Do Magdy Bassett

1. Data: 2004-01-09 14:38:48

Temat: Do Magdy Bassett
Od: "Betka" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdo, kiedyś podawałaś przepis na ciasteczka z gorzką czekoladą. Nie mogę
go znaleźć. Mogłabyś przpomnieć? Dzięki.

1. Data: 2004-01-09 14:48:12

Temat: Re: Do Magdy Bassett
Od: "melada2" <m...@x...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betka" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> Magdo, kiedyś podawałaś przepis na ciasteczka z gorzką czekoladą. Nie mogę
> go znaleźć. Mogłabyś przpomnieć? Dzięki.

To nie jest prywatna rozmównica pani Bassett, a POLSKA publiczna grupa
dyskusyjna.
Prywatna grupa dyskusyjna pani Bassett jest na Yahoo
http://groups.yahoo.com/group/nowakuchnia/
i tam prosze składać takie zapytania.
Na tej grupie pani Bassett już nie pisuje, ponieważ na własną prośbę się z
niej wysubskrybowała, obrażając przy odejściu wszystkich tu pisujących. Tak
jak się obraziła na Polskę z niej emigrując.
W archiwum mozna znaleźć email box adress pani Bassett i tam należy kierować
swoją prywatną korespondencję.
Nie należy spamować prk swoimi prywatnymi zachciankami.

spadkobiercy dżdżownicy

1. Data: 2004-01-09 15:34:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betka" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> Magdo, kiedyś podawałaś przepis na ciasteczka z gorzką czekoladą. Nie mogę
> go znaleźć. Mogłabyś przpomnieć? Dzięki.

http://minilien.com/?CVOPRmSZ6I
Pewnie o ten przepis Ci chodzi.
A tak w kwestii formalnej, to Magda dalej pisuje na grupę i nie obraziła
nigdy wszystkich tu pisujących...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-01-09 16:18:55

Od: "spadkobiercy Melchiora" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btmhid$952
> A tak w kwestii formalnej, to Magda dalej pisuje na grupę i nie obraziła
> nigdy wszystkich tu pisujących...

Są ludzie, którym pluje się w twarz, a ci mówią: "chyba mży"
spadkobiercy Melchiora

1. Data: 2004-01-09 17:20:39

Od: "Aga" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melada2" <m...@x...com.pl> napisał w wiadomości

., obrażając przy odejściu wszystkich tu pisujących.

Mnie nie obraziła i zawsze czekam na wiadomości od Magdy. Mów za
siebie /a najlepiej nie mów/.

1. Data: 2004-01-09 17:31:15

Od: "Aga" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:btmhid$952$1@news.onet.pl...

> http://minilien.com/?CVOPRmSZ6I
> Pewnie o ten przepis Ci chodzi.
> A tak w kwestii formalnej, to Magda dalej pisuje na grupę i nie obraziła
> nigdy wszystkich tu pisujących...

Asiu, bardzo dziękuję za chęć pomocy, ale nie o ten przepis mi
chodzi. To jest "Brownies" też wspaniałe, ale mi chodzi o drobne ciasteczka
z malutkimi kawałeczkami czekolady. Kiedyś Magda to podawała, Jeszcze raz
dziękuję.

1. Data: 2004-01-09 18:02:06

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ciasteczka
> z malutkimi kawałeczkami czekolady. Kiedyś Magda to podawała, Jeszcze raz

Może o ten przepis Ci chodzi:
http://tinylink.com/?cP7iFOAa2i
pzdr
Kasia

1. Data: 2004-01-09 18:17:50

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Asiu, bardzo dziękuję za chęć pomocy, ale nie o ten przepis mi
> chodzi. To jest "Brownies" też wspaniałe, ale mi chodzi o drobne
Nie przypadkiem takie z duza iloscia imbiru?
To jest oryginalny przepis Magdy:

Czekoladowe ciasteczka imbirowe

200 gr czekolady gorzkiej

250 gr maki

1+1/4 lyzeczki imbiru w proszku

1 lyzeczka cynamonu

1/4 lyzeczki zmielonych gozdzikow

1/4 lyzeczki galki muszkatolowej

1 lyzka kakao

225 gr masla

1 lyzka startego swiezego imbiru

110 gr brazowego cukru

50 ml melasy

1 plaska lyzeczka sody

1+1/2 lyzeczki gotujacej wody60 gr cukru

2 plaskie blachy wylozyc pergaminem. Posiekac czekolade na male kawalki

wielkosci orzechow laskowych.

W sredniej misce polaczyc make, imbir w proszku, cynamon, gozdziki,

galke i kakao.

Mikserem ubic maslo z imbirem przez 4 minuty, dodac brazowy cukier,

melase i ubic 2 minuty. W malej miseczce rozpuscic sode we wrzacej

wodzie. Dodac polowe mieszanki macznej do mieszanki maslanej i ubic.

Dodac rozpuszczona sode, ubic, i pozostala make, ubic. Dodac czekolade,

wymieszac.Wylozyc na plastyk, uklepac w krazek i zawinac calkiem w folie

plastikowa. Wsadzic do lodowki na 2-3 godziny. Rozgrzac piec do

160C/325F. Rolowac ciasto w kulki wielkosci orzecha. Te rolowac w bialym

cukrze, ulorzyc na blasze w odstepach 5 cm. Piec az powierzchnia bedzie

pekac, okolo 13-15 minut. Ostudzic na blasze 5 minut, przelozyc na kratki.

Robie to zawsze na Gwiazdke, pysznosci.

Wiecej nie mam o ciasteczkach z czekolada ...

Pozdrawiam

Magdalena

---

1. Data: 2004-01-09 19:20:25

Od: "Aga" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl>
napisał w wiadomości news:btmqh5$sbm$1@druid.ceti.pl...

> Może o ten przepis Ci chodzi:
> http://tinylink.com/?cP7iFOAa2i

O, tak! O ten przepis mi właśnie chodziło. Serdecznie dziękuję.
Przepis na ciasteczka z imbirem też kiedyś wypróbuję.

1. Data: 2004-01-09 21:27:56

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> O, tak! O ten przepis mi właśnie chodziło. Serdecznie dziękuję.
> Przepis na ciasteczka z imbirem też kiedyś wypróbuję.

To dobrze, ciesze sie, ze juz znalazlas. Mam nadzieje, ze bedzie Ci smakowalo.
Magdalena Bassett

gdzie we Wrocławiu ser kaszkawał?
prosba o przepis na ciasto
Chili