Do grupowiczów

1. Data: 2006-12-14 12:33:08

Temat: Do grupowiczów
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, za spamerów, którzy doczepiają się do mnie jak gówno do
okrętu mówiąc: płyniemy!
Mam nadzieję, że rozsądne osoby rozumieją mój błąd - zawierzyłem
"uciśnionej" kobiecie - znała moje położenie, wiek, stan zdrowia, mając
wypalone małżeństwo, zaplanowałem wspólnie z nią drogę życia współną,
łącznie z urodzeniem dziecka, które miało być ukoronowaniem nie tylko
związku, ale upragnionym dzieckiem, którego w jej starym związku odmówiono.
Później, gdy ciąża okazała się prawdziwą szybko pozrywała kontakty.
1) nie zgadzam się na kradzież dziecka.
2) nie mam na tyle wielkich zasobów, aby w inny spoosób zabezpieczyć swoje
prawa do dziecka po badaniach DNA.
3) nie mam innych możliwości komunikowania się w w/w osobą, jak tylko na
grupach dyskusyjnych.
4) walcząc z odpersonofikowanymi nickami być może walczę z nią samą, co
powoduje narastanie agresji z jej strony.
5) proszę uczciwych ludzi znających tę osobę i miejsce jej przebywania o
potwierdzenie faktu urodzenia dziecka w tym roku, jej adresu, prawdziwego
nazwiska i imienia, gdyż zachodzi podejrzenie, że stałem się obiektem nie
tylko oszustwa ale i kolejnej prowokacji GWna. Zaznaczam nic innego jej nie
grozi prócz sprawy o ustalenie ojcostwa.

PROSZĘ, POMÓŻCIE SZAREMU CZŁOWIEKOWI...

2. Data: 2006-12-14 12:37:59

Temat: Re: Do grupowiczów
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

PROSZĘ, POMÓŻCIE SZAREMU CZŁOWIEKOWI...

Ustanawiam numer telefonu do kontaktów: 501 969 075

Eugeniusz Jerzy Stanisław Mikulski hr. Sas

3. Data: 2006-12-14 13:09:35

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skontaktuj się z jakimś oddziałem np. Stowarzyszenia Obrony Praw Ojca albo
Stowarzyszeniem na rzecz Równouprawnienia i Poszanowania Prawa
http://www.republika.pl/snrripp/portfolio.htm
, tam na pewno ktoś fachowo Ci pomoże jak tą sytuacje wyklarować/gdzie szukać
informacji, pewnie nie jesteś pierwszą osobą której coś takiego się przydarzyło.
I staraj się mysleć jak to konstruktywnie załatwić nie powodując wzrostu agresji, bo
to nic dobrego nie przynosi

Pozdrawiam serdecznie

Monika

4. Data: 2006-12-14 13:17:57

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> nie
> grozi prócz sprawy o ustalenie ojcostwa.

NTG !

5. Data: 2006-12-14 14:01:52

Od: Marynatka <m...@w...nospam.net> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze to nie bardzo w temacie kuchennym, ale po raz pierwszy pozwolę
sobie odezwać się pod Twoim listem. Zwykle Cię po prostu ignorowałam, bo
jesteś szalenie wulgarny.
Ale coś mi tu nie gra...otóż:

Panslavista napisał(a):

> [...]
> łącznie z urodzeniem dziecka

> proszę uczciwych ludzi znających tę osobę i miejsce jej przebywania o

Znaczy się byłeś z jakąś kobietą, planowałeś z nią przyszłość itp - i
nie znałeś jej imienia i nazwiska?

Pytanie retoryczne rzucam, bo trochę to takie...dziwne?

6. Data: 2006-12-14 14:10:13

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Marynatka napisał(a):

> [...]
> jesteś szalenie wulgarny.
> Ale coś mi tu nie gra...otóż:

> Znaczy się byłeś z jakąś kobietą, planowałeś z nią przyszłość itp - i

Ehhh, na prawdę nie wiesz co to jest schizofrenia paranoidalna?

> Pytanie retoryczne rzucam, bo trochę to takie...dziwne?

To ja może zaproponuję nie zadawać pytań, bo tym co go nie czytają
wywlekasz go z KF'ów.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

7. Data: 2006-12-14 14:26:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marynatka" <m...@w...nospam.net> wrote in message
> [...]
> znałeś jej imienia i nazwiska?
>
> Pytanie retoryczne rzucam, bo trochę to takie...dziwne?

Znałem - to, które mi podała, nie legitymowałem z dokumentów.

8. Data: 2006-12-14 18:55:29

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@w...nospam.net> napisał w wiadomości
> [...]
> znałeś jej imienia i nazwiska?
>
> Pytanie retoryczne rzucam, bo trochę to takie...dziwne?
NTG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Data: 2006-12-14 18:55:44

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "panta_rei" <j...@c...znajdzie> napisał w wiadomości
.

> [...]
>
> Pozdrawiam.
> --
> Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*

jak nie to nie!CHATEAUBRIAND
Jak dlugo?
Re: Ekspres do kawy - czy to możliwe?
HE...HE...
Pierozki z ciasta francuskiego na Wigilie [P]