Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?

1. Data: 2009-12-23 07:20:21

Temat: Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam w domu kazdym pokoju gniazdo telefoniczne. Kable od gniazdek schodza
sie w jednym miejscu. Telefonu stacjonarnego raczej nie bede mial i tak
sie zastanawiam do czego mozna by wykorzystac te gniazda? Do internetu
tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl
na wykorzystanie takich gniazd? ;-)

2. Data: 2009-12-23 07:57:12

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

majer pisze:
> [...]
> tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
> Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl

Zrób sobie jaka namiastkę Inteligentnego budynku - jaka? w sieci jest
sporo rozwiązań w zależności od ilości kabli w gniazdkach
telefonicznych. Ja u siebie jadę na 1wire ale tylko termometrach bo
reszta komponentów jest nieosiągalna i trzeba zamawiać ze stanów stąd
szukam chętnych na zamówienie większej ilości podzespołów.

3. Data: 2009-12-23 07:58:41

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
> Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl

splitter telewizji cyfrowej

4. Data: 2009-12-23 08:05:14

Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

> splitter telewizji cyfrowej

A mozesz rozwinac temat?

5. Data: 2009-12-23 08:25:00

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> telefonicznych. Ja u siebie jadę na 1wire ale tylko termometrach bo reszta
> komponentów jest nieosiągalna i trzeba zamawiać ze stanów stąd szukam
> chętnych na zamówienie większej ilości podzespołów.

Co chesz zamówić?

6. Data: 2009-12-23 08:52:55

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Kowalski pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Co chesz zamówić?

Generalnie to co maja tutaj:
http://www.maxim-ic.com/products/1-wire/

Osobiście to chciałbym zamówić chociaż kilka z tej listy:
- Ds2423
- DS2438
- DS2409
- DS2405/6

Ogólnie trochę maniana z tym 1wire Dallasa, mnóstwo dokumentacji,
przykładów jak człowiek chce coś zmontować więcej niż głupi termometr to
elementów brak.

7. Data: 2009-12-23 10:22:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:20:21 +0100, majer napisał(a):

> [...]
> tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
> Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl

Do podsłuchu ;-)
--

Ikselka.

8. Data: 2009-12-23 11:02:49

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "majer" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci

> A mozesz rozwinac temat?
Rozdzielenie Canal+, N-ki, TnK na kilka telewizorów

Krzysiek

9. Data: 2009-12-23 11:40:08

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozdzielenie Canal+, N-ki, TnK na kilka telewizorów

to n-kę też się da?

pozdrawiam
s_13

10. Data: 2009-12-23 19:43:35

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak rozdzielic?
i na kazdym TV to samo chyba opglądac bo dekoder jeden

Uwaga (!) na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - parują
Mala kaseta pcv (oscieznica) do wykonczenia otworu w gk
filtr do zmywarki - gdzie kupic?
Kuchnia nietypowa
TANI FILTR DO POPIOŁU...