Do przyjaciół Moskali.

141. Data: 2011-01-13 16:46:41

Temat: Re: Do przyjaciół Moskali.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 16:52:49 +0100, <,,>__ napisał(a):

> -`@'-
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Czyli jednak były te chmury ?
> A chcąc się dowiedzieć więcej o ich pułapie
> i widoczności nad lotniskiem, co należy zrobić ? :o/

Nie o TYCH chmurach mowa, lecz ogólnie. Nie łapiesz stalkerowskiej
zgryźliwości o szybkach, bo nie jesteś na bieżąco - a nie chce mi sie
wyjaśniać. Ale spoko, on to zrobi.

142. Data: 2011-01-13 16:47:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 16:54:26 +0100, Veronika napisał(a):

> A skąd wiesz, że są nieoryginalne?
> Oglądałaś?

A skąd wiesz, że są oryginalne?
Oglądałaś?

PS. Już rodziny ofiar wiedzą, dlaczego wniosły o ekshumację.

143. Data: 2011-01-13 16:50:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:30:28 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
-katastrofy-wg-raportu-mak,1,4104349,wiadomosc.html

33,Ewa_Blasik__To_haniebna_proba_szkalowania_pamieci
.html

> Widocznie nie było takiej potrzeby :>

Gdyby była, to znaleźliby alkohol w dowolnych zwłokach :->

144. Data: 2011-01-13 16:52:46

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Tak, była. Wypełzła z jaru (wg słów naocznej swiadkini), 10 minut trwała i
> znikła :-/

Ok, czyli była.
==============
I jeśli z Jaru, to czy to może być wyjaśnienie ?

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/swiat/rosyjsk
i-pilot-o-przyczynie-katastrofy-pod-smolenskiem,5968
3,1

:o/

Łoś

145. Data: 2011-01-13 16:54:36

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> Nie o TYCH chmurach mowa, lecz ogólnie. Nie łapiesz stalkerowskiej
> zgryźliwości o szybkach, bo nie jesteś na bieżąco - a nie chce mi sie
A o jakich chmurach mowa ?
No wiesz, ja będąc pilotem, jak widzę chmury nad lotniskiem,
to zapalam sobie czerwone światełko i badam temat.
Bo jest coś na rzeczy, tak ? :o/

Łoś

146. Data: 2011-01-13 16:55:24

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd wiesz, że są oryginalne?
> Oglądałaś?
>
> PS. Już rodziny ofiar wiedzą, dlaczego wniosły o ekshumację.

A wniosły?
Czy mają zamiar i jakoś nie mogą się zdecydować?

147. Data: 2011-01-13 16:56:26

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

-katastrofy-wg-raportu-mak,1,4104349,wiadomosc.html

33,Ewa_Blasik__To_haniebna_proba_szkalowania_pamieci
.html

> Widocznie nie było takiej potrzeby :>

Widocznie go tam nie było.
I prawidłowo.
Jakoś głupio jechać na taką uroczystość i chlać po drodze niczym na szkolnej
wycieczce.

148. Data: 2011-01-13 16:58:07

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> co i kto mnie interesuje przeczytalam. Jestes niespecyficzna, i skoro
> juz pytasz o konkretnego pilota to nie mieszaj "inne ofiary" . Moze to
> za trudne dla ciebie byc logicznym w swoich wywodach ale postaraj sie.

Inne ofiary też są ważne.
I chyba nie miały alkoholu we krwi skoro go nie znaleziono.
I prawidłowo.
Wystarczy już tej kompromitacji, godnej młodzieży szkolnej.

149. Data: 2011-01-13 16:59:03

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważaj, bo to "przeznaczenie" wkrótce i warszawskiego metra dosięgnie.

Nie jeżdżę metrem.
Na wsi metro nie chodzi.
Tylko pekaesy.

150. Data: 2011-01-13 17:01:49

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, od chwili ogłoszenia raportu MAK. Zaciukano nam prezydenta, świat sie
> smieje - teraz do mnie dotarło ostatecznie, ze mogą wejśc do każdego domu,
> wyciągnąć stamtąd kogo chcą, unicestwić i - nic.
> Ale to juz było, czyż nie?

Tak. A na jaśnieszanownąwielkąidealnąhrabinę Ikselkę jako pierwszą się
połaszczą.
Ci jacyś.

Imię -`@'- Jezus
Ja habibi...