Dlaczego zginęli?

21. Data: 2007-07-24 16:46:28

Temat: Re: Dlaczego zginęli?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Holly" <2...@o...eu> wrote in message

> O jakim myślisz życiu?
> Są tylko dwa rodzaje modlitwy - dziękczynna i prosząca.

Modlitwa dziękczynna to też prośba - zawsze o jeszcze :-)))

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

22. Data: 2007-07-24 17:15:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Jest jeszcze "Modlitwa dziękczynna z wymówką"
>
> E.

Za Sylinka?

23. Data: 2007-07-24 17:54:34

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozumiem , że pojedynczy człowiek nie może pokrzyżować
mu planów, ale jak się zmówią to spoko...

24. Data: 2007-07-24 18:20:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Jest jeszcze "Modlitwa dziękczynna z wymówką"
>
> E.

A, to odwieczna modlitwa nienasyconych ;-)
Jest jeszcze modlitwa z ograniczeniem: "Panie, dzięki za to, co mi
dałeś, niczego ponad to nie chcę" - to modlitwa szczęśliwych :-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

25. Data: 2007-07-24 19:05:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> A, to odwieczna modlitwa nienasyconych ;-)
> Jest jeszcze modlitwa z ograniczeniem: "Panie, dzięki za to, co mi
> dałeś, niczego ponad to nie chcę" - to modlitwa szczęśliwych :-)

Hm!!!

26. Data: 2007-07-25 17:49:04

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> zatajenie (znanej sobie) prawdy :-)

Ja to nazywam kłamstwem.

Tylko, co rozumiesz pod

> Prośba.

Za mało. Uniwersum za modlitwę bierze wszystkie myśli, emocje. Te prośby są
często sprzeczne z tym, co utrzymuje się w umysle i sercu przez cały dzień,
to na czym utrzymuje się uwaga, emocje są wysokoenergetycznym paliwem.
Dlatego ludziom wydaje się, że ich modlitwy są niewysłuchane. Są. W 100%.

> Nie wszystkie prośby są wysłuchane, bo czasem są niezgodne z Jego
> zamiarami...

Jego zamiary są wobec nas zawsze, jak najlepsze.

> Powiem tak: gdybym wiedziała, że spotka mnie kiedyś gorsze nieszczęście,
> niż śmierć, wolalabym najpierw umrzeć.

Wszystko w Twoich rękach, a raczej głowie :)

Holly

27. Data: 2007-07-25 19:25:19

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W swej wielkiej dobroci wziął ich do siebie - prawdopodobnie pomagając przy
> okazji stać narzędziami łotrom, którzy byli letni...

Czym jest owa "letniość", o której mówi Biblia? Dlaczego trzeba być
"zimnym" lub "gorącym" ale nie "letnim"?

W sumie NTG, ale zawsze miałem zagwozdkę z tymi określeniami, a skoro
użyłeś takiego zwrotu, to pewnie wiesz, o co chodzi. Chwytam okazję po
prostu.

28. Data: 2007-07-25 19:27:18

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa sygnaturka... o co w niej chodzi?

Chyba właśnie o zwrócenie uwagi, hehe.

29. Data: 2007-07-25 20:15:27

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@d...googlegroups.com

> Nie- nagle 26 osób ma za zadanie ..spotkać sie z Bogiem , w jednej
> chwili, 26 osób ma to samo życzenie śmierci ! - jakoś trudno w to
> uwierzyć , nie przekonuje mnie to.Dlaczego Bóg nie oczyszcza tego
> świata z różnych ment społecznych, morderców, pijaków itp. ma już
> ich ..za dużo ?

Po co ma "oczyszczac" swiat z roznych metow.
Zabiera najlepszych, bo sa mu potrzebni.
Muzycy mu graja, kompozytorzy komponuja,
art.malarze maluja mu piekne obrazy... itp.
To na cholere ma sie chrzanic z jakimi pijakami,
co to jedynie moga zarzygac niebo.
Bog nie jest taki glupi, woli miec czysto w niebie.

J-23

30. Data: 2007-07-26 13:04:34

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jul 2007 21:25:19 +0200, Szczesiu napisze

> W sumie NTG, ale zawsze miałem zagwozdkę z tymi określeniami, a skoro
> użyłeś takiego zwrotu, to pewnie wiesz, o co chodzi. Chwytam okazję po
> prostu.

przyłączam się, ma to jakiś związek z polaryzacją?

Prasowka i komentarz
WCZORAJ
Co myślicie o pisaniu bloga?
Ciekawostka