Dlaczego zona unika seksu ?

91. Data: 2002-11-13 05:53:24

Temat: Re: prowokacja Boczka-odp, było:Re: Dlaczego zona unika seksu ?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał
w wiadomości news:aqrevf$bn2$1@news.tpi.pl...

> Pochodze z normalnej rodziny i
> mam normalne podjescie do seksu a jednak seks oralny czy
analny u mnie w gre
> nie wchodzi

Bez podtekstowo i wyłącznie z "naukowego zainteresowania"
mam pytanie, czy mogłabyś napisać dlaczego nie lubisz tych
dwóch urozmaiceń. Pytam na poważnie. Może być na priv, bo to
NTG.
Sokrates

92. Data: 2002-11-13 06:44:55

Temat: Re: Dlaczego zona unika seksu ?
Od: "sutputka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem dobrze usytuowana, a w sytuacji kryzysowej poszłam do
> "państwowej" przychodni. Nazywa sie chyba "Ośrodek pomocy rodzinie",
> czy cos w tym rodzaju.
> Problem nie był zapewne taki poważny, bo wystarczyła mi jedna, za to
> długa rozmowa z przemiłą Panią Psycholog i już inaczej spojrzałam na
> pewne sprawy.
> Na pewno gdybym była znowu w trudnej sytuacji poszłabym tam znowu.
> Nie płaciło się nic, nie musiałam podawać swojego imienia i nazwiska.

Czesc,
z Twojego adresu wynika, że mieszkasz na Śląsku. Ja własnie jestem w
kryzysowej, dla mojego małżeńtwa, sytuacji. Także mieszkam na Śląsku, ale nie
mam pojęcia gdzie szukać opisywanych przez Ciebie Ośrodków. Mieszkam w
Katowicach, na granicy Chorzowa, ale jestem zdeterminowana - i chętnie
skorzystam z porady specjalisty, który przyjmuje na terenie Śląska. Ważne,
żeby za poradę nie trzeba było płacić. Czy możesz mnie nakierować na ośrodek,
w którym udzielono Ci pomocy?
sutputka

93. Data: 2002-11-13 06:45:06

Od: "sutputka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

94. Data: 2002-11-13 07:22:58

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bynajmniej niczego nie staram się nadinterpretować. Z
> własnego podwórka znam jakie kobieta może mieć kompleksy
> wzgledem siebie ( nie o soki akurat chodzi) i potrafię
> znaleść pewne analogie. Jeśli już przy sokach jesteśmy, to
> nie chodzi przecież o sytuacje, że on po całowaniu jej
> dziurki umazany jest zaraz jej sokami, które ona potem
> miałaby sama kosztować z jego ust, brody, czy wąsów. Gdy w
> grę wchodzi język, to niepozostaje na nim ani zapach ani
> smak jej wydzieliny, więc te rzeczy nie mogą jej odrzucać.

:))) Hihi Sokratesie zostaje zostaje... założe się, że gdyby rzeczony wytarł
najpierw ową brodę i wąsy to jego żona pewnie nie miałaby az takich
obiekcji...smak i zapach ferromonów wszak w "tych"wydzielinach ciała jest
najsilniejszy... Nie wiem jak mam przekonac zebys mi uwierzyl, ale moze
porozmawiasz z zoną? Ja w kazdym razie nawet wybudzona ze slodkiego snu wiem
co moj luby rozrabial wczesniej...

> Wg mnie jest to dla niej pośrednie przeniesienie jednej
> części jej ciała na inną i to ją "obrzydza". Dlaczego
> obrzydza? Jogger dopisał trochę innych szczegółów
> świadczących o jej zachamowaniach, co mnie utwierdza w moich
> przypuszczeniach o jej psychice. Ktoś zauważył, chyba Qwax,
> że przyczynami mogą to być jakieś sytuacje z dzieciństwa i
> należałoby by podejść do tego z jak największą powagą, czyli
> poprzez specjalistów

nie wiemy także nic o formie w jakiej Jogger dokonuje tychze
umizgów...bynajmniej nie uwazam ze to kobieta jest w porządku a Jogger chce
"nie wiadomo czego", ale bardzo dziwne wydaje mi sie chociazby to ze on
napisal ze "naklania ja do kupienia bielizny"... ale dlaczego sam nie kupi?
Juz mi nie odpowiedzial. Tu jest cos nie tak, cos mi tu nie pasi... a
szczegółów za mało... zwłaszcza z drugiej strony. A ja znam kilku facetow
ktorzy uwazają ze to ze "lizną tam" kobietę dwa razy ma spowodować huragan
namietnosci... Seks to bardzo delikatna dziedzina...

