Soczewica

1. Data: 2002-11-28 13:05:17

Temat: Soczewica
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z osob stosujacych diete MM czuł, ze soczewica na niego źle działa?

Bo mam takie wrażenie po wczorajszej, notabene, pysznej zupce.
A moze to suszone morele lub figi (wyczytalam ze maja IG=35) lub orzechy
włoskie należy jednak wyrzucic całkowicie z jadlospisu?
Wczoraj mialam dzien kryzysu, ale udalo mi sie zastapic michalki i inne
viole i dominiki wlasnie morelami i figami.
Dzis jestem z siebie dumna, ale moja waga okazala sie rano bezlitosna ...

Dopiero raczkuję w tej diecie i wdzieczna bede za wszelkie sugestie i
wsparcie psychiczne. Tym bardziej, ze po 8 dniach nie widze zadnego
pozytywnego efektu ;(

Pozdrawiam
Kafka