różnica między żelem pod prysznic a płynem do kąpieli :)

1. Data: 2004-09-07 14:42:02

Temat: różnica między żelem pod prysznic a płynem do kąpieli :)
Od: "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy może mi któs wytłumaczyć, jaka jest różnica między żelem pod
prysznic a płynem do kąpieli? Oczywiście poza różnicą w nazwie :)) Bo
zawsze kupowałem żel pod prysznic. Ale ostatnio zacząłem się
zastanawiać, bo zazwyczaj płyn kosztuje tyle, co żel, a jest go 2 razy
wiecej :) Może wydaje się smieszny ten post (nawet dla mnie) :/ ale
zastanawiałem nie bardzo mogę się doszukać różnic. Moze trochę
konsystencja się różni (chociaż kupiłem płyn Apart i nie ma wielkiej
różnicy).
Pozdrawiam. Kuba

1. Data: 2004-09-07 14:42:38

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba"
> Czy może mi któs wytłumaczyć, jaka jest różnica między żelem pod
> prysznic a płynem do kąpieli?
Plyn wlewa sie do wanny?
Asia

1. Data: 2004-09-07 14:47:27

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:

> Witam!
> Czy może mi któs wytłumaczyć, jaka jest różnica między żelem pod
> prysznic a płynem do kąpieli? Oczywiście poza różnicą w nazwie :))

Zel pod prysznic ma imho lepsze wlasciwosci oczyszczajace, plyn do
kapieli ma kapiel uprzyjemnic i pielegnowac (albo i nie) cialo 'biernie'
- bez zadnego wysilku ze strony kapiacego sie, pomijajac samo wlanie
plynu do wanny ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-07 15:18:44

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:

> [...]
> zastanawiałem nie bardzo mogę się doszukać różnic. Moze trochę
> konsystencja się różni (chociaż kupiłem płyn Apart i nie ma wielkiej

Zel to mydlo w plynie. Lejesz na gabke/reke/whatever i sie myjesz. A
plyn do kapieli wlewasz do wanny i masz babelki.

(Tzn. sa takie bez babelkow, np olejek do kapieli Nivei, ale IMHO to
paskudne oszukanstwo :P )

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-09-07 17:05:15

Od: "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plyn do kapieli wlewasz do wanny i masz babelki.
>
> (Tzn. sa takie bez babelkow, np olejek do kapieli Nivei, ale IMHO to

No dobra, tylko nie wiem, czy ktoś próbował polać gąbkę płynem. Bo ja
ostatnio się przekonałem. Pieni się tak samo, pachnie tak samo, jest
go tylko po prostu 2 x wiecej :) Tylko chodzi o to, czy płyn do
kąpieli, który z założenia jest przeznaczony do wymieszania z wodą,
nie bedzie jakoś źle oddziaływał na skórę, bo w końcu na gąbce jest
prawie w 100% stężeniu :) śmieszne troche te moje wywody, ale tak mi
to chodzi po główce :)) Bo może okazać się, że jako takiej różnicy nie
ma, a wszystko jest zasługą speców od marketingu :P

Pozdrawiam. Kuba

1. Data: 2004-09-07 17:09:43

Od: "Kuba" <kuba1234[CUT]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Uznaje zasadę, że nic tak dobrze nie oczyści skóry, jak delikatny
masaż gąbką. Sorry za porównanie, ale to jest troche jak z myciem auta
na myjni bezdotykowej. Niby aktywna piana, nivy super środki, ale po
kilku myciach samochód jest zapuszczony :D

Pozdro. Kuba

1. Data: 2004-09-07 17:20:57

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:

> [...]
> na myjni bezdotykowej. Niby aktywna piana, nivy super środki, ale po
> kilku myciach samochód jest zapuszczony :D

Nie no, oczywiscie, ale dobrze, jesli na tej gabce jest cos, co skore
czysci, nawilza i pielegnuje, a nie tylko pieni sie i pachnie, poza tym
nieodmiennie mam wrazenie, ze plyny do kapieli straszliwie sie kleja, w
zwiazku z czym, aby nie miec uczucia, ze wychodze z wanny ciezsza o pol
kilo, przerzucilam sie na pielegnujace sole, co polecam. Babeczki
musujace tez polecam, przy odrobinie cierpliwosci dzieki pojedynczo
opadanym;) na babeczke kroplom mozna, jak wynika z moich doswiadczen,
uzyskac ksztalt myszy, samochodu albo czegos dziwnego (co, nawiasem
mowiac, udaje sie najczesciej;-)).

T.

1. Data: 2004-09-07 18:53:29

Od: Srako <S...@W...lycos.WYTNIJcom> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to chodzi po główce :)) Bo może okazać się, że jako takiej różnicy nie
> ma, a wszystko jest zasługą speców od marketingu :P

Ależ drogi Kubo, to zupełnie naturalne, że mężczyzna ma tego typu
wątpliwości. Przestrzegam Cię przed polewaniem gąbki płynem do kąpieli
-- można od tego dostać raka skóry i umrzeć, co dawno już udowodniono.

1. Data: 2004-09-07 19:20:19

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib:

> [...]
> opadanym;) na babeczke kroplom mozna, jak wynika z moich doswiadczen,
> uzyskac ksztalt myszy, samochodu albo czegos dziwnego (co, nawiasem

O, a te babeczki to jakie i skad, bo opis mi sie szalenie podoba?

Pozdrawiam :)

BA (ktora ostatnio kupila TZ zolta kaczuszke do kapieli, na jego
wyrazne zyczenie zreszta)

1. Data: 2004-09-08 05:36:09

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kuba"

> [...]
> to chodzi po główce :)) Bo może okazać się, że jako takiej różnicy nie
> ma, a wszystko jest zasługą speców od marketingu :P

Właściwości myjące płynu do kąpieli sa mocno wątpliwe.

Czarnulka

Miraculum-Warszawa
Test programu AnoMail
Test programu AnoMail
[Coup de theatre] No to ci teatr... - dla cierpliwych
nowe solarium - lokalizacja - Kraków