Dobra krawcowa poszukiwana - W-wa

1. Data: 2004-09-08 08:44:06

Temat: Dobra krawcowa poszukiwana - W-wa
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze kiedys byl watek, ale nie moge sie doszukac, a poza tym moze
cos sie pozmienialo, totez pozwole sobie jeszcze raz. Szukam krawcowej,
profesjonalistki bez kosmicznych oczekiwan finansowych, ktora uszyje mi
suknie na podstawie projektu autorskiego - prostego, bo rysowac to ja
nie bardzo ;-( Suknia ma byc nieskomplikowana jak budowa cepa, zadnych
bufek, kokardek i bzdur, prosta taka i juz. Czy ktoras z Was zna i moze
polecic kogos, kto mialby czas, sile , talent i niewygorowane
oczekiwania, a w dodatku mieszka w Centrum albo okolicach?

T. w okolicznosciowym stresie ;-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-08 15:24:36

Temat: Re: Dobra krawcowa poszukiwana - W-wa
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> polecic kogos, kto mialby czas, sile , talent i niewygorowane
> oczekiwania, a w dodatku mieszka w Centrum albo okolicach?

Ja szylam raz suknie u krawcowej przy ul. Pieknej, blisko skrzyzowania z
Mokotowska, po prawej stronie idac od Pl. Konstytucji (przed kwiaciarnia,
wejscie prosto z ulicy) - dokladnego adresu niestety nie pamietam. Ceny
niewygórowane, rzetelne podejscie, bylam b. zadowolona. Chociaz pani na
pierwszy rzut oka nie wydawala sie hmm, boginia krawiectwa, okazalo sie, ze
bylo bardzo ok. I milo :) To byla suknia slubna, ale tez bez zadnych bez,
kokard i innych cudów :) Prosty projekt - w "profesjonalnych salonach"
chcieli 3x wiecej, jak tylko slyszeli, ze slubna :/
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-09-08 15:26:08

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek wrote:

> [...]
> kokard i innych cudów :) Prosty projekt - w "profesjonalnych salonach"
> chcieli 3x wiecej, jak tylko slyszeli, ze slubna :/

Dziekuje Ci slicznie, mam tam blisko i na pewno sie przejde. Na wszelki
wypadek ani pisne, ze chodzi o sukienke na slub, a z projektu ciezko
wywnioskowac, bo ma byc nietypowa i w kroju, i w kolorze :-)

T.

1. Data: 2004-09-08 15:37:16

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

Dziekuje Ci slicznie, mam tam blisko i na pewno sie przejde. Na wszelki
wypadek ani pisne, ze chodzi o sukienke na slub, a z projektu ciezko
wywnioskowac, bo ma byc nietypowa i w kroju, i w kolorze :-)

Lepiej nie piskaj ;)
Ale to była jedyna osoba, która nie doliczyła sobie od razy 200%, jak
usłyszała, że na ślub. Mam nadzieję, że jeszcze tam jest, to taka starsza
pani, ja szyłam prawie dwa lata temu :)
Daj znać, jak było :)
Pozdrawiam, Agata

mleczko czy odżywka
tipsy zelowe gdansk [gdzie]
Banki
przetłuszczające się włosy
do wszystkich kobitek z przesuszoną skórą ciała