pieczarki

1. Data: 2001-10-30 15:58:26

Temat: pieczarki
Od: "Looki" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

dostałam w prezencie (dosc klopotliwy) 2 skrzynki pieczarek (jakieś 20 kilo)
czy macie jakies pomysły co z nich zrobić, jak je przetworzyć (mrozic,
marynowac.. nie mam koncepcji) bo 3 osobowe gospodarstwo domowe nie przeje
ich zanim sie nie zepsują???
bede wdzieczna za przepisy i pomysły
Gosik

1. Data: 2001-10-30 17:40:46

Temat: Re: pieczarki
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Looki" <r...@p...com> wrote in message
> [...]
> czy macie jakies pomysły co z nich zrobić, jak je przetworzyć (mrozic,
> marynowac.. nie mam koncepcji) bo 3 osobowe gospodarstwo domowe nie przeje

Czesc zrob w panierce i podaj. Czesc udus z pomidorami, papryka, mozna dodac
miesa, zielenina, cebula, na koniec smietana. Ale jak amrynowac to juz niech
ci tos inny powie:-) Kaska

1. Data: 2001-10-30 18:21:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miesa, zielenina, cebula, na koniec smietana. Ale jak amrynowac to juz niech

Z takiej jednej skrzynki to mozesz zrobic takie cos -
przepusc przez maszyne, rzaem z cebulka. Znajdz najwieksza
patelnie, udus/obsmaz. zamroz. bedzie jak znalazl na grzanki
(pieczarki +cebulka mieszac z rozbeltanym jak na omlet jajkiem -
na bulke, zapiec, posypac zielenina.
uwaga - mrozic w rozsadnych porcjach - ani lyzeczke, ani wiadro.

albo:

obsmazyc, dodac cebule posiekana, troszke poddusic. dodac bulke
tarta albo swieza bulke tarta (wrzucic do maszyny swiezy chleb
niech beda okruchy), mozna dodac czosnek (a nawet powinno sie!!),
pomieszac, wrzucic do maszyny w towarzystwie bardzo gestej (ale
moze niekoniecznie najtlustszej) smeitany i troche majonezu, soli
i pieprzu oczywiscie do smaku. i bedzie taki pieczarkowy pasztet.
do chleba. fajne. troche szare. ale co tam.
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-30 19:36:03

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiekać, włożyć do zamrażarki w odpowiednich porcjach i mieć na zupkę
albo na sos:-)))
DominikaNM

Jak kroicie pomidora?
Dzielę się - poradnik:-)