Dlaczego zona unika seksu ?

81. Data: 2002-11-12 22:10:14

Temat: Re: Dlaczego zona unika seksu ?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 22:36:23 +0100, MOLNARka <g...@h...pl> wrote:

: I co ma, do cholery piwo do lizania ?

ha! cos w tym jest - bardzo lubie piwo :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

82. Data: 2002-11-12 22:11:20

Temat: Odp: Dlaczego zona unika seksu ?
Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych:

> Boczuś w ,której tej najbardziej seksi?

I Ty - tak znająca mężczyzn - mnie o tak oczywiste rzeczy pytasz?
A czy papież ubiera się w jasne twarzowe kolory?
A czy Szarik to najmądrzejszy pies świata?

... oczywiście, że tak ;-)

Z. Boczek ;-)
Nie jestem tak przystojny jak Grigori, miły jak Janek, silny jak
Gustlik,
odważny jak Tomek i wierny jak Szarik, ale za to lufę mam jak Rudy!

83. Data: 2002-11-12 22:38:38

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Z.Boczek <z...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqrru6$o5v$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych:
> Bo tam chwaliłaś, gdzie ja płakałem...

płakałes ? nie wierze :-) tam gdzie widziałeś to i owo?
nawet Cie nie pamiętam hehe mówiłam ,że jakiegoś TŻ z grupy zbałamuce hehe
Sandra

84. Data: 2002-11-12 22:42:50

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqrseb$5sa$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał
> A jak określasz kobiety, które liżą ?
> Też żulki spod budki ?

coś tu nie tak :-) ide sobie ulicą ,pieknie żar z nieba leci a ja kupuje
loda z polewą jagodową i liże hmm
lizać można na różne sposoby i różne rzeczy ( bardzo zdziwiona )
w tak doborowym towarzystwie wyskakujesz z żulkami?

Sandra

85. Data: 2002-11-12 22:44:43

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@o...slodki.domek...
> On Tue, 12 Nov 2002 22:36:23 +0100, MOLNARka <g...@h...pl> wrote:
>
> : I co ma, do cholery piwo do lizania ?

a ja wytężam mózgownice i nie wiem jak mogłabym lizać piwo ? hmm
szampana rozlanego na pewnej części ciała? tak ale to całkiem inna
historia:-)

Sandra

86. Data: 2002-11-12 23:38:13

Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych:

> płakałes ? nie wierze :-) tam gdzie widziałeś to i owo?

Tam, gdzie posta tweety przeczytałem i Twoje poparcie... Jak dziecko,
że nie ma mowy o żadnych ograniczeniach, że popiera żonę tego... jak
Wy go nazywacie? Macho? dlatego, że chce lepiej i więcej? :-)

> nawet Cie nie pamiętam hehe
> mówiłam ,że jakiegoś TŻ z grupy zbałamuce hehe

To nic dziwnego - ja Ciebie też nie pamiętam :-)
A gdzie miałem widzieć 'to i owo'? Bo mi to się z moją sypialnią
kojarzy, ale Ciebie w niej chyba (jeszcze) nie było? ...albo
nietrzeźwym ciałem i umysłem byłem wówczas?
Może to stąd powstało to: "Spił się i zachciało mu się, więc wrócił do
domu - jemu, Panu i Władcy"? :-)

Jak się tak zastanowię i poprzypominam, to jestem totalną antymaterią
dla Twego cud-chłopa :-)
Ale... nie, niemożliwe... lubisz małe ptaszki????!!!!

Do zbałamucenia to mi Twojej bielizny na pamiątkę jeszcze brakuje ;-)
I to nie w formacie *.jpg, *.gif, *.bmp, *.pcx, *.cdr, *.cmx, *.dwg,
*.png, *.mov, *.mpg, *.mpeg, *.avi, *.asf, ..., itp itd ;->

Z. Boczek ;-)
Małe jest piękne, ale duży może więcej!

87. Data: 2002-11-13 00:27:56

Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup

> Bo to _jest_ lizanie ;-) ... też ... ;-)

Zaraz Ci odpowiem na wszystko ;-)
"Moja Królewno - czy chciałabyś zaznać dziś rozkoszy miłości
francuskiej?" brzmi znacznie lepiej niż "Polizać Cię?"
Tak to się pies spytałby, gdyby umiał zamiast 'how-do-do' polski! ;-)

> I każdy kto ma pojęcie o miłości francuskiej tak właśnie mówi ;-)
> Ty nie masz (sama napisałaś) więc dla Ciebie to coś okropnego.
> On mówi normalnie ... zapewniam Cię.

Ekspertka? Pierwsza odważna, która ręczy swoim imieniem stylistyczną
poprawość owej propozycji :-D
BRAWO za odwagę! :-)

> Tak dla rozjaśnienia sytuacji - czy wszyscy faceci uprawiający ze
swoimi
> partnerkami miłość francuską - to żule spod budki z piwem ?
> I co ma, do cholery piwo do lizania ?

