Re: Do: Monisiatko!!!

1. Data: 2002-07-15 10:06:32

Temat: Re: Do: Monisiatko!!!
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam
>
>Wypróbowałam w piątek Twój przepis na gulasz i powiem Ci że miałaś 100%
>rację.
>Jak kupowałam wszystkie potrzebne składniki do wykonania tej przepysznej
>potrawy, to wydawało mi się że tego wszystkiego będzie za dużo jak dla
>czteroosobowej rodzinki, ale kurcze myliłam się. Powiem Ci że skrycie
>myślałam, że zostanie mi jeszcze na poczęstunek dla sobotnich gości, ale
>guzik, gulasik rozszedł się jak świeże bułeczki nawet nie wiem kiedy.
>Wszyscy pałaszowali aż im się uszy trzęsły i ciągle wołali o dokładkę.

> [...]

Strasznie sie ciesze, ze wam smakowal. Ja tez uwazam, ze jest pyszny.
a czy to gulasz, czy tez nie ..... czy to takie wazne??? Ja dostalam ten
przepis pod nazwa Gulasz kreolski, i pod taka go znam i jem.

Powiedz tylko, czy nie mialas klopotow z nabycie poledwiczek wieprzowych??? Bo
ja w Krakowie rzadko spotykam - ostatnio w Geant widzialam.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-07-15 10:59:40

Od: "Gosiaczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

O polędwiczkach mogłam tylko pomarzyć zastąpiłam je schabem i też było
pyszne

Gosia z Bielska

1. Data: 2002-07-15 11:08:06

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>O polędwiczkach mogłam tylko pomarzyć zastąpiłam je schabem i też było
>pyszne
>
>Gosia z Bielska

W takim razie warto poszukac poledwiczek - w ogole te poledwiczki wieprzowe
zachwycily mnie - swietne mieso. kruche, pyszne. Rozplywa sie w ustach. I
wcale nie tluste.
Tylko trudno je dostac.:((

a ten schab dlygo dusilas??? Bo poledwiczki byly gotowe w 10 minut.

1. Data: 2002-07-15 11:18:54

Od: "Barbara" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wcale nie tluste.
> Tylko trudno je dostac.:((
>
> a ten schab dlygo dusilas??? Bo poledwiczki byly gotowe w 10 minut.

Poledwiczki bylyby gotowe i w 5 minut - to wyjatkowo delikatne miesko.
Gdzie szukac?
Moze w prywatnych sklepach.
Dla Wroclawian/ek - na Chrobrego po lewej stronie jak sie idzie od Pl.
Powst. Wielkpolskich jest taki sklepik, gdzie poledwiczki czasem bywaja
luzem. Mozna sie tez z Pania umowic [od dawna tam nie bylam, wiec nie wiem
jak jest na dzien dzisiejszy].

Drugi sposob na zdobycie poledwiczki;
Kupic w sklepie schab, ktory na ogol ma poledwiczke, ew. poprosic
sprzedwczynie o oderwanie jej i osobna sprzedaz.
Pozdrowka :-)
barbara

1. Data: 2002-07-15 11:25:29

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monisiatko <M...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...
> [...]
wieprzowych??? Bo
> ja w Krakowie rzadko spotykam - ostatnio w Geant widzialam.

naprawdę? W Gdańsku ich pełno

wkn

1. Data: 2002-07-15 11:26:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wieprzowe
> zachwycily mnie - swietne mieso. kruche, pyszne. Rozplywa sie w ustach. I

tak, ja z nich zimą robię coś jak zupy gulaszowe, tego rodszaju gęste zupy
należą do moich ulubionych.
Plędwiczka, papryczka, marcheweczka, fasola czerwona, trochę kukurydzy,
zagęścić, pół łyżeczki przecieru pomidorowego, przyprawy - niebo w gębie :)

wkn

1. Data: 2002-07-15 11:27:43

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko <M...@i...pl> napisał(a):

> [...]
Bo
> ja w Krakowie rzadko spotykam - ostatnio w Geant widzialam.

U mnie w mięsnym, za rogiem, są zawsze. Jakie pyszne wychodzą z nich
szaszłyki !

turecky

1. Data: 2002-07-15 11:28:02

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-15 11:58:13

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik Monisiatko <M...@i...pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:0...@p...pl.. .
>wieprzowych??? Bo

>naprawdę? W Gdańsku ich pełno
>
>wkn

To powinnas sie tylko cieszyc i jesc.... i jesc... na zapas:)))) Bo potem
przyjada takie z Krakowa wyglodzone i zjedza wszystkie.
a gdzie kupujesz??? Moze to od sieci sklepow zalezy??

1. Data: 2002-07-15 13:16:34

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> U mnie w mięsnym, za rogiem, są zawsze. Jakie pyszne wychodzą z nich
> szaszłyki !
>
> turecky

A jakie pyszne w calosci na grillu upieczone.
A jakie pyszne obsmazone w slodkiej papryce i podduszone a poem pokrosjone
na eleganckie plasterki
A jakie pyszne z cebulka smazone w plasterki pokrojone mniam
AniaK (coraz bardziej glodna - czas do domu i obiadek wymyslac)

Re: (OT) zupa marchewkowa
Re: Do: Monisiatko!!!
grecja
Re: Tluczek do miesa
kuchnia elektryczna.... jeśli było to przepraszam, ja nie znalazłam