do wszystkich kobitek z przesuszoną skórą ciała

1. Data: 2004-09-07 20:45:57

Temat: do wszystkich kobitek z przesuszoną skórą ciała
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śpieszę donieść, że po testach ton balsamów, olejków i innych bzdetów
wreszcie udało mi się znaleźć coś sensownego na moją okrutnie przesuszoną
skórę. Nazywa się toto L'oreal Nutri Therapy Regenerujący krem do ciała
przeciw wysuszaniu skóry (opakowanie - biała tuba 200 ml z zieloną zakrętką)
Pachnie przebombowo i ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, po jakimś tygodniu
stosowania mam skórę jak rycząca szesnastka, żeby nie rzec jak ma córcia
Amelcia co ma 4 miesiące i 1 tydzień :D.
Dla ułatwienia dodam, że zbliżam się galopem do trzydziechy :-)))
Kosztuje jakieś 23 zł w Tesco i innych Żantach, starcza na maksimum 2
tygodnie niestety :( przy użytkowaniu 2 razy dziennie.
Ale produkt naprawdę wart polecenia co niniejszym czynię.

Micha

1. Data: 2004-09-14 10:43:44

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Micha <m...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> tygodnie niestety :( przy użytkowaniu 2 razy dziennie.
> Ale produkt naprawdę wart polecenia co niniejszym czynię.

a masz porównanie np. z Vichy Lipidiose albo Perennialem Nu Skin? co lepiej
się sprawdza?

1. Data: 2004-09-19 17:22:40

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> a masz porównanie np. z Vichy Lipidiose albo Perennialem Nu Skin? co
lepiej
> się sprawdza?

niestety nie sprawdzałam tych kosmetykow, ale poniewaz L'oreal jest znacznie
tanszy od wymienionych przez Ciebie to chyba warto spróbować?

pozdrawiam, Micha

Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami
Smagła
Test programu AnoMail
gdzie EKINOS w Katowicach
różnica między żelem pod prysznic a płynem do kąpieli :)