Co ma piwo do lizania? Nie wiesz? I tym, i tym, jak dobrze
potrząśniesz - wyleci z dziurki takie białe... :-)
Chodziło o nic innego, jak o radiowóz, ponieważ - gdy pije się piwo
koło budki - jest to czyn podlegający kolegium i najprędzej po piwie
stają.. radiowozy właśnie.
Ulga natomiast ma związek z ciśnieniem na pęcherz - zjawiskiem
normalnym po wypiciu wywaru chmielowego.
Mamy tu do czynienia ze swoistym konfliktem interesów: Czy udawać
przed władzą (reprezentowaną w przedstawionej tu nowelce przez
radiowóz) trzeźwego i żyć wbrew swojej naturze, obłudnie ale
łatwiej... czy też być z prawdą za pan brat i opróżnić swój pęcherz za
budką, powodując tym samym szykany i represje ze strony władzy i
właściciela budki - żyć wolnie jak ptak (niebieski), ale trudniej.
Krótka epicka historia daje nam do myślenia: Być sobą czy żyć łatwiej?

W lirycznej piosence ujęto to tak: "Czy w milczeniu haniebnych flag
zejść z barykady? Czy podobnym być do skały posypując solą ból, jak
posąg pychy samotnie stać?"

> A jak określasz kobiety, które liżą ?
> Też żulki spod budki ?

Ciągnące z gwinta :-) jeśli pytasz o te spod budki...
chooooooociaaaaż... :-)

> To właściwie mamy odpowiedz dlaczego w Polsce tak wzrasta spożycie
piwa
> ;-)))))

Niektóre uczą się na bananie - widać Polki wolą bardziej realistyczne
modele ;-)

Z. Boczek ;-)
Najbardziej seksowne zawody to mleczarz i hydraulik.

88. Data: 2002-11-13 00:32:19

Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup

> : I co ma, do cholery piwo do lizania ?
> ha! cos w tym jest - bardzo lubie piwo :)

Skoro wg specjalistów w brytyjskim tesco udowodniono związek pomiędzy
doborem melonów a rozmiarem biustu, pociąg/tęsknotę do piwa albo lodów
włoskich... też się da wytłumaczyć czymś podobnym ;-)

Ale ja ślimaków nie lubię - a to drugie owszem... czyli to w przypadku
facetów się nie zgadza :-)

Z. Boczek ;-)
Pancerni kobietom wierni!

89. Data: 2002-11-13 00:40:10

Od: "Z.Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nela Mlynarska <n...@t...com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych:

> Tak se czytam i czytam i jakoś nijak nie mogę doszukać się braku
taktu i
> delikatności (na podstawie tego co napisał Jogger), może poza
niezręcznymi
> określeniami miłości francuskiej i narządów płciowych.

To ma sens w jedynym przypadku - gdy się zaczyna pie...nie
'politycznie' - do ucha :-) wówczas może nie dałby sobie rady - gdyby
to uznać za grę wstępną :-D

Nie martw się, Nela - nie Ty jedna nie możesz się dopatrzyć.
To 'upolitycznianie' (już w podwójnym znaczeniu :-D) kojarzy mi się z
jakimś namawianiem do sexu... żebraniem się... tylko, zeby grzecznie i
układnie, jak fircyk - na paluszkach i delikatnie... inaczej Pańcia
nie da!
Choć i tak nie da, jakby Pancio chciał...

Może tak od razu 'CV+list motywacyjny+2 zdjęcia'?
Albo matura z polskiego na 4, żeby ładnie gadał o tym, co chce zrobić?

Inaczej macho i żul - sio z takim za drzwi :-)

Z. Boczek ;-)
Aż się Szarik ogonem nakrył... Włochatym :P

90. Data: 2002-11-13 01:21:15

Od: "Fundacja Kidprotect" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. czytam tak sobie ten watek i mam dziwne wrazenie, ze zamiast doradzic
czlowiekowi, wiekszosc dyskutantow zajela sie glownie dowalaniem mu oraz
sobie nawzajem. moze ja jestem staromodny, ale netykieta glosi, ze ataki
personalne sa niemile widziane w Usenecie... kiedys tak bylo w kazdym
razie...

2. czytalem po kilka razy to, co pisal Jogger. Moze rzeczywiscie stylistyka
moglaby byc lepsza, ale widzialem juz na tej liscie teksty gorzej napisane.
nie dopatrzylem sie w nich postawy macho, chociaz bardzo staralem, sie
popatrzec na posty okiem tweety i sandry... moze panie nie zauwazyly, ale
maz i zona (przynajmniej w zalozeniu) nie sa wrogami. jogger probuje cos
zrobic ze swoim malzenstwem. problem poczatkowo mogl sie wydawac niewielki,
taki, "co to minie", moze uwazal, ze "jakos to bedzie"? a moze probowal, co
skadinad sugeruje, roznych rad (np. zaczerpnietych ze wspanialych magazynow
dla pan...), a gdy nie poskutkowaly, zwrocil sie do grupy? latwo oskarzac,
warto wczesniej wiecej wiedziec. ja nie wiem, jak bylo w tym zwiazku, ale
nie zakladam z gory, ze wina jest po stronie faceta. panie tak zrobily...

3. tweety... jezyk polski ma niestety te slabosc, ze jest dosc ubogi w
warstwie erotycznejo, obfitujac albo w okreslenia medyczne albo wulgarne
albo mocno juz archaiczne. wybacz, ale tekst "czy nie chcialabys zaznac
rozkoszy milosc francuskiej" brzmi tak komicznie, ze mowiac go, dostalbym
takiego napadu smiechu, iz o seksie mozna by zapomniec :-))

pozdrowienia,
kuba

--
Fundacja Kidprotect - swiat przyjazny dzieciom
www.kidprotect.pl

Dlaczego zona unika seksu ?
Dlaczego zona unika seksu ?
kogo na świadka?