Do Lilki B. -Re.Ciemiężyca

1. Data: 2006-09-25 11:35:16

Temat: Do Lilki B. -Re.Ciemiężyca
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiadomości do Ciebie są zwracane, tak było w sobotę.
Dziś poniedziałek, jest to samo, piszę więc tu :

> Napisz,proszę,jak nasiona dojdą i w jakim stanie doszły.Mialam już dwa
> sygnały o rozbebeszonych kopertach :( Sama nie wiem, czego szukają.Może
> broni biologicznej :)

No wiesz, takie dziwne granulki (a'propos - opisujesz na kopercie, że to
nasiona? powinno się jakiś opis dawać? pytam, bo sam będę może wysyłał
nasiona ..)
Napiszę natychmiast, oczywiście.
Na razie (już poniedziałek) nic nie doszło :-(
Już mi do głowy nawet pomyłka w adresie zaświtała...

--

pozdrawiam :-) piotrh

2. Data: 2006-09-25 12:55:19

Temat: Re: Do Lilki B. -Re.Ciemiężyca
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> No wiesz, takie dziwne granulki (a'propos - opisujesz na kopercie, że to
> nasiona? powinno się jakiś opis dawać? pytam, bo sam będę może wysyłał

Jeśli można się wtrącić - to chyba zależy od poczty, na której się nadaje i
odbiera. Całymi latami nie miałam problemów, a w lipcu i sierpniu 3
przesyłki zaginęły.
Natomiast kiedyś chciałam nadać nasiona poleconym - była włożona torebka z
nasionami (papierowa) do koperty i słychać było grzechotanie. Pani na
poczcie odmówiła przyjęcia, grzechotać mogą wg niej w zwykłym liście.
To jednak trzeba trochę przyblokować i usztywnić - papier, taśma.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-09-25 13:11:35

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczcie odmówiła przyjęcia, grzechotać mogą wg niej w zwykłym liście.
> To jednak trzeba trochę przyblokować i usztywnić - papier, taśma.

To ja jeszcze dodam coś do Barbary M.:
O dzwonku pamiętam, w tej chwili "usypiam" jeżyny (przyciąłem)
i wszystko pójdzie razem :-) Te z kolcami też ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

4. Data: 2006-09-25 19:56:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrh napisał:

> To ja jeszcze dodam coś do Barbary M.:
> O dzwonku pamiętam, w tej chwili "usypiam" jeżyny (przyciąłem)
> i wszystko pójdzie razem :-) Te z kolcami też ;-)

Poczekam, do zimy daleko :-)
Jeszcze wyka nie urosła w tym miejscu, gdzie jeżyny mają być.
Ciągle nie pada. Podlewam działkę :-( ,a to koniec września podobno.

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2006-09-25 20:13:08

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> [...]
> poczcie odmówiła przyjęcia, grzechotać mogą wg niej w zwykłym liście.
> To jednak trzeba trochę przyblokować i usztywnić - papier, taśma.

Przez jakiś czas wysyłałam wszystko z innej poczty,
bo niektóre panie urzędniczki starej daty
z poczty osiedlowej były zbyt dociekliwe :-)

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2006-09-26 06:03:28

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> [...]
> grzechotanie. Pani na poczcie odmówiła przyjęcia, grzechotać mogą wg
> niej w zwykłym liście. To jednak trzeba trochę przyblokować i

Taa.. sto lat temu wysylalam nasiona do Krychy i pani na poczcie mi wprost
odmowila przyjecia listu, bo slychac bylo, jak sie przesypuja w kopertce.
To bylo krotko po WTC. Powiedziala, ze jak to przyjmie to i tak wyjma i,
uwaga! zdetonuja!! Musialam wygluszyc husteczka higieniczna :-)
Pozdrowienia - Ewa

Dąb Czerwony
Pies a preparat na ślimaki
GENIALNOSC IZRAELITOW...