Re: Do kobiet...[nowoczesna panienka ?]

From: "Sylwia & Jurek" <g...@a...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do kobiet...[nowoczesna panienka ?]
Date: Sun, 26 Dec 1999 11:11:19 +0100

Moje przezycie potwierdzaja Twoje slowa, coraz wiecej jest 18,19-sto latek
otwartych seksualnie i bezwzglednie napalonych na dojrzalych facetow
(najlepiej w zwiazku). Moze uogolniam, ale to sa moje spostrzezenia.
Postepowanie pewnej 19-sto latki omal nie zburzylo mojego zycia. A wlasciwie
to zburzylo, a teraz trzeba wszystko naprawiac, podnosic z gruzow i jest
ciezko. Szkoda tylko, ze niektorzy majac udany zwiazek z (jak to sie
wyraziles "dojrzalymi partnerkami"), zauwazaja i doceniaja to co mieli,
dopiero po fakcie tzn. jak juz dali sie skusic.
Oczywiscie nie obwiniam tych nastolatek, bo to przeciez nie one maja cos do
stracenia, one sa wolne i zadne przygod.
A swoja droga to czy ktos mogly pokusic sie o wyjasnienie, dlaczego
niektorzy "daja sie skusic" mimo iz maja udane zwiazki i sa szczesliwi.
Rozumiem sytuacje, gdy ktos jest w malzenstwie/ zwiazku nieszczesliwy i
czuje chec odmiany czegos w swoim zyciu, ale co jesli jest dobrze, a on mimo
wszystko skoczy na bok. Czy moze to byc tylko impuls?

Sylwia