pomocy!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-06-19 21:28:35

Temat: pomocy!!!!!!!!!!
Od: "Krzysiek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
witam szanownych grupowiczow mam problem z kolezanka ,ktora chce popelnic
samobojstwo dzis probowala zrobic to u mnie w domu pod moja nieobecnosc
kiedys tylko gadala a teraz zaczyna to robic boje sie o nia bo niewiem do
czego jest zdolna
jak jej zaproponowalem pomoc to powiedziala ze jesli przyjedzie do niej
karetka to zabije sie niewiem jak mam jej pomoc niedawno stracilem kolege i
niechce miec znow takich problemow
prosze o pomoc

1. Data: 2004-06-19 22:37:28

Temat: Re: pomocy!!!!!!!!!!
Od: " kot" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek <p...@t...pl> napisał(a):

> witam
> witam szanownych grupowiczow mam problem z kolezanka

smiem przypuszczac ze to ona go ma ty tu nie masz nic do rzeczy
> niechce miec znow takich problemow

popelnij samobojstwo

1. Data: 2004-06-19 23:38:49

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysiek" <p...@t...pl> wrote in message

> karetka to zabije sie niewiem jak mam jej pomoc niedawno stracilem kolege
> niechce miec znow takich problemow

Skoro ludzie umieraja w twoim otoczeniu albo maja chec to zrobic, to cos
jest nie w porzadku...
Moze wyjedz gdzies, np na pustynie albo do dzungli?
Czy ze zwierzetami tez jest podobnie? Bo jesli tak to nawet wyjazd nie
pomoze ale strata chyba mniejsza........
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-19 23:51:14

Od: "dwoan" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

" kot" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message

> smiem przypuszczac ze to ona go ma ty tu nie masz nic do rzeczy
>
> popelnij samobojstwo

http://www.gazeta.pl/usenet/

A ja śmiem przypuszczać Kocie, że jestes idiotą

Krzysztofie,
większość potencjalnych samobójców jest niezdecydowana co do wyboru m-dzy
życiem a śmiercią. Często igrają oni ze śmiercią czekając na ratunek ze
strony innych.Twoja koleżanka potzrbuje pomocy i wsparcia. Krzysztofie
skontaktuj się z psychologiem lub poradnią. Oni napewno udzielą pomocy i
podpowiedzą co robic i jak by nie zaszkodzić i nie popełnić żadnego błędu.
Jeśli jesteś z Wawy to:
Ambulatorium Psychologiczne
ul. Krucza 46/83, Warszawa
tel. 0-22 628-35-89
e-mail: a...@g...pl

lub

Depresja Stop
Warszawa
tel. 0503 66 40 95
e-mail: t...@d...pl
web: http://depresjastop.pl

jesli nie to zapewne w Twoim miescie są jakieś poradnie lub gabinety
psychologiczne. Popatrz w gazecie lub w Panoramie Firm.

1. Data: 2004-06-20 00:07:59

Od: "dwoan" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> wrote in message

> [...]
> Czy ze zwierzetami tez jest podobnie? Bo jesli tak to nawet wyjazd nie
> pomoze ale strata chyba mniejsza........

Szanowny Bluzgaczu,

sam powinieneś zapakować się i wyjechać na pustynię lub do dżungli.
Prezentujesz (razem z Kotem) zupełny brak wyczucia sytuacji, czasu i
miejsca.
Mam nadzieję że los nie okaże się dla Ciebie mysliwym.

1. Data: 2004-06-20 08:32:22

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dwoan <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> jesli nie to zapewne w Twoim miescie są jakieś poradnie lub gabinety
> psychologiczne. Popatrz w gazecie lub w Panoramie Firm.

nie badz pretensjonalny, moja kocia intuicja mowi mi ze ten arogancki post to
tylko forma wieczornej rozrywki i poruszony problem nie ma przelozenia na stan
faktyczny niech ostatecznym argumentem bedzie brak odpowiedzi od ptrzebujacego
pomocy

K.

1. Data: 2004-06-20 10:38:44

Od: "Krzysiek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
hmm na sile ja dowiesc to bedzie jednak problem poniewaz ta kobieta jest
dorosla i jesli nie bedzie chciala to niec nie zrobie wiem z jakiego powodu
chce to zrobic mianowicie dla tego ze nie ma gdzie mieszkac bo matka
wywalila ja z domu gdyby nie ja i moj maz niewiem co byloby dalej
.Przepraszam ze nie podpisalam sie nie ejst to jednak spam ale moj problem z
ktorym nie oge sobie poradzic niewiem od czego amm zaczac proponowalam jej
specjalistow ale ona powiedziala ze nie chce juz pomocy ze chce umrzec ze
chce miec w koncu spokoj ludzie prosze Was o pomoc bo juz 4 grudnia
ztracilam przyjaciela ,ktory sie powiesil w pracy wiec niechce zeby ona
zrobila to samo
Kasia

1. Data: 2004-06-20 14:55:08

Od: "dwoan" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce miec w koncu spokoj ludzie prosze Was o pomoc bo juz 4 grudnia
> ztracilam przyjaciela ,ktory sie powiesil w pracy wiec niechce zeby ona

Kasiu,
poproś o pomoc kogoś kompetentnego z uprawnieniami do udzielania tego typu
pomocy. Sprawa jest nazbyt poważna by na tej grupie prosić o pomoc, bo
niektórym pomyliły się chyba miejsca by zamieszczać swoje wypociny i robia
sobie jaja, nie majac pojęcia o swojej głupocie.
Zadzwoń do kogoś, albo napisz e-maila kto ma uprawnienia i profesjonalnie
zajmuje sie takimi przypadkami. Napewno Ci pomogą i powiedza co robić.
zajrzyj np tu:
http://www.republika.pl/terapeuta/kontakt.html - pogotowie psychologiczne
możesz dzwonić lub wysłać ze swoim pytaniem e-maila
http://www.powrot-do-zdrowia.pl/pogotowie.htm - pogotowie psychologiczne 24h
na dobę mozesz dzwonić

1. Data: 2004-06-21 09:15:59

Od: "Krzysiek" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
dziekuje wszystkim za pomoc dzis wlasnie bylam z kolezanka u psychologa i
pomoc zostala jej udzielona
z powazaniem Kasia

1. Data: 2004-06-21 11:40:09

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecyduj się kim w końcu jesteś. Bo najpierw piszesz jako chłopak
"jak jej zaproponowalem pomoc", "niedawno stracilem kolege" i przedstawiasz
się jako Krzysiek, a innym razem piszesz jako dziewczyna: "dzis wlasnie
bylam z kolezanka u psychologa" przedstawiasz się jako Krzysiek, a
podpisujesz się Kasia...

głód brak pracy, brak kasy, ambicja i długi.
Sztuka Wojny - linka
nie wiem co z tym zrobić - dziś, już!
Jak zostać Czerwonym Kapturkiem w weekend (poradnik)
ile osob??