Do jakiego lekarza?

1. Data: 2003-05-07 21:02:01

Temat: Do jakiego lekarza?
Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do jakiego lekarza powinnam pójść z bolącą nogą. Ból ten pojawia się nagle i
tak samo znika nie uśmierzany żadnymi lekami. Dokładnie mówiąc jest to
piekący ból obejmujący dwa palce stopy. Jest na tyle silny, że uniemozliwia
mi chodzenie. Pojawia sie nieregularnie, najczęściej jednak podczas
chodzenia. Lekarz pierwszego kontaktu nic konkretnego mi nie powiedział i
nie dał skierowania do żadnego specjalisty, a ponieważ trwa to już długo,
mam zamiar wybrać się do prywatnego gabinetu. Tylko jakiego? Zrobiłam nawet
zdjęcie rentgenowskie, które niczego nie wykazało. Czy mogą to być problemy
z naczyniami krwionosnymi? Od jakiegoś czasu stan naczyń w moich nogach
wyraźnie się pogorszył. Co mam robić, by móc normalnie chodzić?

beata
--
"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

2. Data: 2003-05-07 21:25:59

Temat: Odp: Do jakiego lekarza?
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik beata <b...@s...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9bs95$jm4$...@n...onet.pl...
> [...]
> z naczyniami krwionosnymi? Od jakiegoś czasu stan naczyń w moich nogach
> wyraźnie się pogorszył. Co mam robić, by móc normalnie chodzić?

...może być związany z naczyniami, stawami, nerwami... ...skoro rtg nic nie
wykazało, w zasadzie lekarz pierwszego kontaktu powinien cię pokierować -
zawsze można skonsultować to z innym...
..hm, i może warto zrobić badanie poziomu kwasu moczowego we krwi?

Agata

3. Data: 2003-05-08 06:09:48

Temat: Re: Do jakiego lekarza?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 May 2003, beata wrote:

> [...]
> piekący ból obejmujący dwa palce stopy. Jest na tyle silny, że uniemozliwia
> mi chodzenie. Pojawia sie nieregularnie, najczęściej jednak podczas

trudnow powiedziec, poniewaz trzeba byloby Cie zbadac wstepnie
i ogladnac zdjecie. W gre moze wchodzic neurolog, ortopeda,
chirurg naczyniowy w zaleznosci jaka przyczyna jest najbardziej
prawdopodobna ale moze takze reumatolog jesli bierze sie
pod uwage dne moczanowa (palisz? jaki jest wynik kwasu moczowego?
masz takze bole kregoslupa?)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-05-08 17:05:55

Od: "beata" <b...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> palisz? jaki jest wynik kwasu moczowego?
> masz takze bole kregoslupa?)

Nie palę ale mam bóle kręgosłupa na odcinku lędźwiowym, wyłączające mnie od
czasu do czasu z normalnego życia. Pojawiły się po mechanicznym urazie,
który miałam półtora roku temu. Poza tym mam skrzywienie na odcinku szyjnym
( nie wiem jak to sie nazywa fachowo). Zastanawiam się tylko od czego zacząć
poszukiwanie przyczyny bólu, czyli do jakiego lekarza najpierw się udać. Nie
mam zamiaru dłużej liczyć na to, że samo przejdzie, bo niestety jest gorzej
z dnia na dzień. Wydaje mi się, że pod drugim palcem stopy pojawiło się
jakieś zgrubienie, ale nie wiem, czy to nie jest zbieg okoliczności.
Rozumiem, że powinnam zacząć od zbadania poziomu kwasu moczowego. To już
jakaś wskazówka, dziękuję.

beata

--
[...]

staw biodrowy (lub okolice)
Jestem w ciazy czy moge zazywac PROPYCIL
tabletki hormonalne
przegroda nosowa
Skąd problemy z żołądkiem ?