Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...

41. Data: 2002-06-12 15:30:37

Temat: Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna to sprawdzic na www.dejanews.com ?

42. Data: 2002-06-12 15:46:33

Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae7akj$dnv$...@n...tpi.pl...

> (...)
> chciałam zaznaczyc, ze dzidziak nie czyta tego bo unsucribował grupę
:-((((

Chcialam zaznaczyć, ze nawet jak Didziaka tu nie ma, to powinnismy Jego nick
pisać poprawnie, bo dla Niego to jest bardzo ważne :-))))))))

(Madziu, nic osobistego!)

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

43. Data: 2002-06-12 19:02:14

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2002 17:30:37 +0200, podpisując się jako "Rena"
<r...@p...pl>, napisałeś (aś) :

>:-((((

>mozna to sprawdzic na www.dejanews.com ?

Taaak????
Rany boskie to tylko ja taka blondynka, ze nie miałam pojęcia, że
takie rzeczy kto jaką grupę subskrybuje można sprawdzić???
Marzena
ps. mąż mi teraz mowi, ze to jest tylko archiwum grup - wiec jak ja w
archiwum mam sparwdzic czy ktos subskrybuje dana grupe????
To niemozliwe przeciez.
Np. jak sprawdzisz jakie grupy ja subskrybuje skoro korzystam z
wlasnego serwera news????

Marzena

44. Data: 2002-06-12 19:04:37

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" napisała

> Maju a mi się wydaje że szczerość nie jest wadą...

Dzięki za pocieszenie :-)

> Naprawdę nie musisz się czuć beznadziejna...

Już mi przeszło. Ochłonęłam po tym wszystkim i mogę żyć dalej :-)

Maja

45. Data: 2002-06-12 19:18:30

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" napisał

> Otóż uważam że Dzidziak jest mącicielem w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
> Szpera, szuka, sznupie, mąci i robi zamieszanie dowiadując się przy tym
> wielu rzeczy których wielu z nas dowiedziało się lub dowie dużo później
> przez podobne zamieszanie, z tą tylko różnicą że to zamieszanie dotknie nie
> tylko jego samego ale także bliskich którzy mogą w czasie tych lekcji
> ucierpieć. Więc niech mąci póki czas po temu:-)

Andrzeju, jak na razie, to Ty mącisz ;-) Nic z tego, co napisałeś nie
zrozumiałam.

>Jego żal jest skierowany raczej do "przyjaciół" (też nie sądzę by był
uzasadniony)

Wg niego jest uzasadniony, ale "przyjaciele" mają inne zdanie na ten temat
(sorry dziewczyny, że wypowiadam sie w Waszym imieniu, ale wiem, że myślimy
tak samo :-)

Maja

46. Data: 2002-06-12 19:22:05

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tweety" napisała

> A dlaczego on ma sie tłumaczyć swoim postepowaniem? Niech sie wypowiedzia
> własnie Ci przyjaciele, którzy doskonale wiedza o co chodzi.

Abstrahując od tego, że "przyjaciele" wypowiedzieli się wbrew własnej woli
(patrz mój omyłkowo wyslany na grupę post), to mam pytanie - w jakim celu
mieliby to robić tu w grupie? Co lista mailingowa kilkunastu zaprzyjaźnionych
osób i to, co się tam dzieje, ma wspólnego z tą grupą? W sumie do tej chwili
nie bardzo rozumiem, dlaczego Dawid zrezygnował z uczestnictwa na psr, więc
nie mnie (nam, czyli "przyjaciołom") wyjaśniać na forum tę cała historię.
Sorki.

> Dzidziak sie wkurzył i uważam, ze mial do tego prawo.

Tak dobrze znasz tę sprawę? Jeśli nawet, to niestety tylko z jednej strony.

> Napisał posta, który dla Was jest niezrozumiały, bo Wy mu nic nie
> zrobiliscie, ale Ci co zawinili doskonale go zrozumieją.

Więc mógł napisac tego posta do "winnych", a nie tutaj, prawda?
BTW - nie szastaj słowem "winny", jesli nie znasz szczegółów.

Maja

47. Data: 2002-06-12 19:22:25

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" napisała

> Dawidzie ... spoko ... wszysce plotkują (a zrozumiałam, ze o jakieś plotki
> i obmawianie chodzi).

Sęk w tym, że absolutnie nie.

Maja

48. Data: 2002-06-12 20:43:17

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaak????
> Rany boskie to tylko ja taka blondynka, ze nie miałam pojęcia, że
> takie rzeczy kto jaką grupę subskrybuje można sprawdzić???

dawno tam nie zagladalam, ale kiedys mozna to bylo sprawdzic. ja sobie
sprawdzilam, co ja subskrybuje i sie potwierdzilo - ale nie pytaj mnie jak
to dziala, bo nie mam pojecia. podpytam na zaprzyjaznionej innej grupie:)

49. Data: 2002-06-12 20:55:44

Temat: Spawdzanie subskrypcji _____________było: Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2002 22:43:17 +0200, podpisując się jako "Rena"
<r...@p...pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>to dziala, bo nie mam pojecia. podpytam na zaprzyjaznionej innej grupie:)

A ja śmiem uparcie twierdzić, ż to po prostu niemożliwe.
no to sprawdź mnie - dla ułatwienia moe Ci powiedzieć, że subskrybuję
10 grup dyskusyjnych.
Uważam to za niemożliwe, żebyś sprawdziłą jakie to są grupy.

Marzena

50. Data: 2002-06-12 20:57:16

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...pl>, napisałeś (aś) :

>:-((((

>mozna to sprawdzic na www.dejanews.com ?

No i dodam jeszcze, ze autoamtycznie podany przz Ciebie adres wskakuje
na http://groups.google.com/

Marzena

OT nowa grupa
Re: >> BARDZO PROSZE <<
[OT] propozycja nowej grupy - pl.soc.ślub
Radość - było żal
kupię parasolkę - wózek