Do rodzin Żołnierzy będących teraz w Iraku!

21. Data: 2005-02-22 17:03:20

Temat: Re: Do rodzin Żołnierzy będ?cych teraz w Iraku!
Od: "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak czy inaczej, uważam, że to skandal.

dla mnie skandalem jest to,ze do cywilizowanej Europy przyjechal prymityw
zza wielkiej wody

22. Data: 2005-02-22 17:04:41

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2005 15:29:47 +0100, duszołap <g...@i...wytnij.pl>
wrote:

>Nie tylko Polaków... Ileż to razy widziałam reportaże z jakichś
>międzynarodowych manifestacji antyglobalistów, gdzie na koszulkach i
>sztandarach widać było podobizny Che Gevary czy Lenina... :|

No właśnie. To jakaś kompletna paranoja. Zwłaszcza Che... Kilka razy
zapytałem się nosiciela ikonki z Che, czy wie, kogo nosi na koszulce
(czy czapeczce). Przeważnie nie wiedzą lub udają że wiedzą.
Przeważnie sytuują go gdzieś między Jamsem Deanem a Markiem
Hłaską...
Ale tak czy inaczej, uważam, że to skandal.
pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

23. Data: 2005-02-22 23:48:38

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2005 18:03:20 +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

> dla mnie skandalem jest to,ze do cywilizowanej Europy przyjechal prymityw
> zza wielkiej wody

A nie moglibyscie go sobie tam zatrzymac? ;-))
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

24. Data: 2005-02-23 09:08:46

Od: "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

> A nie moglibyscie go sobie tam zatrzymac? ;-))

lepsze pytanie
czy nie daloby sie tego tu zutylizowac?

25. Data: 2005-02-23 10:25:57

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen wrote:

> A nie moglibyscie go sobie tam zatrzymac? ;-))

NIE ! Nie masz pojecia, ile przez niego korkow na autostradach ;)

D.
44

26. Data: 2005-02-23 14:46:26

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2005 11:25:57 +0100, Dunia wrote:

> NIE ! Nie masz pojecia, ile przez niego korkow na autostradach ;)

Mam, mam :-/
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

27. Data: 2005-02-23 14:50:30

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen wrote:

> Mam, mam :-/

Mieszkasz w Waszyngtonie ? ;)

D.
44

28. Data: 2005-02-23 16:02:57

Od: "Krzysztof Kowalski" <n...@p...maila> szukaj wiadomości tego autora

> NIE ! Nie masz pojecia, ile przez niego korkow na autostradach ;)

po utylizacji pozostalby tylko drobny pyl... obawiam sie tylko,ze moglby to
byc radioaktywny pyl

29. Data: 2005-02-23 17:41:46

Od: Lozen <i...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2005 15:50:30 +0100, Dunia wrote:

> Mieszkasz w Waszyngtonie ? ;)

Nie, ale wybory byly niedawno, a ja mieszkam w stanie, ktory Bush mial
nadzieje wygrac.
Kasia
--
"When people show you who they are, believe them" ~Maya Angelou~

30. Data: 2005-02-23 23:09:49

Od: bjoss <b...@l...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

polecam film dokumentalny pare wywiadow.....
http://www.informationclearinghouse.info/video1025.h
tm
chyba nie chce mi sie juz dyskutowac na ten temat
Szczegolnie na
pl.soc.rodzina
rozumiem ze jestem niczego nieswiadomym kontestantem z che na koszulce.
Wydawac by sie moglo ze demokracja to wolnosc absolutna i jedyna droga
do prawdy.
Jak sie to wyznanie nazywa? Nie maja czasem jakiegos kosciola czy mosque
w mojej okolicy?

blood for oil
oil for food

Serdecznie Pozdrawiam

Jarek

napiszcie coś :(
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie
Brak TV
masturbacja
Rodzinne walentynki