Do Izy w sprawie.

51. Data: 2010-04-27 17:01:39

Temat: Re: Do Izy w sprawie.
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
news:af46841b-58c4-4054-8bbd-c6bd861bc308@x3g2000yqd
.googlegroups.com...
>To teraz wszyscy to psychole i wszystkich będziesz straszyć policją,
>jak ci dialog nie podpasuje?
>Nie rób tego błędu, bo sama do siebie zaczniesz tu dyskutować.
>Upss... za to tez wtopa?

no dobrze
ustalmy ile odcinków
ma ten serial
i w jakich godzinach
go nadają
:-)))

52. Data: 2010-04-27 17:03:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 09:58:31 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> To teraz wszyscy to psychole i wszystkich będziesz straszyć policją,
> jak ci dialog nie podpasuje?

Nikt mi się nie ładował do domu wbrew mej woli po odmowie spotkania, tylko
Ty. I nikt nie pisał mi maila, że mi nie daruje, tylko Ty. Więc nie rób z
siebie pokrzywdzonej owieczki, którą nie jesteś. Groźby to groźby,
zwłaszcza ze strony osoby niestabilnej psychicznie. Liczne na to dowody -
Twoje posty w necie, charakter wypowiedzi itp.

53. Data: 2010-04-27 17:04:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 19:01:39 +0200, malkontent napisał(a):

> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> no dobrze
> ustalmy ile odcinków
> ma ten serial
> i w jakich godzinach
> go nadają
> :-)))

Spierdalaj.

54. Data: 2010-04-27 17:04:33

Temat: Re: O co tutaj biega - ktoś nadąża?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Apr., 18:42, Paulinka <p...@w...pl>

> G wni bohaterowie zamilkli. Nie daj mi narz dzi do tworzenia. No
> chyba, e stworz co z niczego :)

Cos z niczego? A sam fakt, ze nagle zamilkli nie daje Ci
materialu? :-)
Kto ich uciszyl? Kto mial w tym interes? Czy zamknieto im usta na
zawsze? A moze to zmowa milczenia? Albo milczenie owiec? A moze obie
swoje milczenie wymieniaja teraz na zloto?

A moze maja usta zajete czyms innym? (Ale to juz mniej kryminalnie,
bradziej rozowo :-) )

Stalker, podsunac cos jeszcze? ;-)

55. Data: 2010-04-27 17:05:42

Temat: Re: O co tutaj biega - ktos nadaza?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...
> [...]
> swoje milczenie wymieniaja teraz na zloto?
>
> A moze maja usta zajete czyms innym? (Ale to juz mniej kryminalnie,

Pisz Mistrzu...... :-))))), MK

56. Data: 2010-04-27 17:06:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

.googlegroups.com...

> Spierdalaj.

A to się ładnie nam pani przedstawiła przed milionem Polaków.

--

Paulinka

57. Data: 2010-04-27 17:07:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 10:04:33 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> A moze maja usta zajete czyms innym? (Ale to juz mniej kryminalnie,
> bradziej rozowo :-) )

O to to - kiełbaskę domową jem, z ćwikiełką :-)

58. Data: 2010-04-27 17:07:46

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:01, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisa w wiadomo
cinews:af46841b-58c4-4054-8bbd-c6bd861bc308@x3g2000y
qd.googlegroups.com...

> no dobrze
> ustalmy ile odcink w
> ma ten serial
> i  w jakich godzinach
> go nadaj
> :-)))

scenariusz prześlę jak zwykle na priv :)
i nic więcej nie mów bo odlatuje :)

--
sampi

59. Data: 2010-04-27 17:10:09

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Kwi, 19:04, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 27 Apr 2010 19:01:39 +0200, malkontent napisa (a):

d.googlegroups.com...

> Spierdalaj.

A On akurat, jest ci przyjazny muszę wyznać.
Więc niepotrzebnie sie ciskasz na niego.

--
sampi

60. Data: 2010-04-27 17:17:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> On 27 Apr., 18:42, Paulinka <p...@w...pl>

> Cos z niczego? A sam fakt, ze nagle zamilkli nie daje Ci
> materialu? :-)

Daje ależ oczywiście. Najbardziej symptomatyczne jest milczenie S/E/P.
Wyraźnie nie chciał Izy drażnić, najprawdopodobniej powodowany lękiem
przed odkryciem na grupie niewygodnych faktów, które są zawarte w
tajemniczych listach.

> Kto ich uciszyl? Kto mial w tym interes? Czy zamknieto im usta na
> zawsze? A moze to zmowa milczenia? Albo milczenie owiec? A moze obie
> swoje milczenie wymieniaja teraz na zloto?

Usta zamknęła Izie wizja kajdanek, lampy skierowanej w oczy i
długoletniej odsiadki.
Swój interes w zamknięciu ust Izie musiała mieć też bez wątpienia XL,
chociaż twierdzi, że oskarżenie o opublikowanie zdjęcia Izy jest
bezpodstawne. Ta chęć jak najszybszego zatuszowania oczywistych faktów,
świadczy dobitnie o tym, że coś jest na rzeczy.
Niestety nic się nie posunęło w kwestii homoseksualizmu S/E/P. Chyba, ze
zainteresowany sam sprawę 'posunie'.

> A moze maja usta zajete czyms innym? (Ale to juz mniej kryminalnie,
> bradziej rozowo :-) )
>
> Stalker, podsunac cos jeszcze? ;-)

W dzisiejszym odcinku to w zasadzie wszystko ;)

--

Paulinka

Co wnosi do Waszego życia uczestnictwo w grupie "pl.sci.psychologia"?
[NTG] Znowu politycznie ...
Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.