Re: Do Koryckiego cz.2

1. Data: 2007-02-18 20:32:22

Temat: Re: Do Koryckiego cz.2
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Feb 2007 20:47:33 +0100, Lucjan Jeziorny napisał(a):

> Miły panie kolego! Właśnie dostałem telefon od przyjaciela (którego z
> dyskrecji nazwiska nie podam) żeś pan też namieszał wiecej za moimi
> plecami! Jesteś pan człowiekiem małym, jeśli nie rzec zerowym! Bardzo
> załuje że nie mogę tu wyjawić szczegółow, ale to są sprawy
> zawodowe-regulaminowe i wielu ludzi prosiło mnie o dyskrecje. Celowo
> zakładam wątek aby dosadnie napiętnować pana Koryckiego za jego
> bezczelność i zwykłe chamstwo!

eeee ...ale o so choci?/
jec moja kupe

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

2. Data: 2007-02-18 20:34:04

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Feb 2007 20:47:33 +0100, Sukin.Kot napisał(a):

> eeee ...ale o so choci?/
> jec moja kupe

znów podszywacz

3. Data: 2007-02-18 20:56:06

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Feb 2007 20:47:33 +0100, Lucjan Jeziorny napisał(a):

> eeee ...ale o so choci?/
> jec moja kupe

znów podszywka
--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

"Prosto z mostu" kontra "przez ogródek" ;)
A wszyscy jesteście ze WSi. :-)
Tylko głupcy nazywają wolność - samowolą
Tylko głupcy nazywają samowolę wolnością
Nie ma nic gorszego niż aktywna głupota