Do lzacych sie na pl.misc dieta

1. Data: 2006-11-15 11:23:12

Temat: Do lzacych sie na pl.misc dieta
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znowu piekny watek na tematy dietetyczne pojawil sie na pl.misc dieta,
pt: Do zelzonych przez Jeffa.

MEGAROTF

Wiwat polska grupa o dietetyce!

******
Jeff

2. Data: 2006-11-15 11:32:21

Temat: Re: Do lzacych sie na pl.misc dieta
Od: j...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> MEGAROTF

...MEGAROTFL......szybko poprawiam, bo znowu ktos sie bedzie probowal
dowartosciowac zwracajac mi uwage na blad w slowie, a ja po prostu nie mam
czasu zwracac uwagi na takie duperele.

Fajna grupa o dietetyce..:)

******
Jeff

3. Data: 2006-11-15 12:32:09

Od: "news.gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Fajna grupa o dietetyce..:)

Kiedyś może była - ale odkąd ty sie pojawiłeś i toczą się tu walki
optymalnych z wege i na odwrót - ta grupa to dnoooooooooooooooo

Pozdrawiam,
Akulka

4. Data: 2006-11-15 12:56:24

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kiedyś może była - ale odkąd ty sie pojawiłeś i toczą się tu walki
> optymalnych z wege i na odwrót - ta grupa to dnoooooooooooooooo

Walki to sie tutaj tocza od wielu lat, wiec nie sciemniaj, bo archiwum grupy
mowi o zupelnie czyms innym.

Ponadto zajrzyj na inne grupy gdzie dominuja optymalni (dieta optymalna lub
dobradieta pl itp, itd),troche to bedzie trudne, bo wiekszosc juz nie istnieje,
ze wzgledu wlasnie na agresywny stosunek optymalnych do osob majacych krytyczny
stosunek do tej diety, nikt tam juz nie zaglada i swieca pustkami.
Optymalna agresja i chamstwo jest przeciez slynna.

Sprawdz rowniez co tzw. pseudopoptymalni tacy jak misiu-1 i jego klony zrobili z
grup wege.

Ty sama natomiast nie udawaj swietej, bo jak zauwazylem jesli ktos ci tylko
zwroci uwage, to potrafisz niezle naopyskowac (mam ci podac linki?), dlatego tez
nie pisz tutaj bredni i nie odwracaj pani sprawiedliwa kota ogonem i nie pisz
tekstow pod innym nickiem, ktore nie maja absolutnie nic wspolnego z faktami, bo
jestes zalosna.

*****
Jeff

5. Data: 2006-11-15 13:05:31

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze bardzo mozesz sobie sprawdzic, czy te opty grupu tetnia zyciem pani
obiektywna:

http://mlodziez.optymalni.one.pl/?strona=linki

To tez moja wina? Podac tez tutaj zawartosc archiwum z poprzednich lat, aby ci
udowodnic, ze jestes nieobiektywna? Po cholere to robisz? Ty tez lubisz jak
ludzie sie zra miedzy soba?

******
Jeff

6. Data: 2006-11-15 13:45:50

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a tu prosze bardzo kolejny dowod twojej obiektywnosci arcysympatyczna Akulko:

http://tinyurl.com/y6atpy

Pragne zauwazyc ze:

Marcin Cooler, pisze na tej grupie od lat i w zasadzie jest jedna z nielicznych
osob ktore tutaj pisza cos sensownego o dietetyce i chyba tylko za to optymalny
Slawek i optymalny Jurek, ktorzy niczego w zasadzie
o dietach tu do tej pory nie napisali madrego, ciagle jego i innych ludzi
krytycznie do ich diety nastawionych, szykanuja.
Podac wiecej dowodow na potwierdzenie tego co pisze??

Dlaczego nie zwrocilas arcyobiektywna Akulko uwagi optySlawkowi i optyJurkowi,
ze sie niewlasciwie zachowuja i ze niszcza grupe tymi personalnymi atakami?

I jakim prawem odmawiasz szkalowanym ludziom prawa do obrony przy uzyciu tych
samych metod walki z anonimowymi harcownikami?

Masz na tyle odwagi aby to jakos wyjasnic?

*******
Jeff

7. Data: 2006-11-15 13:46:29

Od: "news.gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
aby ci
> udowodnic, ze jestes nieobiektywna? Po cholere to robisz? Ty tez lubisz

?????????????????????????????????????????????

Kimkolwiek jesteś, masz chyba problem ze sobą - mnie do tego nie mieszaj.
Nie obchodzą mnie inne fora ani grupy, jesli do nich nie zaglądam - ty
specjalnie tam włazisz - twój wybór. Tylko po co? Bo uwielbiasz się kłócić?
Jest cię tyle wszędzie, że się zastanawiam czy w ogóle masz jakieś prywatne
zycie, czy przyrosłeś do komputera.

Ta grupa była kiedys o dietach, dziś jest pobojowiskiem wojen pomiędzy
nawiedzonymi wszelakiej maści. We wszystkim potrzebny jest umiar, odpowiedni
dystans do siebie i innych... no i tak - ale tego juz nawet nie wymagam, tak
jak kultury. Same bluzgi, wyzwiska i cholera wie co jeszcze.
Kiedy ostatnio ktos komuś treściwie, na temat coś wytłumaczył? Większość
użytkowników, która dawała tu nieocenione rady juz nawet tu nie zagląda - bo
po co? Niestety, ja mam wciąż nadzieję, że coś się zmieni, w co jednak coraz
bardziej wątpię...

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-11-15 14:09:57

Od: "news.gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz na tyle odwagi aby to jakos wyjasnic?

Nie rozśmieszaj mnie

EOT

Akulka

9. Data: 2006-11-15 14:44:04

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ?????????????????????????????????????????????

