Dlugosc pochwy

1. Data: 2000-05-28 17:55:24

Temat: Dlugosc pochwy
Od: "Zbysio" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale na pl.seks nie ma sensu wchodzic w
ogole...
Otoz wyczytalem ostatnio w podreczniku anatomicznym, ze dlugosc pochwy to
srednio: 7,5cm wzdluz przedniej scianki i 9cm wzdluz tylnej scianki. Czy to
prawda????????Czyli dlugosc czlonka ma znaczenie tylko w tym sensie ile
centymetrow bedzie wystawac poza???? Skad wiec to straszenie ze bedzie za
krotki????

2. Data: 2000-05-28 18:45:55

Temat: Re: Dlugosc pochwy
Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbysio <a...@p...fm> wrote:

> [...]
> prawda????????Czyli dlugosc czlonka ma znaczenie tylko w tym sensie ile
> centymetrow bedzie wystawac poza???? Skad wiec to straszenie ze bedzie za

Jest w ponizszym pewna analogia.
Aby samochod jezdzil wystarczy kilka-kilkanascie KM. Wiekszosc samochodow
ma 50-100. Naprawde dobre samochody maja i ponad 300.

Tak na marginesie zapytam. Kto Cie straszy, Zbysiu?

3. Data: 2000-05-29 13:03:51

Od: "Zbysio" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jest w ponizszym pewna analogia.
> Aby samochod jezdzil wystarczy kilka-kilkanascie KM. Wiekszosc samochodow
> ma 50-100. Naprawde dobre samochody maja i ponad 300.
A co to ma do pochwy ty jeleniu??????!!!!!!????????

4. Data: 2000-05-29 13:51:56

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Master napisał

> Jest w ponizszym pewna analogia.
> Aby samochod jezdzil wystarczy kilka-kilkanascie KM. Wiekszosc samochodow
> ma 50-100. Naprawde dobre samochody maja i ponad 300.

A i tak ostatecznie liczy się fakt, czy kierowca posiada mózg.

Maja

5. Data: 2000-05-29 14:11:24

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbysio <a...@p...fm> wrote:

> A co to ma do pochwy ty jeleniu??????!!!!!!????????

Nie zrozumiales? Widac mozg tez masz nie najwiekszy. Losiu!

6. Data: 2000-05-29 20:18:39

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel <o...@f...onet.pl> wrote:

> A i tak ostatecznie liczy się fakt, czy kierowca posiada mózg.

Maju, naturalnie, ze masz racje. "Ostatecznie" liczy sie fakt, ze ma mozg,
ale samym mozgiem samochodu nie popedzi...
Pozdrawiam Cie

7. Data: 2000-05-30 13:06:02

Od: "Zbysio" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> samochodow
>
> Nie zrozumiales? Widac mozg tez masz nie najwiekszy. Losiu!
Ty palancie glupi, chodzi mi o to ze pisales o kutasie, a ja sie pytam o
pochwe.
Kapujesz teraz ty kretynie?

8. Data: 2000-05-31 19:52:37

Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbysio <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3933beed$...@n...vogel.pl...

> Ty palancie glupi, chodzi mi o to ze pisales o kutasie, a ja sie pytam o
> pochwe.
> Kapujesz teraz ty kretynie?

No to ladnie ;)

Mariusz

9. Data: 2000-06-01 19:51:25

Od: "JDA" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:3933beed$...@n...vogel.pl...

> Ty palancie glupi, chodzi mi o to ze pisales o kutasie, a ja sie pytam o

Zdecyduj się - albo głupi -albo kretyn

10. Data: 2000-06-01 22:10:36

Temat: Dlugosc to czlonka, pochwy to glebokosc ..
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecyduj si? - albo g?upi -albo kretyn

zobaczcie bo warto!!
migrena klasyczn powiązana z alergia pokarmowa, czy ktos cos podobnego ma?
doxycyclina....
ankiotik (?)
STOSOWANIE ODŻYWEK I KREATYNY W KULTURYSTYCE