Re: Do PUSI [OT}

From: " ania" <a...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Do PUSI [OT}
Date: Tue, 12 Aug 2003 17:48:06 +0000 (UTC)

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> U mnie zawsze jest wolne łozko dla gosci.Połazimy po tym kresowym
> mieście.napatrzymy sie na te zielonosci,
> ,zwiedzimy Wersal Połnocy czyli Pałac Branickich,objemy sie kiszka
> ziemniaczana u mistrzyni swiata w pieczeniu kiszki co ta ja Makłowicz w
> swoim programie pokazywał,pogłaszczemy zaprzyjaźnionego żubra po
> karku,popatrzymy na bociany i kruki w puszczy i na kresowe cerkwie,żydowskie
> synagogi ,tatarskie
> meczety,unikalny na skale europejska kosciołek ( a dlaczego unikalny to
> dowiesz sie na miejscu), może moj kumpel łos zechce wychylic swe cielsko z

rID=22254

> Ehhhhh...moge tak pisac godzinami..jakis czas temu stalam sie
> lokalna patriotka,juz dosyc nazwiedzalam sie swiata,juz mnie nie neca
> dewolaje i drapacze chmur w New Yorku,juz jestem tutaj na zawsze i tak
> zostanie...ide karmic bociana ze zlamanym skrzydlem.....paaaa
>
> Pusia( z kresowego-swojskiego mix-maszu )

Pusiu ostrożnie bo wezmę na poważnie :-)) a moje dziecko ma jeszcze 3 tygodnie
wakacji :-)))
pozdrawiam
z mniejszego zielonego Kampinosu (u nas tylko rysie a bocian u mnie
naprzeciwko okien kuchni też chadza po polu) ale i tak uCiebie chyba ładniej
żeby nie to,że do pełni szczęścia potrzebuję dużo słońca i ciepłego ! morza to
mogłabym się też nie ruszać - a kiszkę ziemniaczaną lubię
A.