Re: Do TRABULA dot. CZUCIA

1. Data: 2000-04-17 08:35:44

Temat: Re: Do TRABULA dot. CZUCIA
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TRABUL" <9...@p...onet.pl> zapisuje: >
> [...]
>
> Zapomnial napisac cos, apropos kobiet................za nic je nie
> winie...............ja jej uwielbiam.........ale tez wiem juz niestety
> bardzo dobrze ( lepsza bylaby nieswiadomosc ), ze trzeba uwazac !!! Kazda
> plec ma swoje cele i niestety niekoniecznie sa one zawsze na reke tej
> drugiej stronie. Potrzebna jest jakas rownowaga, z tym ze musi ona byc
> nieustannie kontrolowana...............inacze kobieta po prostu faceta
> polknie...............taka jej natura !!! Jezeli chcesz to porusz ten temat
> z mezem, czy jeszcze lepiej z ojcem !!! Jezeli zdobeda sie na szczerosc to

To milo, ze uwielbiasz kobiety. Uwazac trzeba w obie strony. Bo masz racje
jesli chodzi o cele kazdej z plci. Przykre, ze czujesz sie polkniety.
Zanczy to, ze wiecej dawales niz otrzymywales. Oczywiscie najlepsza jest
rownowaga w "daje - biore", ale strasznie trudno ja utrzymac jesli sie czuje.
Nie mam zwyczaju "polykac" mezczyzn. Nigdy nie wchodzilo to w zakres mojej
psychiki. Jestem ostrozna.
Tematy mesko-damskie mam juz przerobione.
Ladny dzien w W-wie :-))

Pozdrawiam
Marlena

1. Data: 2000-04-18 04:52:36

Temat: Odp: Do TRABULA dot. CZUCIA
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlena <l...@b...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8deid0$ers$...@h...uw.edu.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> psychiki. Jestem ostrozna.
> Tematy mesko-damskie mam juz przerobione.

Nie wiem jak doszlas do tego "dawania", ale w istocie tak
jest..............z tym ze o rzadnym polknieciu nie ma mowy !!!! Nie ta
osoba, nie ten charakter, nie te okolicznosci, nie ta swiadomosc !!!

TRABUL

Re: Do TRABULA dot. CZUCIA
Ave Wielki Tkacz !
Re: Zeby się chciało chcieć