Do przemyślenia II

51. Data: 2006-04-11 06:29:41

Temat: Re: Do przemyślenia II
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e1e0tl$ss4$1@inews.gazeta.pl...
> Mnie tez się wydaje że coś jest na rzeczy, bardzo zbieżnego z tym co
> powyżej, w brzęczącej mamoną machinie, jaka wytworzona została wokół DO.
> Książki na sprzedaż w każdej księgarni, Arkadie jak najbardziej płatne,
> płatne zabiegi polecane przez opty lekarzy, sami optymalni lekarze,
> robiący za stręczycieli tych a nie innych metod i przepisujący tą a nie
> inną dietę oraz te, a nie inne zabiegi - np. prądy selektywne.
> Taak, zasadniczo coś jest na rzeczy ... stawiałabym na "oczekiwanie
> zysków".
> Edyta Czyż

Od kiedy wynaleziono pieniądze, tak jest i będzie.
Nie w tym rzecz, żeby nie handlować lekami czy książkami.
Martwi mnie to, że coraz bardziej zapomina się o tym,
czemu ma służyć to, co się sprzedaje.
Samo podejście do życia i zdrowia człowieka jest błędne.
Rób, co chcesz, żyj, jak ci się podoba, a potem przydź do mnie,
a ja ci sprzedam taki cudowny preparat, który zmyje z ciebie te wszystkie
"grzechy" i znów wróci ci zdrowie.
Takie spojrzenie na sprawy zdrowia jest dla mnie nie do przyjęcia.
Ale oczywiście każdy ma swoje zdanie. OK.
Pozdr.
jangr

52. Data: 2006-04-11 06:39:32

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Porównujesz zyski koncernów farmaceutycznych z zyskami dzialalnosci
> okołooptymalnej?
> Chyba na zasadzie "żaba podstawia nogę jak konia kują"...:)

Lansowane poglądy są niedorzeczne i bardzo podobne do tych, że "czarni"
w Polsce pchają się do władzy. Są jednak ludzie, w których takie bezczelne
i nachalne wciskanie kitu sieje wątpliwość. Mają za mało zmysłu krytycznego
żeby samemu policzyć, ilu księży jest posłami, senatorami, ministrami, jaki
procent i czy niesie realne zagrożenie dla państwa.
Ale odbiegłem od tematu. Przepraszam.
jangr

53. Data: 2006-04-11 07:04:52

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dodam tylko, ze ekspert jest dyplomowanym, bardzo dobrze znanym
> dietetykiem
> profesjonalnym, po dlugoletnich studiach w zakresie zywienia czlowieka.
> W/G mojej oceny wyjatkowo rzetelny i solidny czlowiek.
> W kazdym razie ja ani razu jeszcze nie zauwazylem aby cos krecil, a
> przegladam
> to forum od wielu miesiecy.
> Uwazam, ze ten czlowiek jest zyczliwie nastawiony do ludzi i prawdomowny,
> a to
> raczej rzadkosc na forach gazety:)
> Niech Pan z nim sprobuje sie skontaktowac.

Czy to było do mnie?
Jeśli tak, to chcę napisać, że jestem w naprawdę trudnej sytuacji.
Mam swoje doświadczenia, swoje zdanie, ale nie chciałbym
być wmanewrowany pomiędzy "młyńskie koła" - zażartych zwolenników
i przeciwników DO. Nie bawią mnie te spory. Bardziej interesują
mnie wypowiedzi merytoryczne, a nie epitety ani też bezmyślnie
powtarzane slogany, które można przeczytać z obu stron barykady.
Odwiedzam tę grupę, bo wciąż szukam. Jestem wciąż otwarty
na to co kto ma mądrego do powiedzenia.

Po co mam szukać kogoś, kto miał zawał, skoro taki sam przypadek
mam w domu - moja Mama.
Ale do wszystkiego trzeba podchodzić spokojnie i rozważnie.
Powtórzę jeszcze raz: jeśli ktoś ma coś rewelacyjego do powiedzenia,
chętnie przemyślę, a nawet się zastosuję.
jangr

54. Data: 2006-04-11 10:06:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Porównujesz zyski koncernów farmaceutycznych z zyskami dzialalnosci
> okołooptymalnej?
> Chyba na zasadzie "żaba podstawia nogę jak konia kują"...:)

Każdy interes zaczyna się od mikroskali.
Mówię o intencjach, a te są takie same. Zarobić.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

