Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym Re: Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym

Re: Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym

Data: 2005-01-14 12:42:09
Temat: Re: Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
news:cs81no$qja$1@atlantis.news.tpi.pl...

>Ponieważ przyzwyczaiłam się do
> tej przychodni ze wspaniałymi lekarzami, z badaniem ginekologicznym i usg
na
> każdej wizycie, cytologią co rok i to wszystko w cenie wizyty (40 zł),
> szukam podobnej przychodni w Warszawie.

cena zabojcza, jak na wwe:) ja juz dawno tyle nie placilam za prywatna
wizyte, a prz tej cenie to zapomnialabym o usg. zwykle za te cene to
starusienski lekarz w przedwojennej kamienicy przyjmuje, przynajmniej ja tak
trafialam. a prawdziwi profesorowie to za 200 zl przyjmuja i wiecej,
aczkowiek 1 ostatnio bardzo mojemu mezowi pomogl i dostrzegl to, czego
lekarze mgr nie potrafili znalezc.