> A wiesz jak smakuje inna kobieta, że tego nie lubisz;-)))

Wystarczy mi moj smak ktorego nie lubie na ustach kochanka, ale oczywiscie
Sokratesie, oczywiscie ze wiem jak smakuje inna kobieta. Aha, i jeszcze
faktem jest ze kazdy - kovbieta czy facet smakuje inaczej. Ot, chemia.

> I masz rację. Nie sugeruję żadnego grania na jej uczuciach
> wg powyższego przykładu ani żadnego innego.

Ale sugerujesz ze jezeli brzydzi sie go brac w ten sposob... to ma problem.
Ja uwazam ze akurat w tym przypadku nie ma problemu bo mozna tego nie lubic.
Co nie przeszkadza ze problem w tym malzenstwie istnieje.

> Mojej tego nie mówiłem a też lubię, gdy higiena jest
> utrzymana:-))))

to czy ktos sie brzydzi seksu oralnego czy nie jest tylko posrednio zwiazane
z higieną. Nie widzę zwiazku w twojej odpowiedzi...

> Żona Joggera ma znacznie szersze spektrum blokad, więc twoje
> powyższe wywody na mój temat uważam za nie trafne.

a ja uwazam ze nie wiemy prawie nic na temat zony Joggera ani jej
blokad...Cale szczescie Jogger wydaje sie ze ma wolę zmiany w malzenstwie,
ale wystarczy okazja zeby to rzucil w kąt - dlaczego zatrzymuje sie w pol
kroku (no ta bielizna mnie dręczy...)??
Siedem lat to dużo, sama tyle jestem w zwiazku. Kazda zmiana teraz wynikła z
nas samych a nie z uwarunkowań zewnętrznych to swoista mała rewolucja.
Prrzyjmujemy ją chętnie bo tak lubimy. Ale nie wszyscy są tacy jak my.
Jeżeli ktoś przez lata postępował w ten a nie inny sposób, i nagle się
okazuje że drugiej stropnie "nigdy" to nie wystarczało... to dlaczego mamy
twierdzić ze tylko jedna strona ma jakąś "blokadę"? Oni muszą się dogadać,
ale jemu nie wolno występować jako temu ktory chce wiecej dla siebie... i
myślę ze nie dogadają sie sami, bez seksuologa. Tylko pytanie czy Jogger
zdecyduje sie na to do końca a nie zacznie przekonywać tylko żone po
swojemu - bo tak jak z zakupem bielizny nic z tego nie wyjdzie....

Pa
Iwcia

95. Data: 2002-11-13 07:24:51

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo mam ochotę zapytać wprost tweety (albo i Ciebie, jeśli się również
> podpisujesz pod tym) bez ogródek, czy _aż_tak_ dobrze rączką facetowi
> robi, że z taką pewnością to mówi...

Zboczku drogi :) Ja cie moge do lozka zaprosic i tam sobie wyjasnimy kto
jest zablokowany :) wolisz układ 2m+k czy dwie pary?

Pa
Iwcia

96. Data: 2002-11-13 07:44:19

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> napisał w
wiadomości news:aqsujc$3gc$1@korweta.task.gda.pl...

> Ja w kazdym razie nawet wybudzona ze slodkiego snu wiem
> co moj luby rozrabial wczesniej...

Gratuluję więc tobie węchu:-)))))))

> [...]
> "nie wiadomo czego", ale bardzo dziwne wydaje mi sie
chociazby to ze on
> napisal ze "naklania ja do kupienia bielizny"... ale

Myślę, że jeśli kobieta ma problemy z kobiecością i sama nie
kupuje sobie ładnej , seksownej bielizny, to zakup dokonany
przez Joggera, to raczej wyrzucenie pieniędzy. Napisał
przecież, że jej żony taka bielizna nie interesuje.

> [...]
mozna tego nie lubic.
> Co nie przeszkadza ze problem w tym malzenstwie istnieje.

