Dlaczego znajomi nie patrza mi w oczy?

1. Data: 2002-03-17 22:08:59

Temat: Dlaczego znajomi nie patrza mi w oczy?
Od: "Romek" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio zaobserwowalem dziwna rzecz. znajomi przy rozmowie ze mna nie
patrza mi w oczy.. nie wiem dlaczego :( nie jestem jakis straszny itp..
czy ma ktos jakies sugestie co do odpowiedzi na to nurtujace mnie pytanie?
z gory dzieki za pomoc

1. Data: 2002-03-17 22:18:50

Temat: Re: Dlaczego znajomi nie patrza mi w oczy?
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek" <...@c...pl> napisał

> ostatnio zaobserwowalem dziwna rzecz. znajomi przy rozmowie ze mna nie
> patrza mi w oczy.. nie wiem dlaczego :( nie jestem jakis straszny itp..
> czy ma ktos jakies sugestie co do odpowiedzi na to nurtujace mnie pytanie?

Napiszę krótko, bo pora już nieco późna jak na niedzielny wieczór ;) Nie
bierz tego faktu tylko do siebie, bo to znajomi mają coś do ukrycia, może
Cię oszukują i obawiają się spojrzeć Tobie w oczy.
Musiałbyś sprecyzować o jakich sytuacjach myślisz?

Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-17 23:24:42

Od: "Merlin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek" napisał:
> czy ma ktos jakies sugestie co do odpowiedzi na to nurtujace mnie pytanie?

szczerze?
klamia, albo maja cos do ukrycia, czego sie boja etc...
poprostu nie mowia calej prawdy...
nie koniecznie robia to celowo, bo moze boja sie prawdy...

podejrzewam tez to, ze moga wyczuwac w Tobie osobe, ktora
duzo o czlowieku moze powiedziec, malo go znajac (sa tacy)
i tego sie boja, ze za dobrze ich poznasz...

jest tez trzecia opcja, ze moga sie czegos wstydzic...

tak czy inaczej najbardziej prawdopodobne to jest to,
ze klamia, badz sie wstydza (co do tego drugiego,
to zalezy ile te osoby maja lat... - chociaz niekoniecznie
wstydliwosc jest uwarunkowana wiekiem, chociaz wiadomo,
ze osoby mlodsze potrafia byc bardziej wstydliwe niz starsze
z doswiadczeniami itd...) EOT

pozdrawiam!

1. Data: 2002-03-17 23:49:13

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Merlin (p...@w...pl) napisa?(a):

> szczerze?
> klamia, albo maja cos do ukrycia, czego sie boja etc...
> poprostu nie mowia calej prawdy...
> nie koniecznie robia to celowo, bo moze boja sie prawdy...

NO nie wiem...
Ja bardzo rzadko patrze w oczy ludziom. Tak z przyzwyczajenia.
A nie sadze, aby ktorykolwiek z moich znajomych mogl powiedziec o mnie, ze jestem
nieszczery, nie
mowie prawdy lub czegos sie boje. Raczej jestem znany z tego, ze zabijam ludzi mowiac
im wszystko
co przyjdzie mi na mysl ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Socjalizm to wladza rad i elektryfikacja calego kraju

1. Data: 2002-03-18 08:50:56

Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romek" <...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy ma ktos jakies sugestie co do odpowiedzi na to nurtujace mnie pytanie?

Patrzyłeś kiedyś komuś w oczy dłużej niż przez 30 sekund?
Wiesz co to znaczy...?

Jakbyś go rozumiał co mówi...

--
Mateo
... porwały mi się wszystkie nitki,

Gadulec: 1376762

1. Data: 2002-03-18 12:13:43

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrzac w oczy zwierzeciu pokazujemy ze jestesmy jego panem.
Ale patrzenie w oczy ludziom powinno miec inny powod, chyba ze chcemy
zdominowac dana grupe osob (zwierzecy instynkt?
Patrzac w ocyz ludziom pokazujemy ze im ufamy, albo mowimy szczerze, badz
nie mamy nic do ukrycia. Patrzac w oczy ukochanym wyrazamy swoje uczucia i
pokazujemz ze im ufamy. Przynajmniej takie sa moje odczucia na temat
patrzenia w oczy.

Forgoth (GG: 1295495)

1. Data: 2002-03-18 15:02:14

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Patrzyłeś kiedyś komuś w oczy dłużej niż przez 30 sekund?

Tak :-)

> Wiesz co to znaczy...?

Co? :-))

?

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-03-18 15:49:47

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zreszta spojrzenia/ich brak mozna interpretowac na wiele sposobow

Forgoth (GG: 1295495)

1. Data: 2002-03-18 18:22:50

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie jest zbyt dobre wpatrywanie się przez cały czas w oczy osoby, z
którą rozmawiamy.

1. Data: 2002-03-18 20:22:31

Od: Dawid <p...@u...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Romek" <...@c...pl> napisal:

>ostatnio zaobserwowalem dziwna rzecz. znajomi przy rozmowie ze mna nie
>patrza mi w oczy.. nie wiem dlaczego :( nie jestem jakis straszny itp..
>czy ma ktos jakies sugestie co do odpowiedzi na to nurtujace mnie pytanie?

A tu jest kilka rzeczy do rozważenia :)

Po pierwsze: co to znaczy "nie patrzą w oczy" - w ogóle, czy przez
bardzo krótkie okresy i ile one trwają i jak często występują ;-))) Są
na to pewne normy.

Po drugie: w jaki sposób dajesz się im "odczuć" np.: czy nie "stawiasz
ich pod murem" - naruszasz strefę prywatną, bardzo bezpośrednio
rozmawiasz;

Po trzecie: może nie prowadzisz z nimi zbyt interesujących rozmów w
związku z czym chcą z tej rozmowy "wyjść".

Możliwych czynników jest wiele. Poobserwuj inne elementy języka ciała
u nich - dłonie, stopy, postawę, mimikę...

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

Kurs ESKK
Pytanie spotkaniowe?
Uwaga automatyczna i kontrolowana
pytanie o egzaminy wstepne na UW na psychologie
tendencja