Dlugie cykle

1. Data: 2005-10-20 19:03:01

Temat: Dlugie cykle
Od: "k.wator" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie badania powinna zrobic moja dziewczyna i co w ogole moze byc
przyczyna dlugich prawie 40 dniowych cykli. Do maja wszystko bylo ok 34 dni
to byl juz naprawde max, od maja zaczelo sie 38 potem 32 38 i znow 38 i tak
mniej wiecej regularnie.Czy jest to powod do martwienia sie czy poprostu to
juz taki urok.Gdzies czytalem ze cykl do 35 dni miesci sie w granicach
norma ale dluzszy to juz nie do konca.Za wszelkie powazne odpowiedzi
dziekuje.

2. Data: 2005-10-20 19:19:47

Temat: Re: Dlugie cykle
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.wator" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej wiecej regularnie.Czy jest to powod do martwienia sie czy poprostu
> juz taki urok.Gdzies czytalem ze cykl do 35 dni miesci sie w granicach

Norma to to nie jest, ale mając cykle 32-38 dni zaszłam 2 razy bez
najmniejszego problemu w ciążę.
O.

3. Data: 2005-10-20 19:29:37

Od: "k.wator" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Norma to to nie jest, ale mając cykle 32-38 dni zaszłam 2 razy bez
> najmniejszego problemu w ciążę.

Akurat tego bysmy oboje chcieli uniknac, przynajmniej na razie.

4. Data: 2005-10-20 19:37:59

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-10-20, k.wator <a...@p...onet.pl> wrote:
> Witam
> Czy jest to powod do martwienia sie czy poprostu to
> juz taki urok.

Moja zona cieszyla sie z dlugich cyklow - mowila
ze przez to ma nawet o jeden okres w roku mniej.
A ze miala bolesne miesiaczki, to im mniej tym lepiej.

5. Data: 2005-10-20 20:58:04

Od: "nornik" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlugie? Moja zona miala cykle co 50-60 dni (rekord ok 90 dni). Ale miala
PCO. Teraz jest po wyleczeniu i mamy dlugooczekiwanego synka. Dlugi cykl
moze byc specyficzna uroda twojej partnerki.

pozdr
nornik

6. Data: 2005-10-20 21:17:10

Od: "k.wator" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlugi cykl
> moze byc specyficzna uroda twojej partnerki

Chodzi mi dokladnie o to ze jescze pol roku temu miala cyke w granicach 24
czasami 28 a maksymalnie 32 dni.Nagle zrobilo sie z tego 38 dni i to mnie
niepokoi.Nie ukrywam ze jest to comiesieczny stres dla nas bo chociaz
uzywamy zabezpeczenia to przeciez wypadki sie zdarzaja.

7. Data: 2005-10-20 21:35:06

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat tego bysmy oboje chcieli uniknac, przynajmniej na razie.

Pytałes czy to powód do zmartwienia - napisałam, ze u mnie wszystko było OK,
skoro ciąża była mozliwa.
O.

8. Data: 2005-10-20 21:39:07

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprostu to juz taki urok.Gdzies czytalem ze cykl do 35 dni miesci sie w
> granicach norma ale dluzszy to juz nie do konca.Za wszelkie powazne

moze, ALE NIE MUSI byc to zespol policystycznych jajnikow. upierliwa
choroba, choc da sie z nia zyc i mozna miec dzieci. idz do
ginekologa-endokrynologa, badania z krwi i usg potwierdza lub wyklucza to.

9. Data: 2005-10-21 07:10:52

Od: "strOOs" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepokoi.Nie ukrywam ze jest to comiesieczny stres dla nas bo chociaz
> uzywamy zabezpeczenia to przeciez wypadki sie zdarzaja.

Moze wizyta u ginekologa i jakies badanie? Wg mnie byloby to najbardziej
wskazane bo niewazne ile danych podasz na grupie to i tak wizyta u dobrego
gina powie wiecej...

Pozdrawiam
M.

10. Data: 2005-10-21 09:04:58

Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja od zawsze miałam długie cykle 30-40 dni. przez wiele lat nikt się tego
nie czepiał, aż tu nagle ostatnio pewien lekarz powiedział mi, że teraz jest
opinia, by skracać te cykle, by macica jednak się dobrze złuszczała, bo to
niby tam zostaje i potem w późniejszym wieku są problemy. Czy słyszeliście o
czyms takim?
Małgośka

Usunięty ząb- jak długo będzie bolało?
zawroty głowy