> Kimkolwiek jesteś, masz chyba problem ze sobą - mnie do tego nie mieszaj.

A jaki mam niby problem?

To jest grupa o dietach, a ja akurat jestes krytycznie nastawiony do tzw. diety
optymalnej i probuje tutaj przekazac informacje o tragicznych skutkach
stosowania tej diety.
I to jest problem w/g ciebie moj czy twoj, jesli nadal nie rozumiesz, ze kazdy
czlowiek ma prawo do swobodnej wypowiedzi w miejscach do tego przeznaczonych.

Gdybym wszedl np. na paranauki i pisal o szkodliwosi diety optymalnej, to
wowczas twoj zarzut bylby uzasadniony, ale jak widac, to ty masz problem,
a nie ja majac do mnie pretensje o to, ze probowalem o tym pisac na grupie
poswieconej omawianiu roznych diet.

> [...]
> Jest cię tyle wszędzie, że się zastanawiam czy w ogóle masz jakieś prywatne

Moze to ty wlazisz. Ja zamieszczam posty na grupie o dietach, natomiast ty
w tej chwili lamiesz nietykiete, bo publikujesz teksty nie zwiazane z tematyka
grupy i wlasnie tego typu posty sa powodem zamierania tej grupy, bo wywoluja
klotnie. Ja sie nigdy tu z nikim pierwszy nie klocilem, to optymalni sie ze mna
tutaj kloca. Bardzo prosze sprobuj znalezs chociaz jeden moj post w ktorym to ja
PIERWSZY zaczalem tutaj klotnie ad personam.

Ponadto sprawdz sobie ile tutaj do tej pory postow zamiescilem, skoro tak cie
interseuje ile na to czasu stracilem.
Mozesz byc pewna, ze inni maja go prawdopodobnie duzo wiecej ode mnie , bo nie
dosc ze pisza tutaj od szeregu lat, to sa to wylacznie posty ad personam, co jak
widac do tej pory ci nie przeszkadzalo.

Poza tym, ja pisze tylko na tej grupie, a ty na przyklad piszesz na wielu
grupach, wiec tez jestem ciekawy czy ty masz w ogole jakies zycie prywatne czy
przyroslas do komputera.

Do tej pory jednak ci tego typu pytan nie zadawalem, bo uwazalem, ze to tylko i
wylacznie twoja sprawa osobista.

Rozumiesz?

> [...]
> dystans do siebie i innych... no i tak - ale tego juz nawet nie wymagam, tak
> jak kultury. Same bluzgi, wyzwiska i cholera wie co jeszcze.

Ta grupa, tak jak juz napisalem, zawsze byla polem walki miedzy dieta optymalna
a reszta swiata.
Sprawdz archiwum grupy. Ja to zrobilem wiec nie pisze tego bezpodstawnie.
Ponadto gdybym ja byl powodem tego stanu rzeczy, to zatanow sie czy inne grupy
ktore naleza do optymalnych, bylyby rowniez anormalne, bo ja tam przeciez nie pisze.
Ale tak nie jest i mozesz sobie to sprawdzic pod podanymi linkami.

Zajrzyj sobie rowniez na takie grupy jak pl.soc wegetarianizm, gazeta pl.forum
wegetrianizm lub gazeta pl.forum zdrowa dieta, to sie przekonasz, ze mowie prawde.

> [...]
> po co? Niestety, ja mam wciąż nadzieję, że coś się zmieni, w co jednak coraz

Mozesz mi podac jakies linki do tych nieocenionych rad dawanych przez innych
uczestnikow tej grupy?
Chcialbym takie zobaczyc. Jesli ty tego nie zrobisz, to ja ci kilka takich
"nieocenionych" pochodzacych jeszcze z czasow kiedy ja tutaj nie pisalem, moge
wrzucic.

Mysle Akulko, ze uleglas pewnej bezwzglednej manipulacji, ktora miala miejsce na
tej grupie, a ktorej celem bylo wytlumnienie mnie i mojej krytycznej oceny tzw.
diety optymalnej.
Ja krytykuje ta diete, poniewaz znam tragiczne skutki stosowania tej diety i
wiem, ze sa oszukiwani ludzie czesto starzy i chorzy, ktorym sie ta diete
proponuje, mimo, ze nie jest ona dokladnie przebadana i tym samym naraza sie
tych ludzi nawet na smierc (wlasnie w ubieglym roku zmarla moja znajoma, jeszcze
mloda kobieta, na atak serca po przejsci na ta diete, bo chciala sobie podleczyc
watrobe)

Diete ta zaleca sie rowniez dzieciom, mimo, ze badania naukowe potwierdzaja,
ze moze ona uszkadzic dzieciecy mozg.
I co ciekawe takie doniesienia o niedorozwinietych optydzieciach, juz byly
publikowane na jednym z forow diety optymalnej, ale nieuczciwi moderatorzy te
informacje po prostu wykasowali.

*****
Jeff

10. Data: 2006-11-15 14:53:31

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie rozśmieszaj mnie

> EOT

> Akulka

acha, to cie rozsmieszylo czy po prostu zabraklo odwagi na uzasadnienie
bepodstawnych oskarzen pod moim adresem?

Doprawdy przykre to, tak latwo widzimy zdzblo w cudzym oku, a w swoim belki nie
zauwazamy i latwo innych oceniamy, kiedy tak naprawde to sami mamy powazne
problemy ze soba.

Nieprawdaz, arcyobiektywna Akulko?

******
Jeff

Efekt jojo
czerwona herbata
I znowu z cyklu: dr Kwasniewski ma racje, kosmici sa wsrod nas.
Z cyklu: I znowu J.Kwaśniewski ma rację - "Masło czy margaryna?"
Masło lepsze niż margaryna? oto jest pytanie