Test nowej linii

1. Data: 2002-06-19 12:14:12

Temat: Test nowej linii
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2002-06-19 12:24:57

Temat: Re: Test nowej linii
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
news:aepsod$jad$1@news.tpi.pl...

Jak będziesz chciała się na kimś wyżyć, to uzywaj wlaśnie tą
linię:-))))))
Darek

3. Data: 2002-06-19 12:30:44

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> >

> Jak będziesz chciała się na kimś wyżyć, to uzywaj wlaśnie tą
> linię:-))))))
> Darek

Kurna , to stara linia, na nowej moge was czytać ale wiesci nie moge wysyłać
to chyba sie pożegnamy
pozdr. z bólem Joanna

4. Data: 2002-06-19 15:08:13

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo tak oto pisze:

:: Kurna , to stara linia, na nowej moge was czytać ale wiesci nie moge
:: wysyłać to chyba sie pożegnamy
:: pozdr. z bólem Joanna

Asiu, po prostu musisz zmienić serwer news'ów.
Serwer, którego dotąd używałaś - news.tpi.pl z reguły nie toleruje używania
go przez osoby korzystające z innych providerów, niz TPSA. Spróbuj takie
serwery:
news.vogel.pl
news.atcom.net.pl
news.task.gda.pl (choć ten raczej mało prawdopodobny)
jeśli masz konto na onecie to news.onet.pl
Jeśli nie zadziałają żadne z nich - zadzwoń do swego providera i spytaj, z
jakiego serwera newsów powinnaś korzystać. Miałam podobne problemy i juz jest
ok.
BTW - kto jest dostawcą Twego stałego łącza? i gdzie mieszkasz
Maja

5. Data: 2002-06-20 05:50:42

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
i tak zrobiłam i jest OK.

[...]
> BTW - kto jest dostawcą Twego stałego łącza? i gdzie mieszkasz
Dialog - Wrocław; mili , wyjaśnili i niente probleme
> Pozdrawiam
> Maja

pozdr. zdechle (upał) Joanna

Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi
Szkoły podstawowe w Warszawie
cześć
Do Sokratesa (ale nie tylko)
Garnitury dla pana mlodego w Wa-wie - gdzie znalezc?