Dobra!

51. Data: 2007-12-04 23:52:57

Temat: Re: Dobra!
Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
news:fj4ouh$vsp$1@news.albasani.net...

> [...]
> do tego ma poglady kretyna, ktory reaguje na slowa prostakow z LPR.
> Wrzodak ze swoimi tepymi pogladami jest jego ulubiencem.
> Sky to usenetowe scierwo - tak jak i ta dwojka, jest bezrobotny tak jak
> ikselka, nie ma zycia prywatnego, poza spuszczaniem sie podczas
> odpisywania tym dwom trollom. Olej go, to typ z tych: jak nie trzasniesz
> to sie nie zamknie i nonstop pierdoli od rzeczy, udajac ze sie na czyms
> zna.
> Cala trojka to tepe cipy, 2/3 bez wyksztalcenia, dwulicowi hipokryci,

Dzięki. Przyznam, że setnie się ubawiłem :)) zwłaszcza ze Skaja. Jak
zapoznam się trochę lepiej z grupą (co zamierzam uczynić) to napiszę od
siebie trochę co o kim sądzę.

Nagash

52. Data: 2007-12-04 23:53:13

Temat: Re: Dobra!NOC (was: Dobra!)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:28:27 +0100, Nagash napisał(a):
>
> Może założy tego bloga...
> To mu się będę złośliwie wpisywać ;-P

Ustawię [złośliwie] kasowanie po nicku ;P

53. Data: 2007-12-04 23:55:43

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ustawię [złośliwie] kasowanie po nicku ;P

Ale taki specjalista jak Juda zmusi cię do ręcznego kasowania wpisów :)))))

Nagash

54. Data: 2007-12-04 23:56:37

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Spać idę... po schodach, skoro już sobie ten idiota tu (i na kuchni) tipsy
> na mnie połamał. Teraz już jestem łagodna :-)
> Dobranoc.

Dziecko niedorozwiniete, nie wmawiaj sobie takich bzdur, bo skonczysz jak
ten emeryt pansravista z czeczenskimi korzeniami.
Tak samo nie wmawiaj sobie tego, ze jestes lagodna, bo na PRK prawie
zeszczalas sie z wkurwienia.
I zaprzeczaj ile chcesz, ale wiem ze to prawda - tak samo jak to, ze jestes
zalosna idiotka.

55. Data: 2007-12-04 23:59:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:56:37 +0100, Bluzgacz napisał(a):
> (...) jak zwykle idiotyzmy

Przez sen ci to mówię: nie istniejesz dla mnie od tej chwili, amnestia
minęła - ganiaj się.
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

56. Data: 2007-12-05 00:00:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, widzę, że jednak nie całkiem zapomniałeś.
> Ale, skoro w ogóle nadal z Tobą rozmawiam, to i DM dla mnie bedłka - jakoś
> może ścierpię, ale nie miej nadziei, bo to tylko w celach badawczych nad
> ciekawostkami tego świata, przydatnymi do rozmów, o których Ci pisałam.
> W końcu musimy mieć jakieś tematy ;-)

Szanujesz tematy potrzebne by konwersować z
tymi których jak wambirzyca wykorzystujesz
do budowania poczucia własnej wartości ;P

57. Data: 2007-12-05 00:02:48

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bądź cicho - nawet na hotel cię nie stać, wieSZCZU, a co dopiero na
> ana-lizę, którą tu uprawiasz.

Wy na wschodzie wartosci pieniadza nie znacie ani nie szanujecie - co po
czesci tlumaczy twoje bezrobocie.
Tutaj, na Zachodzie mentalnosc nie byla ksztaltowana przez nieudacznikow,
ktorzy planowali kolejne nieudane powstanie i porywanie sie z motyka na
slonce, ale swoje cele realizowali dlugofalowo i skutecznie jak widac
(Powst. Wielkopolskie - jedyne udane).
To byla walka ekonomiczna, przez ten czas zmienila sie mentalnosc, a wy
wciaz chlaliscie i zastanawialiscie sie co zrobic - kiedy tu sie cos robilo.
I trzeba byc ograniczona kuchta i praczka, zeby pierdolic o hotelu, ktorego
nie oplacalo mi sie wynajmowac na 6-8 godzin kretynko bez szkoly - o czym
pisalem i KAZDY na tej grupie wie, wiec nie rob z grupowiczow psp idiotow,
tylko po to, zeby mi dowalic, bo wlasnie sie pograzylas.
Tym argumentem (brakiem argumentu) potwierdzilas tylko, to co wiadomo od
dawna - jak ci zabraknie czegos do odpyskowania, to jedziesz po najnizszej
linii oporu, nawet za cene sprzedania klamstwa, prawdziwy troll.....
Aha, nie zapomnij moze wskazac jeszcze moich bledow ortograficznych, moze
warto dojebac mi za brak polskiej czcionki?

58. Data: 2007-12-05 00:02:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale taki specjalista jak Juda zmusi cię do ręcznego kasowania wpisów :)))))

Juda jako Kumoter będzie miał osobny wyróżniający go kolor ;)

59. Data: 2007-12-05 00:03:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. Przyznam, że setnie się ubawiłem :)) zwłaszcza ze Skaja. Jak
> zapoznam się trochę lepiej z grupą (co zamierzam uczynić) to napiszę od
> siebie trochę co o kim sądzę.

Wez tylko poprawke na to, ze ikselka i pansravista to notoryczni klamcy, a
prosciej mowiac trolle.

60. Data: 2007-12-05 00:04:05

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam tipsów. Nie uznaję tego. To ONE mają...
> A dajże mi Ty już spać :-)

Tym lepiej jak twój mąż będzie miał
ślady po tipsach...nie da ci to spać! ;P

Czy naprawdę muszę...
ZBYTECZNIE...
badanie
SKONCZYL SIE...
czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)