Do Kasiek:)

1. Data: 2002-11-25 13:10:47

Temat: Do Kasiek:)
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny! Katarzyny!

Poniewaz tyle nas na grupie i czesc z Was pewnie dzis obchodzi imieniny to
przesylam Wam buzke i zyczenia wszystkiego najlepszego:) Kasy na kremiki i
facetow wyrozumialych a hojnych:)))

Kaska

1. Data: 2002-11-25 13:29:13

Temat: Re: Do Kasiek:)
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesylam Wam buzke i zyczenia wszystkiego najlepszego:) Kasy na kremiki i

Ja do zyczen sie dolaczam. I z calego serca zycze spelnienia marzen - bo
pewnie kazda sobie o czyms tam malym lub duzym marzy.

Anetta

1. Data: 2002-11-25 13:34:44

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| przesylam Wam buzke i zyczenia wszystkiego najlepszego:) Kasy na kremiki i

Dzięki :) I ja też życzę wszystkiego najlepszego Tobie i innym Kaśkom :)

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-25 13:59:27

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" napisał
> [...]
> przesylam Wam buzke i zyczenia wszystkiego najlepszego:) Kasy na kremiki i

Jeju dzięki wielkie :) No i Tobie też wszystkiego najlepszego, spełnienia
marzeń małych i dużych, nietrafiania na buble kosmetyczne (inne zreszta tez
:)) a na same cudenka (i to niedrogie :)) i po prostu radochy z życia :)
Katka

1. Data: 2002-11-25 15:58:33

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od siebie dziekuje i przesylam tysiace buziaczkow innym
Kasiom....Pozdrowionka KAsia

1. Data: 2002-11-25 17:13:03

Od: "Czesio" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzieki, chociaż imienniny obchodzę w kwietniu. Urodziny mam w
pażdzierniku to dla imienin wybrałam inną porę roku. W końcu to moje święto.
A co !!! Wszystkiego najlepszego solenizantkom:-))))
Katarzyna z Wrocławia

1. Data: 2002-11-25 17:24:10

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też serdecznie dziękuję za życzenia, choć jestem kwietniowa Kasia.
Serdecznie pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-11-25 17:32:53

Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesylam Wam buzke i zyczenia wszystkiego najlepszego:) Kasy na kremiki i

Dziekuje slicznie i przylaczam sie do rozsylania zyczen dalej, do wszystkich
Katarzynek na grupie i na calym swiecie!!!

Wszystkiego najlepszego !!!

CaThy

1. Data: 2002-11-25 18:49:53

Od: "Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja też się dołączam, choć imieniny mam w lutym , wszystkim Kaśkom najlepsze
życzenia.
Kasia- Wrocław(dużo tych Kasiek we Wrocku;)

1. Data: 2002-11-26 00:43:40

Od: "Kachna" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> wrote in message
> Ja też się dołączam, choć imieniny mam w lutym , wszystkim Kaśkom
najlepsze
> życzenia.
> Kasia- Wrocław(dużo tych Kasiek we Wrocku;)

Hih, ja tez z Wrocka - ale nieimieninowa (z Gornego Slaska pochodze i nie
moge sie jakos do tych imienin przyzwyczaic...) Ale do zyczen sie
dolaczam:-)

Kachna z Wroclawia

witam wszystkich:)
Jak utrzymać biel ?