fioletowy czosnek

1. Data: 2001-03-07 09:01:33

Temat: fioletowy czosnek
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co moze byc przyczyna zmiany koloru czosnku na fiolet/ turkus? Mnie sie to
osobiscie nie przytrafilo, ale znajomym owszem. Raz w przypadku nalewki
czosnkowej - wyszla fioletowa, a normalnie jest taka mleczno-zoltawa, a dzis
kolezanka -zagladajac do garnka z wczorajszym makaronem z czosnkiem -
znalazla makaron z turkusowymi kawalkami. ??? Macie jakies pomysly? Czy to
chemia? Oba zmieniajace kolor czosnki byly kupione w smarkecie
Asia

1. Data: 2001-03-07 09:41:27

Temat: Odp: fioletowy czosnek
Od: "Sitek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> co moze byc przyczyna zmiany koloru czosnku na fiolet/ turkus?
Spoko on tak ma czasami pogd wpływem soli czasami pod wpływem dłuższego
puszczania soku. Wierz mi jest pycha i ładnie "śmierdzi" nawet jak jest
turkusowy:)

OKAZJA !!!! sprzedam kuchenke elektryczna
glod
Głód
kaszka kuksu
Makaron ryżowy