Re: Do PUSI [OT}

From: "Pusia" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Do PUSI [OT}
Date: Tue, 12 Aug 2003 18:46:58 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@l2444.biaman.pl

> Pusiu przez Twoje podpisy zaczęłam mieć ochotę zobaczyć BIałystok :-))))

Zapraszam !!!
U mnie zawsze jest wolne łozko dla gosci.Połazimy po tym kresowym
mieście.napatrzymy sie na te zielonosci,
,zwiedzimy Wersal Połnocy czyli Pałac Branickich,objemy sie kiszka
ziemniaczana u mistrzyni swiata w pieczeniu kiszki co ta ja Makłowicz w
swoim programie pokazywał,pogłaszczemy zaprzyjaźnionego żubra po
karku,popatrzymy na bociany i kruki w puszczy i na kresowe cerkwie,żydowskie
synagogi ,tatarskie
meczety,unikalny na skale europejska kosciołek ( a dlaczego unikalny to
dowiesz sie na miejscu), może moj kumpel łos zechce wychylic swe cielsko z
gaszczy bagien?

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Beata&Rub
rID=22254

Ehhhhh...moge tak pisac godzinami..jakis czas temu stalam sie
lokalna patriotka,juz dosyc nazwiedzalam sie swiata,juz mnie nie neca
dewolaje i drapacze chmur w New Yorku,juz jestem tutaj na zawsze i tak
zostanie...ide karmic bociana ze zlamanym skrzydlem.....paaaa

Pusia( z kresowego-swojskiego mix-maszu )