Do przyjaciół Moskali.

131. Data: 2011-01-13 15:54:26

Temat: Re: Do przyjaciół Moskali.
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jjblhluo8agl$.a2nlk5stxdbq.dlg@40tude.net...

> Wy wszyscy naprawde wierzycie, że kogokolwiek badano?albo ze TE osoby? I I
> gdzie są oryginalne ciała?

A skąd wiesz, że są nieoryginalne?
Oglądałaś?

132. Data: 2011-01-13 15:54:41

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> pytalas
>
> """">> Co z innymi ofiarami?"""

No tak. To dla ciebie nie do ogarnięcia.
Że pytałam kilka razy.
Nie tylko w tym poście.

Może sama spróbuj?
Najpierw przeczytać chociaż. Doczytać.
O umiejętności zrozumienia nie wspomnę.

133. Data: 2011-01-13 16:01:03

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No tak. To dla ciebie nie do ogarnięcia.
> Że pytałam kilka razy.
> Nie tylko w tym poście.

owszem nie czytalam wszystkich twoich wypocin. Z ciekawoscia chetnie
zobacze te konkretne pytania. Mozesz mi jakies zacytowac.??

> Może sama spróbuj?
> Najpierw przeczytać chociaż. Doczytać.
> O umiejętności zrozumienia nie wspomnę.

zajmij sie soba- bo od siebie trzeba zaczac zeby sie czepiac innych.

i.

134. Data: 2011-01-13 16:06:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> owszem nie czytalam wszystkich twoich wypocin. Z ciekawoscia chetnie
> zobacze te konkretne pytania. Mozesz mi jakies zacytowac.??

Zabierasz głos i nawet nie przeczytałaś z czym dyskutujesz?

2011-01-13 14:02

135. Data: 2011-01-13 16:07:31

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

"A u innych ofiar nie stwierdzono?
U pilotów na ten przykład? "

ach to te twoje pytanie....cudo/specyfik (szczegolnie to "np" po
wczesniejszym ogolniku)
Pozamieniaj sobie wiec pasazerow na pilotow i na to samo wyjdzie.
Brak informacji nie jest potwierdzeniem czy zaprzeczeniem. Bo o uzycie
jakiegos
rozsadku i mozgu cie nie podejrzewam (szczegolnie po tym pytaniu o pilotow)

i.

136. Data: 2011-01-13 16:10:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zabierasz głos i nawet nie przeczytałaś z czym dyskutujesz?

co i kto mnie interesuje przeczytalam. Jestes niespecyficzna, i skoro
juz pytasz o konkretnego pilota to nie mieszaj "inne ofiary" . Moze to
za trudne dla ciebie byc logicznym w swoich wywodach ale postaraj sie.

i.

137. Data: 2011-01-13 16:30:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 14:45:50 +0100, Veronika napisał(a):

> [...]
-katastrofy-wg-raportu-mak,1,4104349,wiadomosc.html

33,Ewa_Blasik__To_haniebna_proba_szkalowania_pamieci
.html

> Się pytam po raz kolejny.
> Co z innymi ofiarami?
> Dlaczego nie stwierdzono w ich krwi alkoholu?
> Jakiegokolwiek?

Widocznie nie było takiej potrzeby :>

138. Data: 2011-01-13 16:38:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 15:34:35 +0100, Panslavista napisał(a):

> Humor Cię opuścił?

Tak, od chwili ogłoszenia raportu MAK. Zaciukano nam prezydenta, świat sie
smieje - teraz do mnie dotarło ostatecznie, ze mogą wejśc do każdego domu,
wyciągnąć stamtąd kogo chcą, unicestwić i - nic.
Ale to juz było, czyż nie?

139. Data: 2011-01-13 16:39:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 15:37:44 +0100, Veronika napisał(a):

> To to był zamach?
> A czasem nie przeznaczenie?

Uważaj, bo to "przeznaczenie" wkrótce i warszawskiego metra dosięgnie.

140. Data: 2011-01-13 16:45:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 16:44:11 +0100, <,,>__ napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> -
> Czy ja wiem, to chyba zbyt pochopny wniosek.
> Bo chyba wypada to potraktować przynajmniej jako poszlaki,
> czy kierunki badań-poszukiwań.
>
> Tak czy tak, można było to zrobić lepiej,
> a zwłaszcza uczciwiej...
>
> Łoś
>
> Ps. Czy tam na pewno była ta mgła ? :o/

Tak, była. Wypełzła z jaru (wg słów naocznej swiadkini), 10 minut trwała i
znikła :-/

Imię -`@'- Jezus
Ja habibi...
DUNAV