Do Nixe

181. Data: 2006-09-29 20:05:27

Temat: Re: Do Nixe
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

oshin<o...@e...psych.uw.edu.pl>
news:l28srrctcr1.o7q19gibrdjs.dlg@40tude.net

> Ale przeszkadzać to im może, tyle, że to IMO oni powinni wyjść. No
> chyba, że restauracja jest _wyłącznie_ dla dorosłych.
[...]

LOL :)

Paweł

182. Data: 2006-09-29 20:18:25

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo chodzi tu o to, że w wątku pojawił się zarzut pod adresem tych,
> którym przeszkadza hałasujące dziecko w restauracji.

Wiesz, ludzie (my wszyscy, znaczy ;-)) żyją w _społeczeństwie_, a to
społeczeństwo składa się i z małych, i z dużych (głupi także się zdarzają).
I wszyscy ci mali i duzi mają podobne prawa, zwłaszcza jesli chodzi o
miejsca publiczne.
Tak, chyba pierwszy raz poszliśmy do restauracji, jak młoda miała jakieś 2-4
tygodnie. Niestety, niewiele miała przyjemności (w rozumieniu dorosłych) z
tego wydarzenia, bo cały czas spała. Za to my rozkoszowaliśmy się
przyjemnością spożywania wspólnej kolacji w przyjemnym miejscu.
Powiem więcej - jestem z tych, które karmią dziecko w każdym miejscu, w
którym dziecko okaże się być głodne. Nie latam po restauracyjnych kiblach,
nie chowam się w podręcznym namiocie i nie ubieram na tę okoliczność
swetrów-toreb.
Iwona

183. Data: 2006-09-29 20:32:40

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
[...]
> [...]
> którym dziecko okaże się być głodne. Nie latam po restauracyjnych kiblach,
> nie chowam się w podręcznym namiocie i nie ubieram na tę okoliczność
[...]

Naprawdę nie musiałaś tego pisać. To było oczywiste zważywszy na
całokształt ;)

Tak, tak, ja jestem z tych, którzy uważają, że dziecko powinno się
karmić w domu, a jeśli w miejscu publicznym, to dyskretnie.

Paweł

184. Data: 2006-09-29 21:25:21

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Może dlatego. Ciekawi mnie, dlaczego jednak zdarza mi się trafiać na
> dzieci
> 3-4 letnie, zabierane do restauracji "od małego", które jakoś nie umieją
> się w
> nich odpowiednio zachować. Może jednak rodzice takich dzieci powinni
> zweryfikować poglądy na obecność własnego ósmego cudu świata w
> restauracji,
> kawiarni czy na innym wernisażu. A może powinni zacząć te dzieci
> wychowywać.

Też za tym apeluję.
Iwona

185. Data: 2006-09-29 21:27:41

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Naprawdę nie musiałaś tego pisać. To było oczywiste zważywszy na
całokształt ;)

Ale wolno napisać, co się uważa? Dziękuję.

Tak, tak, ja jestem z tych, którzy uważają, że dziecko powinno się
karmić w domu, a jeśli w miejscu publicznym, to dyskretnie.

Każdy uważa to, co mu się podoba.
Iwona

186. Data: 2006-09-29 21:33:37

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:efj50i$5qq$1@news.onet.pl>
niezbecki <s...@l...po> pisze:

> Już wszystko, Głupotko :)

Urocze.
Z pewnością dostałeś za to buziaka od żonki.

--
Nixe

187. Data: 2006-09-30 07:59:11

Od: oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Sep 2006 22:05:27 +0200, niezbecki napisał(a):
> [...]
>
> LOL :)

Eh no, ciągle zapominam, że czytanie z kontekstem wraz oraz próba
zrozumienia przedpiścy, to rzecz rzadka na newsach.
Co Autor miał na myśli wyjaśniać nie będę, bo widać, że wola zrozumienia
żadna.

--
oshin
dorota bugla

188. Data: 2006-09-30 08:41:29

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

oshin<o...@e...psych.uw.edu.pl>

> Eh no, ciągle zapominam, że czytanie z kontekstem wraz oraz próba
> zrozumienia przedpiścy, to rzecz rzadka na newsach.
> Co Autor miał na myśli wyjaśniać nie będę, bo widać, że wola
> zrozumienia żadna.

Eh no, wyjaśnij, nie bądź taka...

Paweł

189. Data: 2006-09-30 09:50:04

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Nixe"
<n...@f...peel> mówiąc:

>Oczywiście.
>Dlatego wg mojego filtra wydajesz mi się osobą nieżyczliwą, nieuprzejmą i
>nieuczynną.
>Proste.

W kontekście wątku nasuwa mi się skojarzenie z sytuacją, w której osoba
stojąca na przystanku uważa przejeżdżających samochodami za
"nieżyczliwych, nieuprzejmych i nieuczynnych", bo nie chcą się
zatrzymywać i pełnić roli autobusu.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

190. Data: 2006-09-30 09:52:05

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 09:59:11 +0200, oshin napisał(a):

> Co Autor miał na myśli wyjaśniać nie będę, bo widać, że wola zrozumienia
> żadna.

Szcególnie pow odpowiednim wycięciu cytatu, bo przecież w tym co zostało
wycięte, jasno wytłumaczyaś sprawę.
--
Elżbieta

Chłopiec w damskiej szatni. cd
na zakończenie
Jakie pióro kupić dla 5 klasisty?
Re: wycieczka na basen bez mamy - jak to możliwe?;)
Chłopiec w damskiej szatni.