Do piersiastych kolezanek.

1. Data: 2005-03-11 12:13:32

Temat: Do piersiastych kolezanek.
Od: "Paula" <...@...C> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie,
absolutnie nie reklamuje, nie czerpie z tego zadnych gratyfikacji.
Otoz firma Elle wypuscila nowa kolekcje z miseczkami do F.
Ja osobiscie nosze ta bielizne i nic nie moge jej zarzucic.
Nowosci sa na stronie:
http://www.intymna.pl/katalog/index.php?ctk=m1&page_
id=category&cat_id=212

Paula (tez z duzym....)

1. Data: 2005-03-11 13:10:06

Temat: Re: Do piersiastych kolezanek.
Od: "Nika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście polecam Chantelle, bielizna jest naprawdę rewelacyjna.
nika

1. Data: 2005-03-11 13:44:05

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" <...@...C> napisał(a):
> [...]
> Otoz firma Elle wypuscila nowa kolekcje z miseczkami do F.
> Ja osobiscie nosze ta bielizne i nic nie moge jej zarzucic.

dzieki za info :)

-- kasica

1. Data: 2005-03-11 14:11:22

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula wrote:
> [...]
> Otoz firma Elle wypuscila nowa kolekcje z miseczkami do F.
> Ja osobiscie nosze ta bielizne i nic nie moge jej zarzucic.

CYTRYN jest sliczny, ale male rozmiary. Ehh..

Zazula

1. Data: 2005-03-11 14:50:23

Od: "Alahatala" <s...@k...com.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> Paula wrote:
> CYTRYN jest sliczny, ale male rozmiary. Ehh..

Uf, masz racje i dobry... gust.

Ala

1. Data: 2005-03-11 15:22:04

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alahatala wrote:
> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
>
> Uf, masz racje i dobry... gust.

Najgorsze jest to, ze czlowiek moze miec nawet najlepszy gust ale brak
funduszy lub bycie niewymiarowym powoduje, ze chodzi sie nie w tym, w czym
by sie chcialo :(

Zazula

1. Data: 2005-03-11 15:46:34

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najgorsze jest to, ze czlowiek moze miec nawet najlepszy gust ale brak
> funduszy lub bycie niewymiarowym powoduje, ze chodzi sie nie w tym, w czym
> by sie chcialo :(

A żebyś wiedziała.

BTW
Ostatnio monsz przyłapał mnie jak przeszywałam świeżo zakupiony biustonosz.
I ładny był, i w miarę dobrze uszyty, ale, kurna, po kiego grzyba mi w
miseczkach D odpinane ramiączka? W dodatku zaczepy do nich strasznie mnie
uwierały.
Tak sobie pomyślałam, jak to się dzieje, że wydaję 200 zł na komplet
bielizny i by móc w nim chodzić, muszę go przerabiać.

A.

1. Data: 2005-03-11 16:56:48

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał

> I ładny był, i w miarę dobrze uszyty, ale, kurna, po kiego grzyba mi w
> miseczkach D odpinane ramiączka?

Eeeee.... ja noszę 75 E i odpinane ramiączka czasami barrrrdzo mi się
przydają. W bluzce na szyję lub z jakimiś fikuśnymi skrzyżowanymi
ramiączkami na plecach, itp.

hiver

1. Data: 2005-03-11 18:03:57

Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

"Nika" <m...@p...onet.pl> napisał(a):
> Ja osobiście polecam Chantelle, bielizna jest naprawdę rewelacyjna.
> nika

Tak, ale nie na polskie portfele. Stanowczo za droga....
Markiza

1. Data: 2005-03-11 18:07:36

Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" <...@...C> napisał(a):
> [...]
> Otoz firma Elle wypuscila nowa kolekcje z miseczkami do F.
> Ja osobiscie nosze ta bielizne i nic nie moge jej zarzucic.

Moge polecic biustonosze Samanta- maja wspaniala kolekcje koronkowych
biustonoszy w duzych rozmiarach! Cena troche wieksza niz Triumph :-( ale za
to jakość na pewno nie gorsza.
Markiza

usta
Inglot Pro Dry&Shine, L'oreal Holographic
[allegro] Podroba czy nie?
Ulubione zapachy
ktokolwiek widział... (Lady Speed Stick - Soft Jasmine)