Do stosujących dietę MM

11. Data: 2002-11-27 19:41:59

Temat: Re: Do stosujących dietę MM
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:as3411$mb3$1@news.rsk.pl...

> Misiczko. Anetka ma nadwage 15 kilo. Do tej pory nie miala zadnej diety a
> wiec jadla ..
> Przeciez nadwaga bierze sie z jedzenia..

Heh, wiem, że nadwaga bierze się z jedzenia :-))))))
Tylko się zastanawiam skąd wzięłaś to 35. ZTCW w pierwszej fazie jest
ograniczenie do 40 IG.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kłamią niewolnicy. Wolni ludzie mówią prawdę.
http://www.misiczka.republika.pl

12. Data: 2002-11-28 10:20:45

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w "jesc aby scudnac" jest 35 Ig

13. Data: 2002-11-28 12:06:10

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> w "jesc aby scudnac" jest 35 Ig

ZTCJW DO 35

ale nie bedziemy sie licytowac prawda?

Potwierdzam to co pisze Musta
w "jesc aby schudnac" w podsumowaniu fazy I MM pisze ze obiad i kolacja do
35
W przypadku posilkow z dobrymi tluszczami zezwala na IG 50
rzeczywiscie nie wspomina o sniadaniu.

Natomiast nie pamietam, by gdziekolwiek bylo napisane IG 40 jako prog
czegkolwiek..

pozdrawiam
Saman_tha jedzaca do IG 35 :)

14. Data: 2002-11-28 12:46:13

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast nie pamietam, by gdziekolwiek bylo napisane IG 40 jako prog
> czegkolwiek..

Już sama nie wiem, gdzie to przeczytałam :-(

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

15. Data: 2002-11-28 12:53:25

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Już sama nie wiem, gdzie to przeczytałam :-(

O już wiem. Tutaj:
http://www.mniammniam.pl/a.php?p=ls005

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.

16. Data: 2002-11-28 15:18:13

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O już wiem. Tutaj:
> http://www.mniammniam.pl/a.php?p=ls005

ja bym nie ufal stronie gdzie Ig CocaColi wynosi 0, a fasoli suchej 75
;-((((

17. Data: 2002-11-29 09:11:45

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja bym nie ufal stronie gdzie Ig CocaColi wynosi 0, a fasoli suchej 75
> ;-((((

A czy ktos wie ile wynosi IG Coca coli light?

Kafka

18. Data: 2002-11-29 10:44:36

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> A czy ktos wie ile wynosi IG Coca coli light?

Raczej bardzo mało lub blisko 0, ponieważ nie zawiera cukru.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

19. Data: 2002-11-29 11:10:35

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej bardzo mało lub blisko 0, ponieważ nie zawiera cukru.

To super, cola light na pewno nie zawiera dobrych kalorii ;), ale zawsze
jest to jakies wyjscie na imprezie - np. andrzejkowej ;)

Pozdrawiam wszystkich
Kafka, ktora liczy ze z wosku wyjdzie jej szczupła Kafka

20. Data: 2002-11-29 12:04:08

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja pije pepsi max codziennie

Dieta Nuprem