Do posiadaczy zmywarki - pytanie.

1. Data: 2005-04-05 19:16:48

Temat: Do posiadaczy zmywarki - pytanie.
Od: "Darek K." <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chcemy kupić zmywarkę. Napiszcie czy zmywarka domywa naczynia w przypadku
gdy zbieramy naczynia przez dwa dni ? Radzi sobie z zaschniętymi talerzami ?
Wstępnie wybraliśmy zmywarkę - Electrolux ESF 6160 - ma ona takie parametry:

- Intensywny 70°C + wyparzanie
- Normalny 65° + wyparzanie
- Bio 50°
- Szybki 60° 30 min
- Szkło 45°
- 3 w 1
klasy AAA
zużycie wody: 15 l
zużycie energii: 1,05 kWh
głośność: 47 dB

pozdrawiam

Darek

2. Data: 2005-04-05 19:43:08

Temat: Re: Do posiadaczy zmywarki - pytanie.
Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 4/5/2005 9:16 PM, Darek K. wrote:

> Witam,
> chcemy kupić zmywarkę. Napiszcie czy zmywarka domywa naczynia w przypadku
> gdy zbieramy naczynia przez dwa dni ? Radzi sobie z zaschniętymi talerzami ?
Domywa, radzi sobie. W szczególnych przypadkach można wstępnie odmoczyć
sobie naczynia programem "płukanie".
Ważne jest tylko odpowiednie załadowanie, aby nie było martwych stref,
do których nie dociera woda; należy więc unikać przeładowania zmywarki.

> Wstępnie wybraliśmy zmywarkę - Electrolux ESF 6160 - ma ona takie parametry:
[...]
W większości opinii tu przedstawianych używa się prawie wyłącznie
programu normalnego.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

3. Data: 2005-04-05 20:22:35

Od: "Darek K." <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w
wiadomości news:d2uq11$7o8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Michał Sobkowski, Poznań
> http://www.man.poznan.pl/~msob/
> "Każdy złożony problem ma proste, błędne rozwiązanie!"

W tej zmywarce nie ma oddzielnego programu płuczącego, często się przydaje ?

Darek

4. Data: 2005-04-05 21:22:56

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 4/5/2005 10:22 PM, Darek K. wrote:

> W tej zmywarce nie ma oddzielnego programu płuczącego, często się przydaje ?

Czasami. Jeśli chcesz zmywać rzadziej, to jest pożądany. Jesteś pewien,
że go nie ma? Może po prostu nie jest nazwany programem?

Michał

PS
http://evil.pl/pip/netykieta.html
http://evil.pl/pip/czytniki.html

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

5. Data: 2005-04-06 07:23:29

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek K." <d...@y...com> napisał w wiadomości

> W tej zmywarce nie ma oddzielnego programu płuczącego, często się przydaje
> ?

Moja zmywarka nie ma tego programu, myję naczynia zwykle co 2 dni (czasem i
co 3) i nie mam problemu z domywaniem zaschniętych talerzy czy szklanek.
Pod warunkiem, ze użyję długiego programu eco 50 stopni lub auto 55-65.

Kasia

Premia na książeczce
chlodzenie mieszkania
Klonowe łóżko, rama