jak nie to nie!CHATEAUBRIAND

1. Data: 2006-12-14 12:00:08

Temat: jak nie to nie!CHATEAUBRIAND
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 04.12.2006 pytałem na grupie jak kupic dobre mięso na chateaubriand
itd, nikt mi nie udzielił porady
Dziekuję.
Dziś kolejna samodzielna próba! Jak nie wyjdzie będzie na Was

pozdrawiam

PabloGT

2. Data: 2006-12-14 21:10:01

Temat: Re: jak nie to nie!CHATEAUBRIAND
Od: "Onet" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itd, nikt mi nie udzielił porady
> Dziekuję.
> Dziś kolejna samodzielna próba! Jak nie wyjdzie będzie na Was
Pozdrawiam .D.

3. Data: 2006-12-14 21:16:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 14 décembre 2006 ŕ 13:00:08, dans <elreie$k3k$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> dnia 04.12.2006 pytałem na grupie jak kupic dobre mięso na chateaubriand
> itd, nikt mi nie udzielił porady

Bardzo proste : aby kupic mieso, nalezy udac sie do sklepu, jezeli
mozliwe z pieniedzmi, ksiazeczka czekowa, karta kredytowa...

> Dziekuję.
> Dziś kolejna samodzielna próba! Jak nie wyjdzie będzie na Was

Mam nadzije ze nie zapomniales portfela :)

Ewcia

--
Niesz

4. Data: 2006-12-14 21:54:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> [...]
> mozliwe z pieniedzmi, ksiazeczka czekowa, karta kredytowa...

> Mam nadzije ze nie zapomniales portfela :)

Znasz ten numer?
1020 681 029 001

5. Data: 2006-12-14 23:37:56

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

PabloGT napisał(a):

Nie wiem jak ci doradzić gdzie kupić dobre mięso na chateaubriand
ale ma to być oczywiście polędwica wołowa, a chyba można ją
kupić w każdym normalnym sklepie mięsnym.

Janusz

6. Data: 2006-12-15 01:02:38

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> ale ma to być oczywiście polędwica wołowa, a chyba można ją
> kupić w każdym normalnym sklepie mięsnym.

"U mnie na wsi" (jedno z krakowskich osiedli) polędwicy wołowej nie
uświadczysz w żadnym z pięciu sklepów w zasiegu spaceru. "Nie zamawiają, bo
nie schodzi". Nawet na polędwiczki wieprzowe trzeba zapolować.

--
Nika
Pisz tutaj

7. Data: 2006-12-15 01:14:54

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mieszkałem w Opolu to w sklepach była. No chyba że teraz coś
się zmieniło w Polsce, ale byłem ostatnio w kraju i widziałem w
normalnym sklepie, a nie schodzą bo i cena z kosmosu. No może ten
sklep nie jest całkiem taki normalny, ale brak mu konkurencji w
okolicy. Cena moim zdaniem w tym wypadku nie gra roli, jeżeli o to Ci
chodzi bo i danie nie jest zwyczajne.

Janusz

8. Data: 2006-12-15 07:10:15

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika napisał(a):

> [...]
> uświadczysz w żadnym z pięciu sklepów w zasiegu spaceru. "Nie
> zamawiają, bo nie schodzi". Nawet na polędwiczki wieprzowe trzeba

W centrum Krk nie ma kłopotu, w dwóch sklepach mięsnych koło Starego
Kleparza jest na okrągło.
--
pa, BBjk

Jak dlugo?
Re: Ekspres do kawy - czy to możliwe?
HE...HE...
Pierozki z ciasta francuskiego na Wigilie [P]
Re: Obróbka kulinarna - tłumaczenie