Do Ambasadora Szymka:)))))))

1. Data: 2001-10-30 18:21:18

Temat: Do Ambasadora Szymka:)))))))
Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy podales ten pprzepis na rolade kokosowa bo moze gdzies go przeoczylam?
bo jesli nie...... to nakarmie Cie zielonym
keczupem:))))))))))))))))))))))))))))

Pozdroofka
Okrutnica-NeeA;))))))))

1. Data: 2001-10-30 19:35:40

Temat: Re: Do Ambasadora Szymka:)))))))
Od: "Ambasador ILGCN w Polsce" <a...@i...gej.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neeea" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> czy podales ten pprzepis na rolade kokosowa bo moze gdzies go przeoczylam?
> bo jesli nie...... to nakarmie Cie zielonym
> keczupem:))))))))))))))))))))))))))))

Mea culpa, mea culpa i jeszcze wieksza culpa...
Okazalo sie, ze mi przepis wyjechal do Krakowa (gupi pozyczylem karteczki)
Jak tylko mi go dosla to dam na grupe....obiecywujem

--
Szymon Niemiec
Prezes Zarządu

1. Data: 2001-10-30 19:43:38

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ambasador ILGCN w Polsce napisał(a) w wiadomości:
<9rmvg5$2191$1@news2.ipartners.pl>...

> [...]
>Prezes Zarządu
>Międzynarodowego Stowarzyszenia Gejów i Lesbijek na Rzecz Kultury w Polsce

no dobra nie bede okrutna poczekam jeszcze z tym keczupem :))))))))))))))))

pozdroofka
Neea

kto lubi ziemniaki?
Jak mi dziecko w zakupach pomagalo