Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi

1. Data: 2002-06-19 09:28:47

Temat: Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prosimy jednakowoż o wyjaśnienie co to "placzki do wyciernia uszu" gdyż jak
nadmieniałam wcześniej w zlekceważonym poście:
-uszu nie wycierniamy i nie wiemy co to jest
- spadnie wydajność - juz spadła
-różne podejrzenia już tu padły i są robione zakłady przez co wydajność
zdechła

pozdr. upalnie niesamowicie
wydelegowana Joanna i chichrajaca sie reszta

2. Data: 2002-06-19 10:37:53

Temat: Re: Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi
Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo tak oto pisze:

:: Prosimy jednakowoż o wyjaśnienie co to "placzki do wyciernia uszu"

Z grubsza znaczy to to samo, co _O_blucje ;-)

Maja

3. Data: 2002-06-19 11:39:31

Temat: Odp: Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aepio6$1nh$...@n...tpi.pl...
> Prosimy jednakowoż o wyjaśnienie co to "placzki do wyciernia uszu" gdyż
jak

Ja obstawiam, ze to są specjalnie opłacane płaczki (jak to kiedyś na
pogrzebach oplacalo sie tzw płaczki, coby glosno lamentowaly za zmarlym),
które płaczą podczas wycierniania uszu. Cholera takie ciernie w uszach, to
musi boleć.
A.

4. Data: 2002-06-19 12:01:48

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> które płaczą podczas wycierniania uszu. Cholera takie ciernie w uszach, to

A może chodzi o placki? Tylko nie wiem, czy ziemniaczane, czy nie daj Boże -
krowie;-)

Małgosia

5. Data: 2002-06-19 16:36:48

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JoJo" <g...@p...fm> wrote in message news:aepio6$1nh$1@news.tpi.pl...
> Prosimy jednakowoż o wyjaśnienie co to "placzki do wyciernia uszu" gdyż
jak

Na ten niewyjąsniony zwrot złozyły się trzy rzeczy:
1. moja niefrasobliwość w zakresie nazywania rzeczy codziennego użytku
2. moje klopoty z poprawnym stukaniem po klawiaturze (cięgle te literki mi
się przestawiają)
3. moje kłopoty z klawiaturą na notebooku, którego używam.

A teraz do rzeczy. Odpowiedź brzmi (czytam na opakowaniu) : patyczki
higieniczne
ja je zwykle używam do czyszczenia uszu.

Jacek

PS. Nie wiem jak omawiane tirówki , korzystając z minimalnej ilości wody
myją się.
Pomyślałem, że może maczając patyczek higieniczny w nakrętce wypełnionej
wodą,
nalaną z butelki.

6. Data: 2002-06-19 17:41:25

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek tak oto pisze:

:: PS. Nie wiem jak omawiane tirówki , korzystając z minimalnej ilości
:: wody myją się.

Przecież pisałeś, że Ci to pokazały :-O

Maja

7. Data: 2002-06-19 18:15:20

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Przecież pisałeś, że Ci to pokazały :-O

Wiele razy tyle że z daleka

Jacek

8. Data: 2002-06-19 18:18:33

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek tak oto pisze:

:: "Nixe (d. Maja)"

::: Przecież pisałeś, że Ci to pokazały :-O

:: Wiele razy tyle że z daleka

I mam rozumieć, że z daleka te patyczki do uszu wypatrzyłeś?

Maja

9. Data: 2002-06-19 18:24:49

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I mam rozumieć, że z daleka te patyczki do uszu wypatrzyłeś?

Widzialem butelke i nakretke, patyczki sobie sam umysliłem

Jacek

10. Data: 2002-06-20 05:55:30

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ::: Przecież pisałeś, że Ci to pokazały :-O
>
> :: Wiele razy tyle że z daleka
>
> I mam rozumieć, że z daleka te patyczki do uszu wypatrzyłeś?

Zara!
czemu one (te tirówki) sobie czyszczą uszy?
Czyżbym przegapił jakąś ciekawą lekcję na wychowaniu seksualnym ?

Sławek (ubawiony po uszy - wyczyszczone!)

Szkoły podstawowe w Warszawie
cześć
Do Sokratesa (ale nie tylko)
Garnitury dla pana mlodego w Wa-wie - gdzie znalezc?
nierodzina