55. Data: 2006-04-11 11:31:32

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inną dietę oraz te, a nie inne zabiegi - np. prądy selektywne.
> Taak, zasadniczo coś jest na rzeczy ... stawiałabym na "oczekiwanie

Czy to znaczy, ze ksiazki o diecie optymalnej maja byc rozdawane? A lekarze
optymalni maja przyjmowac za darmo? Zabiegi pradami selektywnymi tez bez
pieniazkow? Przeciez nie mozna odadzac od czci i wiary ludzi, ktorzy na tym
zarabiaja, bo to byloby sprzeczne z logika.
Judymowie sa potrzebni ale w specjalnych organizacjach charytatywnych,
niosacych ludziom pomoc za darmo (ale tez ktos to musi oplacac).
Pozdrawiam Jurek M.

56. Data: 2006-04-11 12:02:47

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Każdy interes zaczyna się od mikroskali.
> Mówię o intencjach, a te są takie same. Zarobić.
> Edyta Czyż

No i dobrze.
jangr

57. Data: 2006-04-11 12:28:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tez bez pieniazkow? Przeciez nie mozna odadzac od czci i wiary ludzi,
> ktorzy na tym zarabiaja, bo to byloby sprzeczne z logika

Nie, to znaczy, ze nie ma co piętnować innych ze zarabiają na tym co robią i
chwalą to na czym zarabiają, skoro we własnym gnieździe robi sie dokładnie
to samo.

--
Edyta Czyż

58. Data: 2006-04-11 12:30:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> No i dobrze.

No właśnie, tylko ciekawe czemu teraz jest dobrze a jeszcze parę postów
temu, to samo byłoniedobrze. :>

--
Edyta Czyż

59. Data: 2006-04-11 15:38:58

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy to było do mnie?

Dzien Dobry Panie Jangr

Prosze Pana, przeciez to Pan mnie prosil o zrodlo informacji na podstawie
ktorego pisalem o trzech zawalach, a nastepnie zgonie czlowieka ktory stosowal
diete leczaca rzekomo przyczynow cukrzyce II.

Poniewaz Pan mnie prosil o to zrodlo informacji, to je Panu podalem.

Pan widocznie zapomnial co Pan pisal, wiec wklejam ten panski tekst, nawiasem
mowiac z tego wlasnie watku:

Re: Do przemyślenia II
Autor: jangr j...@i...pl
Data: 10-04-2006, 11:28:52

> <j...@n...pl> napisał(a):
> Chyba nie, skoro ja jednak stosowali, a jedna z osob o ktorych tu kiedys
> pisalem, kontynuowala ta diete i to bardzo precyzyjnie (sic !!) nawet po
> dwoch zawalach !.
> ..Sekcja zwlok wykazala niesamowite obtluszczenie narzadow wewnetrznych u
> tego zmarlego czlowieka oraz silne zatoksycznienie.....

(...A taki pytanie zadal Pan w nawiazaniu do tego mojego postu):

Czy mógłby Szanowny Pan podać źródło? Gdzie mogę zdobyć materiały
dotyczące tego przypadku?

Jeżeli tak było, należy ten materiał rozpropagować ku przestrodze.
Czy ten przypadek opisany jest na stronach www?
Na pewno niejedna osoba stosująca DO chciałaby się z tym zapoznać.

Pozdrawiam,
jangr

Teraz Pan pisze w ten sposob:

> [...]
> powtarzane slogany, które można przeczytać z obu stron barykady.
> Odwiedzam tę grupę, bo wciąż szukam. Jestem wciąż otwarty

O jakie spory Szanownemu Panu chodzi?

Czy nie zauwazyl Pan, ze spory wynikaja glownie stad, ze zwolennicy diety za
ktora Pan rowniez optuje, nie dysponuja zadnymi merytorycznymi dowodami ktore
potwierdzalyby slusznosc naglasnianych rewelacji np. tego typu, ze istnieje
mozliwosc przyczynowego leczenia wszystkich chorob, przy zastosowaniu tej
jednej i jedynej diety niskoweglowodanowej?

A jak takich dowodow merytorycznych brak to sie je fikcyjnie stwarza?

Jesli pojawiaja sie osoby ktore te absurdalne twierdzenia kwestionuja, sa
ignorowani lub ordynarnie obrazane?

Jesli dostarczy sie dowodow zgonow lub pogorszenia zdrowia to sie je lekcewazy
lub tlumaczy ich przyczyne w sposob absurdalny.

