Re: Dluga, bardzo dluga

Data: 2006-06-29 16:19:02
Temat: Re: Dluga, bardzo dluga
Od: ".ana" <d...@a...pl>

Pan Jeff napisal

> Tak racja, wlasnie widze rezultaty:)

Cenie spostrzegawczosc;)

> Tak trzymac!Chyba pomysle o zalozeniu kolejnego tego typu czasopisma bo
> klinentow mi na pewno nie zabraknie:)

To znaczy?

> Yhmmmm...racja:)

W tym jestesmy zgodni;)

> A tak w kwestii juz formalnej, to autor tego artykulu juz nie zyje. Zmarl
> na straszna chorobe; AIDS. Niestety nie wiem w jaki sposob zostal zarazony,
> byc moze, ze przez transfuzje krwi.

Zdrowym ludziom, niepotrzebna jest transfuzja.

> Ale dla mnie najistotniejsza informacja w tym wszystkim jest fakt, ze ten
> mlody mezczyzna ktory byl zagorzalym zwolennikiem niskoweglowodanowych i
> wysokotluszczowych diet, nie potrafil pokonac tej strasznej choroby.

Moze juz było na to zapóźno?

> Czyli mozna powiedziec, ze tym samym w pewnym sensie obalil mit jakoby diety
> ktorych byl goracym zwolennikiem i propagatorem, byly dietami idealnymi dla
> czlowieka.

Tak samo moze ktoś (nie ja) powiedziec o pewnej witariance? (wegance?)

> Tak wiec ta ponizsza wiadomosc ktora znalazlem na jednej ze stron optymalnych,
> jest wiec juz nieaktualna:

Powinni ją usunąć, a najlepiej zamiescic informacje o jego śmierci.

> O autorze:
>
> Dr Stephen Byrnes mieszka w USA i cieszy się dobrym zdrowiem stosując dietę
> zawierającą masło, śmietanę, jaja, mięso, pełne mleko, sery i wątróbkę. Jest
> autorem Diet & Heart Disease: lt's NOT What You Think (Dieta a choroba sercowa
> - to nie to, co się wam wydaje), Digestion Made Simple (Trawienie znacznie
> prościej) oraz The Lazy Person's Whole Foods Cookbook (Książka kucharska dla
> leniwych). Zainteresowanych dalszymi informacjami odsyłamy na jego stronę
> internetową: http://www.powerhealth.net.

Masło, smietana, jaja, mieso.....
Wygląda to na "naszą polską diete"?
A czy nią była?

> Ps. Zanaczam, ze nie jestem wegetrianinem,

Czy to ważne
wegetarianin czy nie?

> ale jestem zwolennikiem
> obiektywnego podchodzenia do zagadnien dietetycznch i medycznych.

Też sie staram.

> Na przyszlosc jak pani bedzie wklejac tego typu informacje, to warto podac
> zrodlo z ktorego one pochodza, a w tym przypadku jest to Nexus z 2005 nr5(31).

Przepraszam.
To wyczytalam na forum Onetu i wkleilam

http://wiadomosci.onet.pl/1342789,242,kioskart.html

Troche mi to znajomo wyglądało;)

> A tak juz na marginesie jestem ciekawy czy pani czyta tez "Najwyzszy Czas" i
> "Wrozke"?

Nie.
A czy moze podac pan wiecej informacj o dr SB?

.ana