Re: Do czego zmierzamy ?

1. Data: 2000-11-28 09:34:11

Temat: Re: Do czego zmierzamy ?
Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

comporig wrote:

> Zastanawialiscie sie kiedys tak naprawde do czego zmierzamy ? o co tak napra
> wde walczymy ? i po jaka cholere tak gonimy za forsa ?
> Co daje nam tak naprawde tych pare papierkow w kieszeni ?
> Czy nie powinnismy raczej spojrzec w glab swoich ciasnych umyslow ?

Ktos moze powiedziec, ze pogon za kasa jest koniecznoscia w dzisiejszym
swiecie, jesli chcemy zyc "normalnie". Zaczynasz zarabiac wiecej i nagle
twoje potrzeby rosna, uzupelniasz braki, po czym upatrujesz kolejne cele
i tak w kolko. Nieodparta mania posiadania daje znac o sobie, a
wytlumaczeniem jest zawsze: "musze pracowac zeby zyc". Owe "zycie" to
pogon za kupowaniem, wymiana samochodu na lepszy, nowa lodowka czy
najnowszym telewizorem...
Oczywiscie moje spostrzezenia sa w duzej mierze uogolnieniem,
przepraszam osoby urazone.

Verset