Do postu "Haft" z 03-03-2003

1. Data: 2003-03-08 17:21:36

Temat: Do postu "Haft" z 03-03-2003
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, jakoś tak niezręcznie wypadło nasze powitanie Krysi, która
zwrócila się nas z prosbą o napis w języku ukraińskim. Dyslekcja to
faktycznie sprawa nie do przezwyciężenia bo albo się jest dyslektykiem albo
nie.
Tutaj żaden slownik nie pomoże.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-03-08 21:25:11

Temat: Re: Do postu "Haft" z 03-03-2003
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota wrote:

> [...]
> zwrócila się nas z prosbą o napis w języku ukraińskim. Dyslekcja to
> faktycznie sprawa nie do przezwyciężenia bo albo się jest dyslektykiem albo

Poza tym kultura nakazuje takie uwagi pisac na priva,jesli ma sie jakies
zastrzeżenia.

Agatek

1. Data: 2003-03-08 22:58:35

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby to tu bylo forum jezykowe, to mozna jeszczeby (jeszcze by?) zrozumiec
takie uwagi. Udzielam sie na forum tlumaczy i tam tez o to chodzi, aby
doskonalic jezyk
Ale tu, na tym forum chodzi przeciez o radosc przy smiganiu igla, drutami,
szydelkiem itd., i jesli post jest zrozumialy to pal licho ortografie!
Sama mam doswiadczenia z blednym pisaniem, bo postowalam na forach
niemieckich i po wyslaniu za glowe sie lapalam widzac moje byki, ale jakos
nikt sie nie skarzyl.
Mam nadzieje, ze Krystyna sie nie zrazi u nas zostanie - mysle, ze moge
mowic w imieniu wszystkich (?)
MonikaB

1. Data: 2003-03-08 23:24:24

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> nikt sie nie skarzyl.
> Mam nadzieje, ze Krystyna sie nie zrazi u nas zostanie - mysle, ze moge

Popieram moje przedmowczynie.
Sama tez mam problemy z ortografia i wiem, jak ciezko jest wlasne bledy
spostrzec. Ale znalazlam sposob na to, ustawilam sobie w Outlooku
sprawdzanie ortografii kazdego maila, ktory wysylam. Polecam wszystkim
majacym problemy z ortografia.

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-03-09 18:42:41

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Hmm.. jestem filologiem polskim i wielu rzeczy nas uczono na studiach, między
innymi kultury w zwracaniu komus uwagi na jego błędy, nie tylko językowe...
jakoś mniej mnie poruszył post Krysi niz te dwie pouczające odpowiedzi... mam
nadzieję,Krysiu ,ze nie uznasz wszystkich grupowiczek za osoby, którym Twoje
kłopoty z ortografią przeszkadzają w porozumieniu :)Zosia

1. Data: 2003-03-09 19:24:26

Od: Krystyna <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> nadzieję,Krysiu ,ze nie uznasz wszystkich grupowiczek za osoby, którym Twoje
> kłopoty z ortografią przeszkadzają w porozumieniu
Troszeczke mnie dziabnelo, po prostu nie lubie jak mi ktos zwraca uwage
w niemily sposob. Natomiast co do porozumienia to mam nadzieje ze
faktycznie nie bedzie klopotuw (czasem mi sie zdarza ze nie wiem co
napisalam po prostu sens spod bykuw rzaden nie wyglada).

Hejjj
ps. trzymajcie sie sucho bo pogoda raczej wilgotna.
--
=::Krystyna::=
=::p...@i...pl::=

1. Data: 2003-03-10 12:19:27

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje Drogie Koleżanki
Mnie też baaardzo razi jak ktos wypowiadając sie publicznie na piśmie robi
błędy ortograficzne i jest mi bardzo wstyd jeśli ja takowe popełniam.
Jednak od 4 lat traktuje to z pewnym dystansem i staram sie juz nie
linczować osób które błędy popełniają. Dzieje się tak mianowicie za sprawą
mojego ukochanego połówka, który jest osoba mądrą, oczytaną i niestety
ogromnie "nieortograficzną". Na podstawie zasięgniętych informacji wychodzi
na to, że jest po prostu dysortografem i nic nie jesteśmy w stanie na to
poradzić.
Biorąc to wszystko pod uwagę możecie robić tak jak ja, tzn. jeśli widzę
wypowiedź pełną byków to myslę, że to właśnie osoba z takimi kłopotami i
przymykam na to oko, bo chyba nikt kto jest w stanie pisac poprawnie nie
pozwoliłby( a właśnie czy to sie pisze w tym kontekście osobno?) sobie na
taki popis.
Pozdrawiam wszystkich orto- i nieortografów.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-10 18:45:53

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no cóz ja jestem studentka filologi polskiej i muszę się przyznać, że nawet
ja robie błędy zwłaszcza po wykładach z fonetyki często sie to zdarza :-)
np: tegże zamiast także myślę, że język polski jest tak trudny, że kilka
błędów jeszcze nic nie znaczy

Krysiu trzymaj się ciepło

pozdrawiam esterka

poszukuj