Do czego mozna uzyc...

1. Data: 2001-03-07 12:35:50

Temat: Do czego mozna uzyc...
Od: "Ryszard Bubula" <b...@i...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

braun sugar, mam cos takiego w domu i nie wiem do czego sluzy, jak ktos zna
przepis to bede wdzieczny bardzo pomimo ze nie jestem stalym bywalcem tej
grupy

pozdrowienia
Rysiek

1. Data: 2001-03-07 12:39:47

Temat: Re: Do czego mozna uzyc...
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard Bubula wrote:

> braun sugar, mam cos takiego w domu i nie wiem do czego sluzy, jak ktos zna
> przepis to bede wdzieczny bardzo pomimo ze nie jestem stalym bywalcem tej
> grupy

do odlotu :-))))

Anna

1. Data: 2001-03-07 14:37:12

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

W wielu przepisach na ciasta jest wlasnie brazowy cukier - bardzo popularny
w Holandii. Nadaje on ladny ciemny kolor, czasem nie trzeba nawet dodawac
kakao. Jesli chcesz, to moge wklepac jakies przepisy.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-03-07 19:04:07

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrob ciacho bananowe Magdy Basset:)
pyyyyyyyycha:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-03-14 05:54:52

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ryszard Bubula wrote:

> [...]
> przepis to bede wdzieczny bardzo pomimo ze nie jestem stalym bywalcem tej

Cukier brazowy zrobiony z trzciny cukrowej nadaje wielu wypiekom
niezwykle ciekawy odcien, cos w rodzaju smakuy orzechowego pomieszanego
z karmelem. Na poczatek zacznij od

2 lyzki kwasnej smietany
2 lyzki slodkiej smietanki
2 lyzki brazowego cukru
1 szklanka rozmrozonych malin (lub swiezych) bez soku
2 ladne szklane kieliszki lub naczynia

Smietany i cukier wymieszac, odstawic na 10 minut, wymieszac. Maliny
rozdzielic miedzy kieliszki, zalac smietanowym sosem. Odstawic do
lodowki na godzine, podac z jakims wafelkiem, ptiberem albo rurka
waflowa albo jak jest.
Magdalena Bassett

czy ktoś wie?
Moule
Re: Jak zrobic Tortille??
fioletowy czosnek
OKAZJA !!!! sprzedam kuchenke elektryczna