kuchnia elektryczna.... jeśli było to przepraszam, ja nie znalazłam

1. Data: 2002-07-15 08:58:05

Temat: kuchnia elektryczna.... jeśli było to przepraszam, ja nie znalazłam
Od: "B@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kupiliśmy kuchnię elektryczną i teraz jest problem bo ja nic o gotowaniu na
niej nie wiem.... proszę poradźcie jak się tego cosia używa, tzn. jak się
gotuje, w czym , ile i jak się toto myje.... bo podobno łatwo zarysować.....
Dzięki....

Sierotka B@ha

1. Data: 2002-07-15 08:59:44

Od: "Barbara" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B@ha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niej nie wiem.... proszę poradźcie jak się tego cosia używa, tzn. jak się
> gotuje, w czym , ile i jak się toto myje.... bo podobno łatwo

Co prada, to prawda, zes Sierotka :-)
A do instrukcji obslugi kuchenki zagladalas?
Tam znajdziesz mase informacji.
Jak juz przetrawisz instrukcje, to wowczas dopiero zadawaj kolejne pytania.
Pozdrowka :-)
barbara

1. Data: 2002-07-15 09:24:09

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> na

> zarysować.....

ugotuj rysia.*

A tak na poważnie, to jaka ta kuchenka: płyty stalowe, pierścienie,
płyta ceramiczna z ogrzewaniem spiralą, halogenem czy indukcyjnie?

Waldek

* sierotka ma rysia

1. Data: 2002-07-15 09:47:38

Od: "B@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A tak na poważnie, to jaka ta kuchenka: płyty stalowe, pierścienie,
> płyta ceramiczna z ogrzewaniem spiralą, halogenem czy indukcyjnie?

EEEEE no bez przesady... pewnie że instrukcje przeczytałam... ale tam
własnie nie ma wielu informacji..... parametry, o tym że łap nie pchać gdzie
nie trzeba i tyle..... a ja od Was oczekiwałam rad użytkowniczych.... ;-)
Ona jest whirpoola płyta ceramiczna z ogrzewaniem spiralą i piekarnik.

Cmoki

1. Data: 2002-07-15 18:46:35

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

B@ha wrote:

> [...]
> gdzie nie trzeba i tyle..... a ja od Was oczekiwałam rad
> użytkowniczych.... ;-) Ona jest whirpoola płyta ceramiczna z ogrzewaniem

No i w sumie tak jest. Nie rzucać ciężkimi garami (szafka nad kuchenką jest
rozwiązaniem suboptymalnym), używać naczyń z płaskim dnem, aby przylegały
do powierzchni. Wycierać wypadki kuchenne, coby się nie wpiekły i wżarły.
To znam tylko z teorii + ciupka praktyki, bo rodzice coś takiego mają, ale
sam nie mam (i nie chcę mieć, wolę gaz).
Poza tym, gotować jak na płytach normalnych, tylko czas reakcji jest trochę
krótszy, więc nie trzeba tak szybko wyłączać.

Waldek

Re: Melon....
Re: Monisiatko!!!
Re: morele - jak wlozyc w sloiki?