Do Izy w sprawie.

91. Data: 2010-04-27 18:49:09

Temat: Re: Do Izy w sprawie.
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 20:43, Ikselka pisze:
> [...]
.googlegroups.com...

> Sorry, wypsło mi się. Przepraszam, jestem nakręcona nieco obecnie.

Co prawda odfiltrowałem chyba tego typa za jego mądre dyskusje z Edwardem,
ale włazi on trochę innym jak majtki w tyłek
i to już chyba nie najlepszej jakości, ani świeżości.
Dlatego też IMO należało się jemu uczciwie ;-)
Piotrek

92. Data: 2010-04-27 18:57:09

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 20:33, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisa w wiadomo
cinews:6f3293f7-d7ef-40f0-bb9a-d4d0dac41e74@n5g2000y
qh.googlegroups.com...

> no nie przesadzajmy - jeszcze kto Ci uwierzy
> i b dzie k opot :-)))

No fakt, teraz to mi pozostało tylko dzwonki kupić
i zacząć samotnicze życie, ale wiesz
wkrótce odlatuje, to jeszcze sie wstrzymam z dzwoneczkami,
a nóż widelec coś sie zmieni :)

--
sampi

93. Data: 2010-04-27 19:08:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
.googlegroups.com...

> Spierdalaj.

WOW! Chiron bedzie niepocieszony...
I.

94. Data: 2010-04-27 19:30:33

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No to z Paulinką meeting już chyba nie ma szans,
> lub przynajmniej przed jej graduacją ;-)

Tak się akurat składa, że dla mnie wykształcenie nie jest decydującym
kryterium.

Ewa

95. Data: 2010-04-27 19:31:32

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> mowy
>
> Chyba jednak nie. Znam to od daaaaaaaawna.

Ja też. I to w przynajmniej dwóch znaczeniach - wtrącać się i wcinać coś
ze smakiem.

Ewa

96. Data: 2010-04-27 19:32:02

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-27 20:16, niebożę Aicha wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Chyba masz jakieś związki z niejakim ŚK. Takoż i chyba ja.

Wychodzi na to, że ja też związkowiec.

Ewa

97. Data: 2010-04-27 19:33:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" napisał:

> WOW! Chiron bedzie niepocieszony...

"zło dobrem zwyciężaj" ;>

--
Pozdrawiam - Aicha

98. Data: 2010-04-27 19:43:52

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Ło matko, i mnie tu nie było????
>
> (ps. jak to jest grupa dedykowana psychologii, to .... aż brak mi porównań
> :-))) )

Może umówmy się wszyscy, że to grupa ... nie wiem ... może pod
patronatem, albo pod wezwaniem psychologii ? Prosty zabieg, a od razu
większości będzie się lepiej żyło.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

99. Data: 2010-04-27 19:53:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 20:45:28 +0200, Ikselka napisał(a):

> Sprawdziłam właśnie, bo pisałam w tym momencie do jednej osoby stąd - nie
> ma. Chyba wiem lepiej. Ale nie powtarzaj. Ja się nie gniewam, po prostu
> jest mi przykro, bo nikomu tej fotki nie pokazałam, nawet MŚK. Bóg z Tobą,
> kobieto.

Teraz przyszedł. Odpisałam.

100. Data: 2010-04-27 20:07:38

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 21:30, medea pisze:

> Tak się akurat składa, że dla mnie wykształcenie nie jest decydującym
> kryterium.
>
> Ewa

Nie, no przecież wszyscy widzą, jak się palisz do spotkania z Paulinką.
Cholera, chyba kumplowanie się ze mną (bez fotek oczywiście!)
nie bardzo Ci jednak służy, bo normalnie robisz się jeszcze
wstrętniejszym kłamczuchem i manipulantem ode mnie.
Piotrek

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.