Chyba źle napisałem mój post, jesli uważasz, że o problemach
jego zony wnioskuję jedynie w oparciu o niechęć do brania do
ust. Moje podejrzenia wywodzą się z całości tego, co pisze
Jogger i obym się mylił. On wie najlepiej, jak z nimi jest i
chyba tylko moja odpowiedź najbardziej przypadła mu do
gustu, więc czyżbym miał nosa?

> to czy ktos sie brzydzi seksu oralnego czy nie jest tylko
posrednio zwiazane
> z higieną. Nie widzę zwiazku w twojej odpowiedzi...

Bo go nie ma:-))))

> Ale nie wszyscy są tacy jak my.

Zgadza się. Żona Joggera posiada nikłe libido. Pytanie, czy
to jakaś choroba?

> [...]
> okazuje że drugiej stropnie "nigdy" to nie wystarczało...
to dlaczego mamy
> twierdzić ze tylko jedna strona ma jakąś "blokadę"?

Ponieważ człowiek ma coś takiego, jak nadzieja i mysli, że
po ślubie kobieta bardziej otworzy sie na seks. Inaczej przy
tak dużych seksualnych dysproporcjach znalazłby sobie inna
partnerkę. Padały na grupie stwierdzenia mężczyzn i kobiet,
że satusfakcjonujące pożycie seksualne obie strony to
fundament udanego małżeństwa.

>Oni muszą się dogadać,
> ale jemu nie wolno występować jako temu ktory chce wiecej
dla siebie... i
> myślę ze nie dogadają sie sami, bez seksuologa.

Też tak uważam.

Tylko pytanie czy Jogger
> zdecyduje sie na to do końca a nie zacznie przekonywać
tylko żone po
> swojemu - bo tak jak z zakupem bielizny nic z tego nie
wyjdzie....

Myślę, że to żona się Nie zdecyduje, bo tego nie chce i jej
nie zależy.
Sokrates

97. Data: 2002-11-13 08:12:34

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał

> mówisz-
>
> Bo to _jest_ lizanie ;-) ... też ... ;-)
>
> I każdy kto ma pojęcie o miłości francuskiej tak właśnie mówi ;-)
> Ty nie masz (sama napisałaś) więc dla Ciebie to coś okropnego.

nie napisałam, ze nie mam, akurat mam ale nie lubię, to ze nie lubie nie
znaczy ze nie wiem co to jest i nie jest to dla mnie okropnosc, nie baw sie
w psychologa i nie wmawiaj czegos czego nie powiedziałam.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

98. Data: 2002-11-13 08:13:29

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aqrseb$5sa$...@n...tpi.pl...

to nie ja napisałam!!!!!!!!

99. Data: 2002-11-13 08:20:37

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mam pytanie, czy mogłabyś napisać dlaczego nie lubisz tych
> dwóch urozmaiceń. Pytam na poważnie. Może być na priv, bo to

Wiesz co Sokrates bardzo szanuje Twoja osobe na tej grupie, ale nie chce juz
mi sie rozgadywać na ten temat. Skoro gro ludzi uwaza, ze fajna jest taka
sytuacja- romantyczna kolacja, mąż z żona i on nagle do niej wypala: chodź
cie poliżę. To dla mnie ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu. Wiedziałam,
ze pisząc, to co napisałam zaraz ludzie powiedzą, ze nie jestem normalna,
ale ja uwazam, ze w seksie obowiązuja jakies zasady, przynajmniej kulturowe
i taktowne i tak jak nie mozna demonstrowac swojego uczucia kochając sie na
trawniku przed domemem, tak moim zdaniem dobór słownictwa moze zachęcic albo
zniechęcic partnerke do seksu. I tak byc moze stało sie w przypadku bohatera
tego wątku, i nie ma tu nic do rzeczy jezyk polski czy ubogi czy nie, bo
mozna powiedziec na milion sposobów, ze sie kochas kocha i chce sie z kims
kochac a nie za pomocą słów dokładnej prawdy i opisu co ja chcę. Jak dla
mnie to THE END, bo na poziomie lizania u mnie rozmowa sie nie klei i jakos
nie tylko u mnie, ale to juz najmniej wazne. A dla najbardziej
zainteresowanych nie mówie, ze miłosci francuska jest czyms złym, mozna jesc
lody ale nie lubic pistacjowych co nie oznacza, ze nalezy ich zakazać.

100. Data: 2002-11-13 08:24:30

Temat: Odp: Dlaczego zona unika seksu ?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup