Do Redaktora Naczelnego

31. Data: 2004-06-21 10:03:59

Temat: Re: Do Redaktora Naczelnego
Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2004 00:12:57 +0200, zielsko <zielsko_p@eat_me_o2.pl> wrote:

> Co jest Tycztom nie chcemy już emaptycznego czytania?

Pawełku, świadomie /wszak prawie dyplomowany jesteś/ komplikujesz sprawę. Zapewne
zdajesz
sobie sprawę, że 'płaszczki' żyjące w swoim środowisku odbiorą ten Twój sygnał w
sposób
dogodny dla swojego żywotka. Abstrahuję już od tego, czy to będzie 'sztama', czy
wręcz
przeciwnie. Nie mam na to czasu. Uważam jednak za stosowne rozwinąć te interesujące
/zapewne
dla Ciebie/ rozmowy w sposób choć trochę zbliżony do 'nomenklatury' w którą się
wpakowałeś. A
zatem pozwól, że zacytuję merytorycznie zbliżonego UGD - tak żebyś miał jasność.

Cyt. Logan: "zrób mi laskę"

oTTo

32. Data: 2004-06-21 10:08:56

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
którą się wpakowałeś. A
> zatem pozwól, że zacytuję merytorycznie zbliżonego UGD - tak żebyś miał

Czym Ty się chłopie tak stresujesz ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

33. Data: 2004-06-21 10:16:06

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

PiotrB.<n...@n...pl>

[...]
> buu .. czyli tak jak myślałem - chyba jednak nie mam zdolności
> graficznych;( dzięki za klarowną opinię, Twoja jest cenniejsza niż 10
> innych (których zresztą jak na lekarstwo).
[...]

No dzięki :]

To w ramach mniej niż 1/10:
Mnie się podoba bardziej niż poprzednia, mroczna, czerstwa i narzucająca się
oczom. Nie lubię też połączenia czerni z czerwienią.
Co nie znaczy, że ta nie mogłaby być jeszcze lepsza.
Ta jest przyjemna i niedrażniąca, grzeczna, dość "przezroczysta" (mnie to
odpowiada, bo to nie grafika ma być najważniejsza na takiej stronie, ale
ciekaw jestem co widziałaby Maniuela)

P.

34. Data: 2004-06-21 10:22:28

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> ciekaw jestem co widziałaby Maniuela)

Też, pod warunkiem, że widziałaby z racji profesji, a nie przywiązania do
"komuny".

V-V

35. Data: 2004-06-21 10:56:58

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2004 12:08:56 +0200, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Czym Ty się chłopie tak stresujesz ?

Stres Przemku? Raczej zdziwienie..., że rozsądny facet zaczyna propagować 'modulacją'
(czy
argumentacją) nie z tej półki. Tym sposobem dojdziemy do tego, że w apogeum intelektu
słowotwórstwa, będziemy na PSP "robić sobie laski", a 'rzeczowe' rozmowy będą się
odbywały
jedynia na bazie 'nickowej-schizofrenii' i innego klonowania.

Wczoraj np. gadałem z "poetką" (SIC!).

> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

pzdr
oTTo

36. Data: 2004-06-21 11:25:47

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
będą się odbywały
> jedynia na bazie 'nickowej-schizofrenii' i innego klonowania.

Czy ja wiem ? Robienie laski ludzka rzecz (nooo, zalezy jeszcze kto komu
...) :-) Trudno to wyrazić w dwóch słowach, ale powiem Ci, że ja np. lubię
rozmawiać w sposób który nie jest oderwany od rzeczywistośći. Wiesz, to
naprawdę nie jest sztuka napisać coś bez wulgaryzmów, flirciarstwa itd. -
problem w tym, że w rzeczywistości (realu) nie rozmawia się w ten sposób, a
przynajmniej dobór słów nie jest obarczony aż taką autocenzurą - jak przy
słowie pisanym. Psychologia - to sztuka "czytania" człowieka i
przedewszystkim umiejętność "czytania" samego siebie. Czujesz ? Konkret
rozmowy, ani jej merytoryczna rzeczowość nie mają tutaj najmniejszego
znaczenia. Nie widze najmniejszego powodu by właśnie tutaj, na tej grupie
tłumić jakieś zachowania (własne czy innych) - no może i będzie kulturalniej
i "merytorycznej" tylko co z tego skoro takie teksty nie będą miały
odwzorowania w rzeczywistość piszącego - czyli ich wartość poza konkretem
który niosą, będzie zerowa ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Idziesz na piwo ?

P.P.S.
Ten post to wypadek przy pracy, więcej poważnych postów w tym tygodniu nie
będzie :-)

37. Data: 2004-06-21 12:25:17

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 czerwca 2004, Paweł w <cb6cid$161p$1@mamut.aster.pl>
napisał(a):

> [...]
> No dzięki :]
> To w ramach mniej niż 1/10:

no przesadziłem, skoro już są inne, to każda cenna:)

> [...]
> przyjemna i niedrażniąca, grzeczna, dość "przezroczysta" (mnie to
> odpowiada, bo to nie grafika ma być najważniejsza na takiej stronie,

o właśnie taka miała być, jasna, wygodniejsza do czytania, bardziej
funkcjonalna (czytelniejsze menu z prawej, trochę szersza kolumna
tekstu itp.).

> ale ciekaw jestem co widziałaby Maniuela)

ja też

--
PiotrB.

38. Data: 2004-06-21 12:26:55

Od: "PiotrB." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 czerwca 2004, * w <zdzBc.102776$vP.87538@news.chello.at>
napisał(a):

> ... a czy ja moge sie przyczepic do szaty?
> To tylko moja opinia, ale ona jest .... brudna! ...

"pfuj paskudztwo", "brudna" ... coraz lepiej;)

> Pomysl jest, ale te odcienie sa brudne, meczace :(
> No i te sliwkowe naglowki - do przepracowania....
> Zielen jest uspokajajaca, ale nie taka.
> Zreszta to ma byc strona nie dla pacjentow,
> ale dla fanow - powinna pobudzac ;-)

> Ale moze gadam glupoty....

nie, nie, pisz, może coś się urodzi.
może podeślesz zestaw kolorów?

--
PiotrB.
http://PspHome.DHTML.pl

39. Data: 2004-06-21 13:13:39

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

> ja też

a mi sie najbardziej spodoba to samo co Manianie.
pod warunkiem ze bedzie dwa razy ladniejsze, ofkoz

40. Data: 2004-06-21 13:32:44

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *<k...@p...fm>

[...]
> ... a czy ja moge sie przyczepic do szaty?
> To tylko moja opinia, ale ona jest .... brudna! ...

To się nazywa 'złamane' (ale, tak, znam jedną kobietę,
która również nazywa piękne kolory złamane 'brudnymi' :)).
Jej ulubione to czysta czerń, czysta biel, czysta czerwień itp. (Brrr....)

> Pomysl jest, ale te odcienie sa brudne, meczace :(

To dopiero nowość :)
A wydawołoby się, że kolory złamane są łagodniejsze i mniej inwazyjne :)

P.

pomocy!!!!!!!!!!
głód brak pracy, brak kasy, ambicja i długi.
Sztuka Wojny - linka
nie wiem co z tym zrobić - dziś, już!
Jak zostać Czerwonym Kapturkiem w weekend (poradnik)