Dobra kawa

11. Data: 2006-05-09 16:45:38

Temat: Re: Dobra kawa
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "st004" napisał:

> nie powinno się zalewać wrzątkiem lecz odczekać 2 minuty.Po zalaniu
> odczekać znowu chwilkę aly się kawa zaparzyła i następnie posłodzić.

A fusy wylać pod kwiatek do doniczki czy zrobić powtórkę z rozrywki?
:D

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

12. Data: 2006-05-09 17:05:40

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> A fusy wylać pod kwiatek do doniczki czy zrobić powtórkę z rozrywki?

Takie marnotrawstwo? Koniecznie sobie powróżyć:P ;-)

Pozdrawiam,
Akulka

13. Data: 2006-05-09 18:26:48

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> napisał w wiadomości

> "st004" <s...@a...biol.uni.lodz.pl>
>>
> Kochany, dobrej kawy to ty chyba w zyciu nie piles, jesli piszesz, ze ja
> nalezy slodzic. Smak kawy (jak i herbaty) mozna poznac tylko wtrdy, kiedy
> sie jej nie slodzi.

Taką kawę to możesz pić do ... pierwszych wrzodów.
Cukier i mleko (nawet w bardzo małej ilości) znacznie osłabiają kwasowe
działanie kawy.
Potwierdzam na swoim żołądku.

--
ZZ@private

14. Data: 2006-05-10 11:13:11

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Takie marnotrawstwo? Koniecznie sobie powróżyć:P ;-)

Z fusów z kawy rozpuszczalnej?? Eeee... za rzadko się sprawdza. Lepsze są
fusy herbaciane z "Ice-tea" w kartoniku.

:)

DJD

15. Data: 2006-05-10 15:40:53

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" napisał:

> Z fusów z kawy rozpuszczalnej??

"Odczekać aby się zaparzyła"? Rozpuszczalna? Co tam miałoby się
zaparzyć?

16. Data: 2006-05-10 19:20:08

Temat: Re[2]: Dobra kawa
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

a ja uwielbiam kawe z duza iloscia cukru ~2lyzeczki
i najwazniejsze - likier, najlepiej baleysa nie wazny smak
teraz mam jakis inny o smaku whisky [szybko schodzi]
najlepiej rozpuszczalna ale z sypana tez calkiem mi smakuje
fajnie tez taki likier smakuje z nektarem bananowym

a poza tym taka kawa to dobry poczatek kazdego dnia ;)

klinton -_*

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924

17. Data: 2006-05-15 12:16:08

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> Taką kawę to możesz pić do ... pierwszych wrzodów.
> Cukier i mleko (nawet w bardzo małej ilości) znacznie osłabiają kwasowe
> działanie kawy.

A czy wiesz jakie pH panuje w żołądku? Oraz co jest GLOWNA przyczyną
wrzodów?

Marcin Marski

18. Data: 2006-05-15 19:26:57

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Marski" <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał w
wiadomości news:e49re8$lfo$1@inews.gazeta.pl...

> A czy wiesz jakie pH panuje w żołądku? Oraz co jest GLOWNA przyczyną
> wrzodów?

Wiem, wiem również że jak zacząłem ponownie kawę zabielać to spadło mi o
połowę zużycie prochów i kropli żołądkowych.
Może to i autosugestia ale ważne że działa :-)

--
ZZ@private

Ognisko
Czy trolle poszły już na zasłużony odpoczynek?
Jak to zrobic?? (sos slodko-kwasny jak w pewnej knajpie )
Przepisy na dania reginalne ze swietkorzyskiego
Pajda chleba..:P