...Teraz pan pisze, ze pana interesuja dyskusje merytoryczne?????

A kiedy takie dyskusje sie pojawiaja, ale nie potwierdzaja niestety panskich
oczekiwan, to pan albo miczy, bo nie interesuja pana spory ktore sie wowczas
pojawiaja, albo pan w ogole nie probuje podjac dyskusji o ktora np. ja pana
prosilem w watku pt.

"Dlaczego dieta moze stac sie powodem wasni miedzy ludzmi?"

Domagal sie Pan wczesniej dowodow potwierdzajacych informacje o zgonie
czlowieka ktory stosowal dieta, a za chwile pan juz nie pamieta, ze o to
prosil, a nastepnie ta przekazana informacje lekcewazy i twierdzi, ze...
.. odwiedza grupe w poszukiwaniu kogos co ma cos madrego do powiedzenia?

Co wiec w/g Pana oznacza pojecie: kogos madrego, co ma cos do powiedzenia ?

Czy w/g panskich oczekiwan ten "madry" to bedzie taki ktos, co pana bedzie
oklamywal i oszukiwak twierdzac, ze dieta niskoweglowodanowa,
wysokotluszczowa, ktora pan Podobno (??)stosuje jest dobra i bezpieczne,
leczy wszystkie choroby swiata, poprawia prace mozgu itp, itd, a ta wredna
mafia farmaceutyczno-medyczna ja ukryla przed swiatem, bo jej zalezy na tym
aby ludzie chorowali, a ona mogla ciagnac zyski ze sprzedazy
lekow syntetycznych?

Tego Pan szuka na grupach dyskusyjnych o zdrowiu i dietetyce?

Prosze Pana, moze teraz pana bardzo rozczaruje, ale prosze przyjac do
wiadomosci ze Pan nigdy i nigdzie tego typu informacji merytorycznych nie
znajdzie .

A wie Pan dlaczego?

Ano dlatego, ze to czego Pan poszukuje czyli potwierdzenia tego w co pan tylko
UWIERZYL lub udaje ze UWIERZYL, normalny, uczciwy, odpowiedzialny i majacy
pojecie o dietetyce i medycynie czlowiek, Panu nie da, bo to nie znajduje
zadnego potwierdzenia w faktach i realich oraz jest niezgodne z wiedza
medyczno-dietetyczna.

Takie potwierdzenie moze Pan dostarczyc tylko szarlatan i oszust.

Pisze Pan, ze nie chce Pan sie dac wmanewrowac pomiedzy "mlynskie kola"....

A kto tak na dobra sprawe, prosze Pan taka atmosfere wprowadza jesli nie tylko
zwolennicy absurdalnych wymyslonych teorii dietetycznch, ktorych wiedza
ogranicza sie do "wypracowan" jednego autora?

A potem jak problemy sie pojawiaja u ludzi ktorzy ideologie jedynie slusznej
diety polkneli, to zaczynaja sie kretactwa, klamstwa, fabrykowanie wymyslonych
swiadectw o uleczeniach ktore nigdy nie mialy miejsca, nagonaka na kazdego co
sie nawinie pod reke i jest potencjalnym kandydatem na wroga ideologicznego...

I TO, wlasnie TO.....wiara w absurdy i brak rzetelnej wiedzy oraz niechec do
zdobywania tej wiedzy, przy jednoczesnej chciwosci na forse ktora mozna dzieki
tej optyideii zdobywac bez zadnej odpowiedzialnosci, prawie po trupach, przy
kompletnym braku umiejetnosi i wiedzy, profesjonalizmu.... jest przyczyna
sporow pomiedzy optyszatrlatanami, a ludzimi ktorzy nie godza sie na
wprowadzanie zametu i klamstw do dietetyki i medycyny.

Tak na marginesie, chcialem zauwazyc, ze Pan nie porowadzi ze mna uczciwej
dyskusji. Wiec Pan pozwoli, ze na tym ta dyskusje z Panem zakoncze.
EOT
------
Jeff

60. Data: 2006-04-12 05:49:31

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, tylko ciekawe czemu teraz jest dobrze a jeszcze parę postów
> temu, to samo byłoniedobrze. :>
> Edyta Czyż

Czytaj wszystkie posty. Odpowiedź znajdziesz.
jangr

Temat do przemyślenia.
Dieta - Metabolizm - Temperament
Beta-karoten
Badanie zwyczajów żywieniowych kobiet w zakresie spożywania tłus
"ja chce miec..."